Red Vožnje 

 
 
Broj / Relacija linije:
Linija 408 - Voždovac - Ralja (Drumine)
Važi od / do:
25.06.2016 
Prevoznik - Status:
GSP Beograd / Privatni prevoznici - OK
Kategorija:
Gradski Prevoz Beograd
 

Baner
 Prevoznik:   GSP "Beograd" / S.P. Kosmaj 
 Predviđeno vreme vožnje od početne do krajnje stanice: 
 70min. 
 Broj angažovanih autobusa (radnim danima): /
 Linija saobraća u zoni:  Zona 1 Zona 2

Servis vam je dostupan preko USSD koda *011* a da biste dobili informaciju o udaljenosti autobusa potrebno je da dodate i broj stajališta na kome se nalazite. Tako, na primer, ako se nalazite na stajalištu sa brojem 203, željenu informaciju dobićete pozivom na *011*203#

INFO: Broj stajališta nalazi se ispred naziva stajališta.

Prevoznik

Prevoznik:
GSP Beograd / Privatni prevoznici

Dodatne informacije

KORISNI TELEFONI

Dispečerski centar prevoznika GSP "Beograd" (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike i javnost o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu. Dispečerski centar radi neprekidno i telefonskim pozivom dobićete odmah informaciju o neostvarivanju polaska.

  • Telefon: 011/ 366.40.40
Operativno kontrolni centar Direkcije za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu, redovnim i vanrednim režimskim izmenama na linijama. Upravljanje saobraćajem. Kontrola rada vozila javnog gradskog prevoza u Beogradu svih prevoznika (GSP "Beograd" i privatnih prevoznika)

  • Telefon: 011/ 3300.805
  • Telefon: 011/ 3300.806
  • Telefon: 011/ 3300.807

Prijave na rad vozača i otpravnika prevoznika GSP-a "Beograd"

  • Telefon: 011/ 366.40.47 (radnim danom od 07h do 15h)
  • Poštom na adresu: Kneginje Ljubice 29, Beograd
  • Kontakt forma
[Podaci koje je potrebno dostaviti za formiranje prijave]
Govorni automat za informacije o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu (GSP Beograd) (Radno vreme: 00-24)

Govorni automat pruža informacije o redovima vožnje (polascima) za sve linije gradskog prevoza u Beogradu.

  • Telefon: 011/ 303.33.70
  • Telefon: 011/ 303.33.71

[Uputstvo za koriščenje govornog automata]

Beokom servis

Prijave saobraćajnih problema.

  • Telefon: 0800/ 110-011 [Besplatan poziv]
  • Telefon: 011/ 30.90.007
  • Email: [email protected]

BusPlus (Korisnički servis)

Dežurna inspekcija (Radno vreme: 07:00-22:00)

Kontrola rada vozača i prevoznika. Prijava nepoštovanja reda vožnje.

  • Telefon: 011/ 3227.000
  • Telefon: 011/ 3309.760
  • Telefon: 011/ 3309.762

Gradska saobraćajna inspekcija

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 2754.297
  • Telefon: 011/ 3222.262
  • Telefon: 011/ 3309.490
  • Email: [email protected]

Direkcija za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 07:30-15:30 radnim danima)

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 3227.241
  • Telefon: 011/ 3238.524
  • Telefon: 011/ 3309.153
KORISNE INFORMACIJE

Cene karata

Info
APLIKACIJE ZA MOBILNE TELEFONE (Android)
   (Android) (zvanična aplikacija)
MAPA GRADSKOG PREVOZA U BEOGRADU
   (belgrademaps.com) (gradski prevoz / minibus / noćni prevoz / gradska železnica)

 

PRIJAVE PUTNIKA
       Prijava tehničke neispravnosti
       Prijava nerealizovanog polaska
       Prijava neadekvatno obeležene stanice

 

Komentari   

 
+1 #381 Vlada Trešnja 27-07-2016 09:16
Citat Dejan555:
Koja je svrha sto 408 saobraca samo magistralnim putem, zasto 408 ne ulazi u Malu Ivancu ni kod stajalista Avalski Cvet, nego odatle nastavlja jos 10km do okretnice Drumine, pa ni tu ne ulazi do Ivanče nego ostavi ljude da cekaju po sat vremena da li ce naici nesto ne bi li presli tih famoznih 5km i dosli do svojih kuca. Dokle tog maltretiranja, ako je sada sve izjednaceno sto se prevoza tice, zasto se 408 ne pusta da udje u Ivancu, a vozila sa linije 470 preusmere na druge linije, da li je normalno da mi iz ivance imamo polaske na svaka 4h iako smo teritorijalno blizi gradu nego ni ralja, udaljeni smo od grada kao i ripanj, teritorija Male Ivance pocinje od Avalskog cveta a mi ipak nemamo pravo na liniju gradskog a Drumine koje su toliko dalje od Ivance oni imaju pravo na gradski prevoz. To bi isto bilo kao da 402 dodje do skretanja za Pinosavu i ostane tu, 405 da okrece kod skretanja za Ripanj, itd, itd.

Zašto mislite da bi 408-ica imala svrhu samo kada bi išla do Male Ivanče? Kada ne bi bilo Laste, bila bi jedna od najbolje rešenih i najrentabilnijih prigradskih linija. Ona inače pokriva najprometniji potez duž avalskog i kragujevačkog puta, jer su okolna naselja Mala Ivanča, Parcani i Stojnik neuporedivo manja od delova Vrčina, Prnjavora, Trešnje i Ralje, ali svojim katastrofalnim intervalom gubi na funkciji i značaju, pogotovo po letnjem redu vožnje. Za pomenuta naselja Malu Ivanču, Parcane i Stojnik mnogo je bolje obezbediti adekvatan lokalni prevoz, jer bi ste na taj način dobili dobre mogućnosti za presedanje i mnogo više polazaka i pritom ne bi toliko bilo bitno da li bi ta linija išla iz Sopota ili bi pak možda vezali Parcane i Malu Ivanču jednom linijom. Bitno je da se možete uvek prevesti do svojih kuća, pa makar imali samo vezu do Ralje. Meni lično presedanje nije nikakav problem, ali mi je svakako problem što imam gomilu neredovnih i retkih linija, koje se uz to i često preklapaju, pa idu i po tri autobusa jedan za drugim, a onda sledeći čekate pola sata. Linija 408 bi sama po sebi bila dovoljna, s tim što bi se morala adekvatno pojačati. O tome sam već pisao. Mladenovac i Sopot imaju svoje direktne veze preko autoputa, ali bi svakako trebali biti povezani i sa Raljom, a za Sopot ne bilo loše da ima i direktnu vezu sa Voždovcem. Linija 408 bi bila upropašćena vašim predlogom, a i nepotrebno je da autobus za Malu Ivanču ide na pola sata. Na njenoj sadašnjoj trasi mogu raditi svi mogući autobusi, jer je celom dužinom trase na glavnom putu i ima ogromnu okretnicu, dovoljno veliku i za dve frekventne linije.

To što pišete da je Mala Ivanča teritorijalno bliža od nekih drugih naselja nema nikakve veze, jer je putnom infrastrukturom loše povezana sa glavnim putnim pravcima. Tzv ulica Put sa Malu Ivanču koju pominjete je previše uska i za mimoilaženje putničkih automobila, a kamoli dva autobusa standardne širine 2.5 do 2.55 metara. Čak i tim putem od avalskog cveta ima 7/8 kilometara do Male Ivanče i sigurno je da tuda autobus neće ići, a lično sam nekoliko puta u toj ulici jedva izbegao sudar. To što od pomenutog puta kreće teritorija Male Ivanče je paradoks opština u grada Beograda, jer budite sigurni da nama koji živimo na tom delu Trešnje to nikako ne odgovara, jer generalno nemamo nikakvih dodirnih tačaka sa Malom Ivančom. Sem kad su izbori nemam apsolutno nikakve potrebe da idem u pomenuto naselje, jer sam poštom vezan za Ralju. Ako je vama normalno da jedno naselje bude Čak na tri opštine, onda u redu. 100 metara od moje kuće je Voždovac, a 500 metara prema gradu opština Grocka, a to svima nama komplikuje život, ali ajde to nije tema ovog sajta.

Nije poenta da sva moguća naselja imaju direktnu veze za gradom. a pogotovo sa centrom, već je poenta da sva naselja imaju prevoz adekvatnog kapaciteta i sa dovoljnim brojem polazaka. Ogromni intervali sleđenja i čekanje autobusa po više od sat su najveći problem pojedinih prigradskih naselja, a to je upravo posledica predugačkih i nerentabilnih linija.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #380 Dejan555 26-07-2016 01:15
Koja je svrha sto 408 saobraca samo magistralnim putem, zasto 408 ne ulazi u Malu Ivancu ni kod stajalista Avalski Cvet, nego odatle nastavlja jos 10km do okretnice Drumine, pa ni tu ne ulazi do Ivanče nego ostavi ljude da cekaju po sat vremena da li ce naici nesto ne bi li presli tih famoznih 5km i dosli do svojih kuca. Dokle tog maltretiranja, ako je sada sve izjednaceno sto se prevoza tice, zasto se 408 ne pusta da udje u Ivancu, a vozila sa linije 470 preusmere na druge linije, da li je normalno da mi iz ivance imamo polaske na svaka 4h iako smo teritorijalno blizi gradu nego ni ralja, udaljeni smo od grada kao i ripanj, teritorija Male Ivance pocinje od Avalskog cveta a mi ipak nemamo pravo na liniju gradskog a Drumine koje su toliko dalje od Ivance oni imaju pravo na gradski prevoz. To bi isto bilo kao da 402 dodje do skretanja za Pinosavu i ostane tu, 405 da okrece kod skretanja za Ripanj, itd, itd.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#379 marija ralja 23-03-2016 17:04
Uvedite jos jedan polazak iz Beograda posle 23 i 10.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#378 Vlada Trešnja 21-03-2016 16:20
Ima li ikakve šanse da se intervali između polazaka nedeljom smanje na nekadašnjih 45 minuta? Jer to jedno vozilo toliki problem? Za ovako dugačku liniju koja pokriva više naselja duž avalskog puta, interval sleđenja od čak sat i osam minuta je blago rečeno apsurdan.

Vikendom stvarno umeju da budu velike gužve, jer su tada i lastine linije desetkovane. 408-ica vikendom svima nama mnogo znači, a kako dolazi proleće, a sa njim i lepo vreme, putnika će biti još i više. Nemam ništa protiv da Pinosava i Beli Potok imaju nedeljom polaske na svakih 35 minuta, ali kako ta naselja imaju neuporedivo manje stanovnika od delova Vrčina, Prnjavora, Trešnje i Ralje, smatram potpuno nelogičnim da 408-ica nedeljom ima duplo manje polazaka od 401-ice i 402-jke. Ne želim da me iko shvati pogrešno. 408-icu sam samo upoređivao sa 401-icom i 402-jkom, jer pomenute linije pripaduju istom potezu i ovim komentarom nikako ne predlažem da se pomenute linije redukuju i da se tim vozilima pojača 408-ica.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#377 Djuraza bolji rad408 28-02-2016 20:22
Mercedes vozilo na liniji 408, st. Tresnja /skola/.

Citat | Prijavi administratoru
 
 
#376 Alek 03-01-2016 17:47
Lasta od 1. januara ne ucestvuje u gradskom prevozu jer se nije ni prijavila na novi konkurs za dodelu linija gsp/a na 10 godina. Tako da izlazi sa svih gradskih linija na kojima je vozila.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#375 sole 01-01-2016 18:38
Citat Dejan Ralja:
Jel to vise ne ide Lastin bus na liniji 408, kao privatni?

Pogledaj sledeći link , tu je spisak linija na kojima saobraćaju privatnici. Prema novom sistemu koji je danas stupio na snagu , linije su podeljene na isključivo linije koje održavaju privatnici , i na linije koje isključivo održava GSP.

Link: busevi.com/.../...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#374 Dejan Ralja 01-01-2016 18:17
Jel to vise ne ide Lastin bus na liniji 408, kao privatni?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#373 Miomir 18-11-2015 19:47
Citat Meljacanin:
Upravo ja sam anketirao putnike na liniji 408, pri cemu u anketnom zadatku nije bilo stanica dalje od Tresnje. Inace, pri izradi studije, apsolutno nisu uzimani u obzir zitelji naselja u kojima Lasta ima apsolutni monopol.

Ako sam Vas dobro razumeo, Vi ste radili anketu o liniji 408 u kojoj je, već pre izvođenja Studije Saobraćajnog fakulteta, Ralja bila izbačena iz svih varijanti?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#372 18-ice putnik 10-11-2015 12:11
Prijavite garažni broj vozila i opis problema na

Sličan problem se dešavao u jednom vozilu na liniji 581, ja nisam prijavio jer me nije zanimalo niti bih dopustio da me neko kazni zbog tuđe greške, ali sam posle video da je sređeno.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#371 Anita 09-11-2015 21:30
Posto je od Drumina uvedena treca zona, sada moramo kucati do Beograda sve tri zone. Ali meni to prosto ne uspeva. na pitanje vozaca za pomoc nisu bas imali adekvatan odgovor, niti su znali zasto moja kartica ne ocitava kako treba. Naime, kada god izaberem u zoni tri (Drumine) drugu zonu, kako bi otkucali sve tri, na aparatu pise druga zona 178din, i onda mi skine samo 89din i ako proverim posle kucanja kartica je overena samo za tu zonu u kojoj se autobus trenutno nalazi i sta onda. Posto ne mozete dokucati drugu zonu kada udjete u nju, onda ste primorani da imate dve kartice, jednu kucate u trecoj, a drugu u drugoj zoni, a sta u medjuprostoru od Kovione do Tresnje gde uvek ima kontrole, kazna?!
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#370 18-ice putnik 27-10-2015 17:27
Zašto na svim linijama ne ažurirate opciju Linija saobraća u zoni:

Ovde imate sve informacije za sve linije.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+2 #369 Djuraza bolji rad408 18-10-2015 23:09
2013 godine bio je prosledjen zahtrev djp da pojedini polasci sa linije 408 saobracaju na relaciji Vozdovac - Parcani - Ralja/Drumine/. Nadlezni su tada negativno odgovorili navodeci postojanje dva tarifna sistema kao glavni razlog nemogucnosti realizacije ovog zahteva. U to ime sam im prosledio mail, navodeci da se potrebe gradjana Parcana i dalje nisu zadovoljile, a da je primenom novog objedinjenog tarifnog sistema, nestala bilo kakva prepreka da se zahtev iz 2013 realizuje. Videcemo sta ce ovog puta nadlezni izmisliti kao razlog nemogucnosti realizacije ovog zahteva.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#368 Meljacanin 18-10-2015 12:42
То да аутобуси за подавалска насеља полазе са Трошарине је уведено као мера штедње за време нафтне и економске кризе почетком 1980-тих. Иначе, уобичајено је по свету да се аутобуске линије из предграђа усмеравају на масован шински превоз, трамваје, метро, или фреквентне приградске железнице, али у Београду је то урађено сасвим непрофесионално!

Прво, Београд је од ретких градова где се трамвај зауставља на семафорима. Друго, трамвајски ред вожње није прилагођен потребама преседања путника ка предграђима. У правцу Славије, интервал може бити од минут до 11 минута, и то по реду вожње! Не постоји никаква координација, да одређени поласци трамваја буду везани за одређене поласке аутобуса са потеза 400 са Трошарине. Треће, приликом реконструкције Аутокоманде, трамвајском систему је ПОДВАЉЕНО да нема одговарајућу канализацију, те долази до колапса сваки пут када падне озбиљна киша, као што је било 17.10.2015.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #367 Meljacanin 15-10-2015 02:06
Citat Vesna:
Da li je neko, ko je radio ovu studiju, ikad ušao u bilo koji prevoz koji saobraća do Ralje? Izdvojila bih neke "sjajne" Lastine polaske iz Beograda: Mladenovac u 14h, Mala Ivanča u 14.15, Sopot u 15h. Pogotovo u vreme kad i deca idu u školu. Ako se pitate zašto nikad nema kontrole u njima - odgovor je jednostavan - jer ne mogu ni mali prst da gurnu u autobus...

Upravo ja sam anketirao putnike na liniji 408, pri cemu u anketnom zadatku nije bilo stanica dalje od Tresnje. Inace, pri izradi studije, apsolutno nisu uzimani u obzir zitelji naselja u kojima Lasta ima apsolutni monopol.

Jedino sto ce se desiti, je da ce zbog "Beograda na vodi" glavna Lastina stanica biti prebacena na Novi Beograd.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#366 sole 14-10-2015 00:01
Citat Vesna:
Da li je neko, ko je radio ovu studiju, ikad ušao u bilo koji prevoz koji saobraća do Ralje? Izdvojila bih neke "sjajne" Lastine polaske iz Beograda: Mladenovac u 14h, Mala Ivanča u 14.15, Sopot u 15h. Pogotovo u vreme kad i deca idu u školu. Ako se pitate zašto nikad nema kontrole u njima - odgovor je jednostavan - jer ne mogu ni mali prst da gurnu u autobus...

Da je neko radio studiju , ušao bi u bilo koji prevoz , ali u tom slučaju ne bi smo se zvali Beograđanima niti bi smo bili Srbi u Srbiji.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#365 Vesna 13-10-2015 23:08
Da li je neko, ko je radio ovu studiju, ikad ušao u bilo koji prevoz koji saobraća do Ralje? Izdvojila bih neke "sjajne" Lastine polaske iz Beograda: Mladenovac u 14h, Mala Ivanča u 14.15, Sopot u 15h. Pogotovo u vreme kad i deca idu u školu. Ako se pitate zašto nikad nema kontrole u njima - odgovor je jednostavan - jer ne mogu ni mali prst da gurnu u autobus...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#364 Goran 11-10-2015 19:29
Citat Miomir:
Pitanje za administratora: Zašto se na sajtu ne objavljuju dopisi mesnih zajednica, opštine, kao ni odgovori Direkcije? I to spada u javnu raspravu koju ovim sajtom podstičete.

Dopise nadležnima koji su individualno dostavljeni ne možemo javno objavljivati bez dozvole podnosioca, objavljuju se samo dopisi koji su dostavljeni preko forme na sajtu. Zvanično primljeni odgovori nadležnih objavljuju se na sajtu, odmah po pristizanju. Nažalost na brzinu i dobijanje odgovora ne možemo uticati, što se može videti i iz dopisa / prijava koje smo slali više puta. Trudimo se da sve prijave i predloge koji sadrže sve potrebne podatke predočimo nadležnima, a sve u cilju poboljšanja prevozne usluge za krajnje korisnike.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#363 fica 11-10-2015 16:25
Citat Meljacanin:
Простим бројањем полазака радним даном се не може утврдити стварни квалитет превоза у предграђима општине Сопот, и дела општине Вождовац. Постоји много компоненти политике квалитета, које нису везане за ред вожње, а због којих је квалитет живота у насељима опслуженим само Ластом далеко гори.

Ласти, као бахатом монополисти, не пада на памет да достигне ГСП стандарде везане за: 1) једноставност коришћења 2) географску доступност 3 )минимално уређење стајалишта 4) безбедност (поштовање саобраћајних прописа) 5) прилагођеност особама са посебним потребама бар дела возила 6) информисање корисника 7) превоз кабастог пртљага 8) уређење путничког простора 9) статусни симбол (последица свега претходног).

Обједињавањем тарифног система је можда и најлакши корак напред ка прекопотребној стандардизацији и отварању тржишта услуга приградског превоза за неласта превознике.

Lasta nije odgovorna ni za stajalista ni za vozila, direkcija za javni prevoz uredjuje stajalista, kreira redove voznje, i postavlja standarde za vozila.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #362 Meljacanin 11-10-2015 14:48
Простим бројањем полазака радним даном се не може утврдити стварни квалитет превоза у предграђима општине Сопот, и дела општине Вождовац. Постоји много компоненти политике квалитета, које нису везане за ред вожње, а због којих је квалитет живота у насељима опслуженим само Ластом далеко гори.

Ласти, као бахатом монополисти, не пада на памет да достигне ГСП стандарде везане за: 1) једноставност коришћења 2) географску доступност 3) минимално уређење стајалишта 4) безбедност (поштовање саобраћајних прописа) 5) прилагођеност особама са посебним потребама бар дела возила 6) информисање корисника 7) превоз кабастог пртљага 8) уређење путничког простора 9) статусни симбол (последица свега претходног).

Обједињавањем тарифног система је можда и најлакши корак напред ка прекопотребној стандардизацији и отварању тржишта услуга приградског превоза за неласта превознике.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#361 Miomir 10-10-2015 23:47
Često se pominje da ni jedan deo grada neće ostati POTPUNO bez prevoza. Pa i jedan polazak dnevno znači da niste potpuno bez prevoza. Ni u studiji Saobraćajnog fakulteta, ni u diskusijama se ne pominje izraz POTREBAN, DOVOLJAN, a da ne pominjem izraz HUMAN broj polazaka. Ono što smo imali pre uvođenja linije 408 iz Ralje, nije bio human prevoz! Ljudi su bili u autobusima kao u konzervama sardine, a veliki broj nije uspevao ni da udje u željeni autobus. Koliko je ljudi zakasnilo na posao, u školu, na fakultet ili sastanak? O posledicama po njih neću ni da govorim. Navodi se da Ralji ostaju linije 470, 474, 451... pa pojedine linije nedeljom nemaju ni jedan polazak! Sve linije zajedno, radnim danom, nemaju polazaka kao 408, a subotom i nedeljom još manje! Komšije sa Trešnje i Prnjavora, ponašajte se kao dobre komšije. Možda ćemo vam zatrebati, a možda već sutra dođe na red još neko skraćenje linije 408!

Pitanje za administratora: Zašto se na sajtu ne objavljuju dopisi mesnih zajednica, opštine, kao ni odgovori Direkcije? I to spada u javnu raspravu koju ovim sajtom podstičete.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#360 Mario 10-10-2015 16:14
Nažalost, 408 je između ostalog, postala više transportno nego prevozno sredstvo građana jednog naselja, a tu privilegiju nisu mogli imati u Lasti, s toga i ne čudi previše grčevita borba i pretnje. Verujemo da će reč struke i razum preovladati.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#359 Mario 10-10-2015 14:44
Citat brainiac:
Poenta je da 408 više nije potrebna posle usklađivanja cena.

Pa ta vam poenta sa 408 nema nikakve veze. Bez obzira da li ide 1 dete ili 500 u Sopot iz Pinosave, oni ionako sa tom linijom nemaju nikakav kontakt. Sve sam to spominjao u kontekstu problema 408 i stvari sa kojima vi nemate veze. Izvinjavam se ako je cifra učenika proizvoljna, ne znam čemu burna reakcija, uzgred sam to rekao. A ako insistiraš na ukidanju 408, onda bi trebalo insistirati i na ukidanju Laste na Avali.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
-2 #358 brainiac 09-10-2015 23:49
Citat Pinosavac:
Citat Mario:
Citat Neša Djordjević:
Dopis ili raspis koji je poslat 01.10.2015 o tome da se ne ukida linija 408 za korisnike Kovione, Ralje do Drumina je dvosmisleno napisan i ko ga bolje pročita apsolutno može da zaključi da do nove 2016 godine neće biti skraćena a od 01.01.2016 će se primeniti plan novog sistema planiranog prevoza koji neće ostaviti ni jedan deo grada bez minimalnog prevoza? Šta to znači? Ko razume?

Zato mi u Ralji nastavljamo sa peticijom koju je do sada potpisalo više od 1000 gradjana i sa zahtevom da nam se decidirano potvrdi da sadašnji red vožnje ostaje i dalje.

U KOMENTARIMA nažalost je dozvoljeno da ljudi komentarišu na razne načine ali mora da se kaže da ekspresnih polazaka od Ralje nema, da novih polazaka nije bilo od bombardovanja. Da je Lasta posebno redukovala polaske subotom i nedeljom, kao da osim zaposlenih drugi se ne voze i ne treba im prevoz, da kad neki polazak iskoči interval se produži na više od sat ipo. Da je Ralja sa okolnim mestima mnogo veće mesto od Trešnje, da i djaci Trešnje, "Ciganke" i Kovione putuju u Raljsku osnovnu školu da u Vrtić u Ralji dovode decu svoju da su iz Prnjavora deca trenirala u klubu u Ralji i da se nikada nismo lokalno delili na one i ove. Dobare saobraćajne veze su uslov za komunikaciju za lekarske usluge, poštu, školu, obdaništa. Zar treba uskratiti sve to. Ili hoćemo da nam polazak bude ispred svoje kuće. Najveća laž je da zato što polazak ide od Drumine putnici sa Trešnje neznaju kada im dolazi autobus. Koliko autobus može da putuje minuta ako od tačke A do tačke B ima 5+2=7km.

Oko 80 Lasinih polazaka dnevno u oba smera prema Beogradu je dovoljno da to sve opsluži. A kada su u pitanju deca srednjoškolskog uzrasta, njih oko 90% iz područja Ralje ide u obližnji Sopot, pa čak i njih oko 50% iz Pinosave. Kako god, nikako se ta 408 racionalno ne može opravdati, osim kad ljudima nešto jednom dadnete, teško im to možete uzeti.

Evo ja sam iz Pinosave, i mogu da kažem da u potpunosti niste u pravu kada kažete da 50% srednjoškolaca ide u Sopot. Daj Bože da ima i 5% (i to neko za koga ja ne znam). S' druge strane, priča se da su deca iz Belog Potoka jedno vreme išla u malo većem broju u tamošnje škole, ali to opet ne može da bude 50%.

Poenta je da 408 više nije potrebna posle usklađivanja cena.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #357 Pinosavac 09-10-2015 20:56
Citat Mario:
Citat Neša Djordjević:
Dopis ili raspis koji je poslat 01.10.2015 o tome da se ne ukida linija 408 za korisnike Kovione, Ralje do Drumina je dvosmisleno napisan i ko ga bolje pročita apsolutno može da zaključi da do nove 2016 godine neće biti skraćena a od 01.01.2016 će se primeniti plan novog sistema planiranog prevoza koji neće ostaviti ni jedan deo grada bez minimalnog prevoza? Šta to znači? Ko razume?

Zato mi u Ralji nastavljamo sa peticijom koju je do sada potpisalo više od 1000 gradjana i sa zahtevom da nam se decidirano potvrdi da sadašnji red vožnje ostaje i dalje.

U KOMENTARIMA nažalost je dozvoljeno da ljudi komentarišu na razne načine ali mora da se kaže da ekspresnih polazaka od Ralje nema, da novih polazaka nije bilo od bombardovanja. Da je Lasta posebno redukovala polaske subotom i nedeljom, kao da osim zaposlenih drugi se ne voze i ne treba im prevoz, da kad neki polazak iskoči interval se produži na više od sat ipo. Da je Ralja sa okolnim mestima mnogo veće mesto od Trešnje, da i djaci Trešnje, "Ciganke" i Kovione putuju u Raljsku osnovnu školu da u Vrtić u Ralji dovode decu svoju da su iz Prnjavora deca trenirala u klubu u Ralji i da se nikada nismo lokalno delili na one i ove. Dobare saobraćajne veze su uslov za komunikaciju za lekarske usluge, poštu, školu, obdaništa. Zar treba uskratiti sve to. Ili hoćemo da nam polazak bude ispred svoje kuće. Najveća laž je da zato što polazak ide od Drumine putnici sa Trešnje neznaju kada im dolazi autobus. Koliko autobus može da putuje minuta ako od tačke A do tačke B ima 5+2=7km.

Oko 80 Lasinih polazaka dnevno u oba smera prema Beogradu je dovoljno da to sve opsluži. A kada su u pitanju deca srednjoškolskog uzrasta, njih oko 90% iz područja Ralje ide u obližnji Sopot, pa čak i njih oko 50% iz Pinosave. Kako god, nikako se ta 408 racionalno ne može opravdati, osim kad ljudima nešto jednom dadnete, teško im to možete uzeti.

Evo ja sam iz Pinosave, i mogu da kažem da u potpunosti niste u pravu kada kažete da 50% srednjoškolaca ide u Sopot. Daj Bože da ima i 5% (i to neko za koga ja ne znam). S' druge strane, priča se da su deca iz Belog Potoka jedno vreme išla u malo većem broju u tamošnje škole, ali to opet ne može da bude 50%.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
-1 #356 Mario 09-10-2015 11:51
Bolje bi bilo da smo se svi zajedno peticijom sa avalskog područja udružili da Lasta pojača linije, čime bi svi dobili a okolina Ralje najviše. Ovako, sa predugačkom 408, dobijamo lakrdiju od gradske linije, a Lasta će ostati na starom redu vožnje i gužvama u špicevima. A jare i pare ne može. Al to je valjda psihologija da tamo gde je gradski "mi smo grad" nema veze kolika je svrsishodnost.
Citat | Prijavi administratoru
 

Dodaj komentar

Molimo Vas da kod pisanja komentara, davanja predloga ili pritužbi na funkcionisanje linija budete što precizniji sa podacima - komentari koji su nerazumljivi, ne sadrže potrebne podatke ili sadrže netačne podatke neće biti objavljeni. Upozoravamo Vas da rasprave ne vode rešenju ni jednog problema, već samo konstruktivni predlozi, dijalog i razumevanje, i molimo Vas da to imate u vidu. Bilo kakva vrsta vređanja, političke diskusije, neće se tolerisati i takvi komentari biće obrisani. Ukoliko primetite neprikladan komentar molimo Vas da nas obavestite klikom na link "Prijavi administratoru". Ocenjivanje komentara dozvoljeno je samo registrovanim posetiocima. Upotreba više različitih korisničkih imena prilikom pisanja komentara, odnosno pisanje različitih komentara sa više različitih imena nije dozvoljeno i sledi automatska zabrana pisanja komentara. Upotreba isključivo velikih slova nije dozvoljena.

Sigurnosni kod
Osveži