Red Vožnje 

 
 
Broj / Relacija linije:
Linija 42 - Slavija (Birčaninova) - Banjica (VMA) - Petlovo Brdo
Važi od / do:
27.06.2015 
Prevoznik - Status:
GSP Beograd / Privatni prevoznici (*6) - Izmena trase
Kategorija:
Gradski Prevoz Beograd

Baner

Linija 42 / Red Vožnje

 Prevoznik:   GSP "Beograd" / S.P. Novi Beograd   Lui travel 
 Predviđeno vreme vožnje od početne do krajnje stanice: 
 58min. 
Broj angažovanih autobusa (radnim danima): 8

 
 

Servis vam je dostupan preko USSD koda *011* a da biste dobili informaciju o udaljenosti autobusa potrebno je da dodate i broj stajališta na kome se nalazite. Tako, na primer, ako se nalazite na stajalištu sa brojem 203, željenu informaciju dobićete pozivom na *011*203#

INFO: Broj stajališta nalazi se ispred naziva stajališta.

 
 

Mapa - Dnevne linije (Gradski prevoz Beograd)

Linija 42 / Informacije

42
Slavija (Birčaninova) - Banjica (VMA) - Petlovo Brdo

Ulice kojim linija saobraća

Smer A:

SLAVIJA /BIRČANOVA/ - Bulevar oslobođenja - Trg oslobođenja - dr Milutina Ivkovića - Ljutice Bogdana - Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića - Mihaila Avramovića - Novoizgađena saobraćajnica pored VMA - Crnotravska - Borska - Adžine Livade - Hasanaginice - Pere Velimirovića - Patrijarha Dimitrija - Miška Kranjca - Vijadukt - Pilota Mihaila Petrovića - Marička - Slavka Rodića - Kneževačka - 17. oktobra - Dimitrija Vučenova - Rasinska - Milorada Draškovića - PETLOVO BRDO

Smer B:

PETLOVO BRDO - Milorada Draškovića - Rasinska - Dimitrija Vučenova - 17. Oktobra - Kneževačka - Slavka Rodića - Marička - Pilota Mihaila Petrovića - Vijadukt - Miška Kranjca - Patrijarha Dimitrija - Pere Velimirovića - Borska - Crnotravska - Novoizgrađena saobraćajnica pored VMA - Mihaila Avramovića - Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića - Ljutice Bogdana - Dr Milutina Ivkovića - Trg oslobođenja - Bulevar oslobođenja - Trg Slavija - Bulevar oslobođenja - Tiršova - Katićeva - SLAVIJA /Birčaninova/

Primećeni / Prijavljeni problemi na liniji
  • n/a
      Status linije: OK
Poslate prijave
Izmene na liniji
  •  Od 27.06.2015. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (22.06.2015): [1] [2]
  •  Od 10.06.2015. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (07.03.2015): [1] [2]
  •  Od 07.03.2015. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (26.01.2015): [1] [2]
  •  Od 26.01.2015. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (01.09.2014): [1] [2]

- Izmena: Od 26.02.2014. na autobuskoj liniji broj 42 primenjuje se novi red vožnje koji podrazumeva više polazaka radnim danima i smanjenje intervala sleđenja vozila, u vršnom periodu sa 12/13 min. na 11/12 min., i u vanvršnom periodu sa 14 na 12 min.

- Arhiva reda vožnje (07.10.2013): [1] [2]

Legenda:

  •  Izmena nije na snazi
  • status-icon-crvena Izmena aktuelna
  • Offline Ostale izmene na liniji
 Red vožnje (27.06.2015) / Broj polazaka: [Letnji red vožnje]
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Slavija (Birčaninova): 73 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Petlovo brdo: 72 
Red vožnje (22.06.2015) / Broj polazaka: [Letnji red vožnje]
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Slavija (Birčaninova): 62
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Petlovo brdo: 61
Red vožnje (10.06.2015) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Slavija (Birčaninova): 70 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Petlovo brdo: 69 
Red vožnje (07.03.2015) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Slavija (Birčaninova): 73
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Petlovo brdo: 72
Red vožnje (26.01.2015) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Slavija (Birčaninova): 73 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Petlovo brdo: 72 
 Red vožnje (01.09.2014) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Slavija (Birčaninova): 77
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Petlovo brdo: 76

Prevoznik

GSP Beograd / Privatni prevoznici (*6)
Prevoznik:
GSP Beograd / Privatni prevoznici (*6)

Dodatne informacije

 

KORISNI TELEFONI

Dispečerski centar prevoznika GSP "Beograd" (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike i javnost o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu. Dispečerski centar radi neprekidno i telefonskim pozivom dobićete odmah informaciju o neostvarivanju polaska.

  • Telefon: 011/ 366.40.40
Operativno kontrolni centar Direkcije za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu, redovnim i vanrednim režimskim izmenama na linijama. Upravljanje saobraćajem. Kontrola rada vozila javnog gradskog prevoza u Beogradu svih prevoznika (GSP "Beograd" i privatnih prevoznika)

  • Telefon: 011/ 3300.805
  • Telefon: 011/ 3300.806
  • Telefon: 011/ 3300.807

Prijave na rad vozača i otpravnika prevoznika GSP-a "Beograd"

  • Telefon: 011/ 366.40.47 (radnim danom od 07h do 15h)
  • Poštom na adresu: Kneginje Ljubice 29, Beograd
  • Kontakt forma
[Podaci koje je potrebno dostaviti za formiranje prijave]
Govorni automat za informacije o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu (GSP Beograd) (Radno vreme: 00-24)

Govorni automat pruža informacije o redovima vožnje (polascima) za sve linije gradskog prevoza u Beogradu.

  • Telefon: 011/ 303.33.70
  • Telefon: 011/ 303.33.71

[Uputstvo za koriščenje govornog automata]

Beokom servis

Prijave saobraćajnih problema.

  • Telefon: 0800/ 110-011 [Besplatan poziv]
  • Telefon: 011/ 30.90.007
  • Email: [email protected]

BusPlus (Korisnički servis)

Dežurna inspekcija (Radno vreme: 07:00-22:00)

Kontrola rada vozača i prevoznika. Prijava nepoštovanja reda vožnje.

  • Telefon: 011/ 3227.000
  • Telefon: 011/ 3309.760
  • Telefon: 011/ 3309.762

Gradska saobraćajna inspekcija

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 2754.297
  • Telefon: 011/ 3222.262
  • Telefon: 011/ 3309.490
  • Email: [email protected]

Direkcija za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 07:30-15:30 radnim danima)

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 3227.241
  • Telefon: 011/ 3238.524
  • Telefon: 011/ 3309.153
KORISNE INFORMACIJE

Cene karata

Info
APLIKACIJE ZA MOBILNE TELEFONE (Android)
   (Android) (zvanična aplikacija)
MAPA GRADSKOG PREVOZA U BEOGRADU
   (belgrademaps.com) (gradski prevoz / minibus / noćni prevoz / gradska železnica)

Komentari   

 
#1297 Ljiljana B. 24-07-2015 20:16
Citat BusPutnik:
U temi Nova mreza linija gradskog prevoza izneo sam svoje vidjenje linija na osnovu komentara sa raznih strana. Ako se sami ne izborimo, niko drugo nece, jos se otimaju i ove jace linije koje idu do Knezevca da preusmere.

Link: busevi.com/.../...

Zapravo, ja grešim. Linija 37 MORA da se preusmeri kroz Maričku i dalje Slavka Rodića, Kneževačku... a 37L da ide do Kneževca gde ima nekoliko porodičnih kuća, tramvajsku liniju 3 i 504.

Dakle, mi smo prioritet, novo naselje sa dosta šestospratnica i 2 osnovne škole na trasi, a ne desetak porodičnih kuća. Kako doći do gradskih i opštinskih dušebrižnika? Inače, stanje je već skandalozno, pogotovo što rešenja za našu Vidikovačku Padinu predlažu ljudi koji je, po sopstvenom priznanju, ne poznaju dobro.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1296 BusPutnik 24-07-2015 17:49
U temi Nova mreza linija gradskog prevoza izneo sam svoje vidjenje linija na osnovu komentara sa raznih strana. Ako se sami ne izborimo, niko drugo nece, jos se otimaju i ove jace linije koje idu do Knezevca da preusmere.

Link: busevi.com/.../...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1295 BB 24-07-2015 03:52
Interesatno da 42 ima poslednji a 47 pretposledni polazak u isto vreme i da cesto 42 u 23:15h vec nema na pocetnoj stanici tj. da je vec otisla 1 do 2 minuta pre.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1294 Ljiljana Bl. 23-07-2015 19:45
Citat Ljiljana B.:
Citat baki:
Ljudi mora jos jedna linija da prodje kroz maricku.

Ja uporno predlažem 37L koja bi išla kroz Maričku, a dalje kroz Banovo Brdo. Povezivala bi tu tzv. Vidikovačku Padinu, sa pijacom, Mekom, centrom Vidikovca, ali i sa Banovim Brdom. To je mnogo bolji predlog nego onaj o uvodjenju linije 542 do Kanarevog Brda, jer opet bismo bili odsečeni.

Pardon, do Ceraka. A sa preusmerenjem 37-mice, ili bar dela vozila kao linije 37L, povezujemo se sa naseljenim delovima grada. Kombinacija linija 42 i 37L je prava stvar.
Dobar potez je bio i polazak 42 sa Slavije u 23.15 ha, ali bi poslednji polazak mogao da bude i u 23.45 ha.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1293 Dada 23-07-2015 09:34
Opet nije isao polazak u 06.35 nego je krenuo u 06.30 i ljudi su isli pesaka i cekali naredni polazak sa pocetne Petlovo brdo u 06.50 koji je bio prepun naravno. Ovo je vise neizdrzivo i totalni bezobrazluk vozaca da idu kad im se cefne a ne po redu voznje. Da bi zvala dispecarski centar i rekla mi jedna da idem taxijem! Onda da se ne bune sto ne placamo jer je stvarno to bezobrazluk imas kartu a ona ti kaze pa idite taxijem! Ubacite onda jos jednu liniju da ide ovuda pa ne bismo se ni mi bunili niti pesacili po 15-20 min. do sledeceg prevoza a niti bi autobus kroz Maricku ulicu isao prepun da ljudi ostanu na stanicama jer ne mogu da udju. Stvarno bezobrazluk totalni!
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1292 zokia 23-07-2015 08:15
Citat Ljiljana B.:
Citat baki:
Ljudi mora jos jedna linija da prodje kroz maricku.

Ja uporno predlažem 37L koja bi išla kroz Maričku, a dalje kroz Banovo Brdo. Povezivala bi tu tzv. Vidikovačku Padinu, sa pijacom, Mekom, centrom Vidikovca, ali i sa Banovim Brdom. To je mnogo bolji predlog nego onaj o uvodjenju linije 542 do Kanarevog Brda, jer opet bismo bili odsečeni.

Ili da se 42-ojka dostojno pojaca sa 4 busa minimum.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1291 Ljiljana B. 20-07-2015 18:14
Citat baki:
Ljudi mora jos jedna linija da prodje kroz maricku.

Ja uporno predlažem 37L koja bi išla kroz Maričku, a dalje kroz Banovo Brdo. Povezivala bi tu tzv. Vidikovačku Padinu, sa pijacom, Mekom, centrom Vidikovca, ali i sa Banovim Brdom. To je mnogo bolji predlog nego onaj o uvodjenju linije 542 do Kanarevog Brda, jer opet bismo bili odsečeni.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1290 baki 19-07-2015 11:58
Ljudi mora jos jedna linija da prodje kroz maricku.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1289 Ljiljana B. 15-07-2015 20:09
Po meni, najbolje je rešenje preusmerenje linije 37 kroz Maričku, čime bi se povezao deo Kneževca pod nazivom Vidikovačka Padina sa Vidijovcem i Banovim Brdom, uz postojanje linije 42 koja prolazi pored medicinskih ustanova.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1288 sole 14-07-2015 22:41
Citat Ljiljana B.:
Citat Veki:
Evo jutros covek sa Petlovog brda trebao da krene u 6.35 a on je ladno krrnuo u 6.28 i prosao u ul.17.Oktobra u 6.33 gde sam ja na pola puta do stanice ostala zatecena. Zvala sam i dispecarski centar i oni su takodje videli da je krenuo ranije i rekli su da ce ga opomeniti i videti zasto je poranio i da ce pustiti ovaj sto je po redu voznje isao u 6.50 ranije da krene, naravno da nije ranije krenuo i tako sam ja na stanici cekala 25 min. i kasnila na posao zbog bezobrazluka vozaca. Ovo je vise strasno i neizdrzljivo za nas koji smo kupili stanove tu od Maricke do Petlovog brda jer smo osudjeni da budemo tu i da sizimo za prevoz 42 koji stvarno je katastrofalan. Molim da se nesto uradi po tom pitanju jer ovo stvarno vise nema nikakvog smisla.

A od gradskih vlasti dobijamo nove oznake stajališta, kazne za neuključene klime, jeftiniji, kvalitetan prevoz kao u EU... Još je gore kad ukucate šifru na telefonu, a ono isključen elektronski servis za ovu liniju, pa se uključi kada je već kasno, t.j. autobus već otišao. A očekuju da plaćamo karte kao na drugim linijama koje idu na 5 minuta, vozila komforna i klimatizovana.

Pogledaj moj predlog za reorganizaciju linija , koji je grubo odrađen , u temi Nova mreža linija , jer nisu ubačene sve linije (odrađeno je za ITS 1 sistem i par linija ITS2). Čekam da mi drugi kažu svoje predloge za ITS2 linije , kako bih mogao i to da ubacim u predlog , jer ne poznajem toliko dobro te linije i potrebe stanovnika , i da se onda to sve pošalje preko ovog sajta.

Link: busevi.com/.../...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1287 Ljiljana B. 14-07-2015 13:04
Citat Veki:
Evo jutros covek sa Petlovog brda trebao da krene u 6.35 a on je ladno krrnuo u 6.28 i prosao u ul.17.Oktobra u 6.33 gde sam ja na pola puta do stanice ostala zatecena. Zvala sam i dispecarski centar i oni su takodje videli da je krenuo ranije i rekli su da ce ga opomeniti i videti zasto je poranio i da ce pustiti ovaj sto je po redu voznje isao u 6.50 ranije da krene, naravno da nije ranije krenuo i tako sam ja na stanici cekala 25 min. i kasnila na posao zbog bezobrazluka vozaca. Ovo je vise strasno i neizdrzljivo za nas koji smo kupili stanove tu od Maricke do Petlovog brda jer smo osudjeni da budemo tu i da sizimo za prevoz 42 koji stvarno je katastrofalan. Molim da se nesto uradi po tom pitanju jer ovo stvarno vise nema nikakvog smisla.

A od gradskih vlasti dobijamo nove oznake stajališta, kazne za neuključene klime, jeftiniji, kvalitetan prevoz kao u EU... Još je gore kad ukucate šifru na telefonu, a ono isključen elektronski servis za ovu liniju, pa se uključi kada je već kasno, t.j. autobus već otišao. A očekuju da plaćamo karte kao na drugim linijama koje idu na 5 minuta, vozila komforna i klimatizovana.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1286 Veki 13-07-2015 10:25
Evo jutros covek sa Petlovog brda trebao da krene u 6.35 a on je ladno krrnuo u 6.28 i prosao u ul.17.Oktobra u 6.33 gde sam ja na pola puta do stanice ostala zatecena. Zvala sam i dispecarski centar i oni su takodje videli da je krenuo ranije i rekli su da ce ga opomeniti i videti zasto je poranio i da ce pustiti ovaj sto je po redu voznje isao u 6.50 ranije da krene, naravno da nije ranije krenuo i tako sam ja na stanici cekala 25 min. i kasnila na posao zbog bezobrazluka vozaca. Ovo je vise strasno i neizdrzljivo za nas koji smo kupili stanove tu od Maricke do Petlovog brda jer smo osudjeni da budemo tu i da sizimo za prevoz 42 koji stvarno je katastrofalan. Molim da se nesto uradi po tom pitanju jer ovo stvarno vise nema nikakvog smisla.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1285 Ljiljana B. 07-07-2015 20:42
Citat komsinica:
Ma mozete sto puta da promenite red voznje kada se on ne postuje, eto juce polazak u 20:41 je preskocen a kada je krenuo sledeci vozac je stao da bi otisao u prodavnicu i tu se zadrzao do 5 minuta.

Obavezno 37L, makar do Banovog Brda. Obavezno. To onda ovo slepo crevo povezuje sa centrom Vidikovca, pijacom, Mekom, donekle Košutnjakom, pa i Banovim Brdom, koji je šoping centar.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1284 komsinica 07-07-2015 17:08
Ma mozete sto puta da promenite red voznje kada se on ne postuje, eto juce polazak u 20:41 je preskocen a kada je krenuo sledeci vozac je stao da bi otisao u prodavnicu i tu se zadrzao do 5 minuta.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1283 Mane 06-07-2015 22:56
Džabe novi raspored kad se ne poštuje. Preskaču svaki drugi-treći polazak. Pa onda idu jedan za drugim, jedan skroz pun a ovaj iza prazan (ne radi se o gužvi, pričam o šestoj stanici od početne). Ne može ovo da se izdrži...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1282 Veki 29-06-2015 22:42
Evo vidim sada da pise u 22,55 i 23,15 i to je OK, ali malopre nije pisalo, a danas jeste, tako da malo je cudno kako to bas na 42 se gresi stalno nesto. Ipak mislim i ostajem pri stanovistu da treba 42 da ide i zimski i letnji rezim na min. 10 minuta, jer je veliko naselje i ovo je gradska opstina, a ne prigradska. Pa cak i prigradska opstina ima vise polazaka i ide cesce.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1281 brainiac 29-06-2015 18:53
Citat Goran:
Citat Veki:
Ja samo da kazem da je ovo strasno sto se radi sa nama koji zivimo u Maričkoj, Slavka Rodica, 17. Oktobra, to je jedini prevoz do bilo koje civilizacije, a oni smanjuju. Sad ništa nisu poboljšali išao je na 15 min. radnim danom ide i sada, ali je poenta što on ne ide po 1 polazak preskoči pa ide na 30 min. Što je strašno. Mi smo stvarno kao odsečeni od sveta i trebalo bi da umesto 8 polazaka ima barem 14 polazaka jer bolji prevoz imaju za Padinsku skelu na 7 do 9 minuta ide 101, a naš ide na 15 min. Radnim danom a 30 min. vikendom. A plus ŠTO SU UKINULI POLASKE POSLE 22.30 što je katastrofa, taman smo bili oduševljeni što barem imamo nešto da dodjemo i kasnije, a ne da pešačimo i idemo okolo po noći. STRAŠNO! Nadležni trebaju malo da se pozabave ovim prevozom jer je puno ljudi doseljeno ovde, puno se prevozi autobusima koji su neuslovni i kratki da se prosto davimo u gužvi. A o čekanju na 42 da ne pričam! REGULIŠITE LINIJU 42.

Novim redom vožnje (od 27.06.2015) praktično je na liniji broj “42” vraćen zimski red vožnje i interval polazaka je na 14/15 min. u tzv. špicu. (u redu vožnje koji je važio od 22.06.2015 do 27.06.2015 polasci su bili na 18/20 min. u špicu). Večernji polasci nisu ukinuti već su greškom izostavljeni u redu vožnje. Greška je ispravljena.

Ukoliko vidite predhodne podatke kliknite na opciju “Refresh” (Reload) u Vašem internet pregledaču, odnosno obrišite keš memoriju na Vašem kompjuteru.

Nakon dugo vremena dobre vesti. Valjda će zimski red vožnje biti još bolji od ovog.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1280 Goran 29-06-2015 12:57
Citat Veki:
Ja samo da kazem da je ovo strasno sto se radi sa nama koji zivimo u Maričkoj, Slavka Rodica, 17. Oktobra, to je jedini prevoz do bilo koje civilizacije, a oni smanjuju. Sad ništa nisu poboljšali išao je na 15 min. radnim danom ide i sada, ali je poenta što on ne ide po 1 polazak preskoči pa ide na 30 min. Što je strašno. Mi smo stvarno kao odsečeni od sveta i trebalo bi da umesto 8 polazaka ima barem 14 polazaka jer bolji prevoz imaju za Padinsku skelu na 7 do 9 minuta ide 101, a naš ide na 15 min. Radnim danom a 30 min. vikendom. A plus ŠTO SU UKINULI POLASKE POSLE 22.30 što je katastrofa, taman smo bili oduševljeni što barem imamo nešto da dodjemo i kasnije, a ne da pešačimo i idemo okolo po noći. STRAŠNO! Nadležni trebaju malo da se pozabave ovim prevozom jer je puno ljudi doseljeno ovde, puno se prevozi autobusima koji su neuslovni i kratki da se prosto davimo u gužvi. A o čekanju na 42 da ne pričam! REGULIŠITE LINIJU 42.

Novim redom vožnje (od 27.06.2015) praktično je na liniji broj “42” vraćen zimski red vožnje i interval polazaka je na 14/15 min. u tzv. špicu. (u redu vožnje koji je važio od 22.06.2015 do 27.06.2015 polasci su bili na 18/20 min. u špicu). Večernji polasci nisu ukinuti već su greškom izostavljeni u redu vožnje. Greška je ispravljena.

Ukoliko vidite predhodne podatke kliknite na opciju “Refresh” (Reload) u Vašem internet pregledaču, odnosno obrišite keš memoriju na Vašem kompjuteru.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1279 Veki 28-06-2015 20:26
Ja samo da kazem da je ovo strasno sto se radi sa nama koji zivimo u Maričkoj, Slavka Rodica, 17. Oktobra, to je jedini prevoz do bilo koje civilizacije, a oni smanjuju. Sad ništa nisu poboljšali išao je na 15 min. radnim danom ide i sada, ali je poenta što on ne ide po 1 polazak preskoči pa ide na 30 min. Što je strašno. Mi smo stvarno kao odsečeni od sveta i trebalo bi da umesto 8 polazaka ima barem 14 polazaka jer bolji prevoz imaju za Padinsku skelu na 7 do 9 minuta ide 101, a naš ide na 15 min. Radnim danom a 30 min. vikendom. A plus ŠTO SU UKINULI POLASKE POSLE 22.30 što je katastrofa, taman smo bili oduševljeni što barem imamo nešto da dodjemo i kasnije, a ne da pešačimo i idemo okolo po noći. STRAŠNO! Nadležni trebaju malo da se pozabave ovim prevozom jer je puno ljudi doseljeno ovde, puno se prevozi autobusima koji su neuslovni i kratki da se prosto davimo u gužvi. A o čekanju na 42 da ne pričam! REGULIŠITE LINIJU 42.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1278 zokia 27-06-2015 22:12
Zasto vikendom ne pojacaju liniju?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1277 Goran 26-06-2015 18:14
Citat Goran:
Citat Pcelica:
Da li je moguce da pored ovoliko nezadovoljnih komentara i ociglednih propusta sa ovom linijom, stvari ostaju iste? Autobusa nema po pola sata i vise. Za sta sluzi mogucnost postavljanja komentara ovde ako se niko na njih ne osvrce? Zivim u Knezevcu 10 godina i svaki dan je ista prica sa autobusom 42.

Bilo je više prijava vezanih za rad ove linije koji su dostavljeni nadležnima (može se videti i na sajtu), ali procena nadležnih je da su postojeći kapaciteti / interval dovoljni, u skladu sa potrebama i trenutnim mogućnostima. Na osnovu prijava bilo je i povećanja broja polazaka, da bi oni opet bili smanjeni. Trenutno nema informacija o planovima za povećanje broja polazaka na liniji broj "42".

Direkcija za javni prevoz grada Beograda donela je odluku o povećanju broja polazaka na autobuskoj liniji broj "42". Novi red vožnje stupa na snagu od 27.06.2015. Podatke o broju polazaka možete pogledati klikom na tab "Linija 42 / Informacije".

Red vožnje je ažuriran. Ukoliko vidite predhodne podatke kliknite na opciju “Refresh” (Reload) u Vašem internet pregledaču, odnosno obrišite keš memoriju na Vašem kompjuteru.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1276 Goran 25-06-2015 17:54
Citat Pcelica:
Da li je moguce da pored ovoliko nezadovoljnih komentara i ociglednih propusta sa ovom linijom, stvari ostaju iste? Autobusa nema po pola sata i vise. Za sta sluzi mogucnost postavljanja komentara ovde ako se niko na njih ne osvrce? Zivim u Knezevcu 10 godina i svaki dan je ista prica sa autobusom 42.

Bilo je više prijava vezanih za rad ove linije koji su dostavljeni nadležnima (može se videti i na sajtu), ali procena nadležnih je da su postojeći kapaciteti / interval dovoljni, u skladu sa potrebama i trenutnim mogućnostima. Na osnovu prijava bilo je i povećanja broja polazaka, da bi oni opet bili smanjeni. Trenutno nema informacija o planovima za povećanje broja polazaka na liniji broj "42".
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1275 Pcelica 25-06-2015 16:12
Da li je moguce da pored ovoliko nezadovoljnih komentara i ociglednih propusta sa ovom linijom, stvari ostaju iste? Autobusa nema po pola sata i vise. Za sta sluzi mogucnost postavljanja komentara ovde ako se niko na njih ne osvrce? Zivim u Knezevcu 10 godina i svaki dan je ista prica sa autobusom 42.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1274 komsinica 23-06-2015 23:05
I da, nastavlja se isto i sa letnjim redom voznje. Polazak u 12:46 je preskocen kada sam poslala da vidim za koliko dolazi pisalo je za 31 i 46 stanica tako da su ljudi krenuli pesaka po onoj vrucini ka Rakovici da bi autobus posle 10ak minuta prosao.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+2 #1273 ivarhcp4ever 19-06-2015 16:54
Na stanicama Koste Živkovića i Košutnjak stoji okačena napomena da 42 ne staje na ovim stanicama zbog radova u Pere Velimirovica, vec ide na Kanarevo brdo. Zašto ne piše do kada će ovako ići? Da li ja treba svako jutro da nagađam kuda ide? I takođe, ako piše da ne saobraćava ulicom Pere Velimirovica, zašto pojedini vozači idu tuda? Opet treba da nagađam da li će me ovaj vozač odvesti do kuće ili na Kanarevo brdo? Molim vas regulišite ovaj haos, pored svih loših stvari kod ove linije još treba da nagađamo kuda ide...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1272 42bus 19-06-2015 09:13
Zašto već danima linija 42 prolazi kroz kanarevo brdo?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1271 BusPutnik 13-06-2015 11:58
Posaljem ja danas bus plus i stigne mi poruka Linija - broj stanica: 42 - 45,46 ?!@#$%^&* Jos me mole i da im ocitam kartu...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1270 Ирена 10-06-2015 21:15
На линији 42, возачи већ месецима не поштују ред вожње, сваки други полазак је избачен. У почетку је то било стидљиво, сад је све горе и горе. Сумња се на крађу горива. Такође, све је чешћа појава где три аутобуса, све један за другим, иду у реду, и кад прођу, чека се по 40 минута. Људи причају да ће да затворе мост код општине Раковица. Да ли постоји диспечер на Петловом брду?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1269 zokia 06-06-2015 16:10
Definitivno ovu liniju treba pojacati , bar sa dva busa , da interval polazaka bude na 9 minuta.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1268 komsinica 06-06-2015 11:39
Bruka i sramota sa ovom linijom! Najgora je! Ovo je izivljavanje nad ljudima!
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1267 vucko 05-06-2015 17:17
Linija 42 je stvarno bezobrazluk i stvarno ne znam sta ljudi iz knezevca treba da urade da se stvari promene, jer i pored placenih karata pesace, kasne na posao, skolu, kod lekara... Imamo li mi uopste odbornike u gradu ili je sve ovo cirkus.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #1266 komsinica 01-06-2015 13:00
Stojim na stanici danas u Knezevcu kod skole, polazak u 12:40 je preskocen, autobus je samo prosao, dok su tri autobusa otisla ka Petlovom brdu.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #1265 Milica26 27-05-2015 17:54
Stvarno sam vise umorna od ove famozne linije 42... svaki dan ista prica, kratak autobus kad je najveca guzva i onda jedva udjem u bus, i kad udjem, nemam prostora ni da disem kako treba... a o kasnjenju da ne pricam, jednom sam drasticno kasnila na posao, nemamo mi ljudi bre za taxi svaki dan, nemamo auto.. markicu redovno dopunim za svaki mesec...

MOLIM VAS APELUJTE NA KOGA TREBA DA SE OVO RESI, POJACAJTE LINIJU, UVEDITE JOS NEKU KOJA CE DA IDE KAO POMOCNA, SAMO URADITE NESTO, MOLIM VAS! VALJDA ZASLUZUJEMO BAR TOLIKO... Hvala unapred ako uradite nesto! Mnogo nas bi vam bilo zahvalno! Pozdrav.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1264 ikavuk 26-05-2015 18:40
Sram da vas bude... juce 42 sat vremena nema a kad je dosla - kolaps u s.rodica. Deca nisu mogla da udju u bus pa su naravno peske do skole isli... a iza 42 prazan bus ide za garazu, pa mogao je bar decu da poveze... ne nego ih je samo zaobisao u sirokom luku...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1263 komsinica 25-05-2015 19:10
Evo danas od 16:20 do 16:57 nijedan autobus nije prosao.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1262 Ljiljana B. 24-05-2015 19:34
Citat BusPutnik:
Ne znam kako to vise da nazovem, danas, oko 11:30, ponovo, zateknem autobuse jedan za drugim na Dedinju u pravcu prema gradu, dvadesetak minuta kasnije u Knezevcu zateknem ponovo dva autobusa jedan za drugim, ponovo u pravcu ka gradu. I ovo se ponavlja vec dosta dugo. Da bus ide na 3-4 mozda bi i bilo podnosljivo, ovako kada ide na 15-16 min. i vise, nije.
Apsolutno se slažem. Već smo umorni od alpinizma. A kad padne kiša, a tek sneg

Kada vec ne mogu da ubace alternativu, mogli bi onda da popnu tramvaj kroz Maricku! Za L linije, sa vise strana vidimo da to nije srecno resenje, L linije su redje, takodje bi imala polaske na oko 10-15 min. i gotovo je nemoguce uskladiti obe linije da idu ravnomerno tako da to ne mora da utice na vreme cekanja autobusa.

Predlog - linija 504: Resnik-Cerak (Banovo brdo); linija 34: Prokop-Miljakovac III, linija 37 bi tada mogla kroz Maricku. Pitanje je samo dokle, Vidikovac (23, 53, 89, 521) je prepun i cini mi se ne toliko veliki, Petlovo (42, 56, 59) mi se cini kao malo bolje resenje mada ni ovo nije previse veliko. Predlogom vecina dobija. Resnik dobija direktnu liniju za Vidikovac i Banovo brdo, Strazevici ostaje direktna linija za centar (linija 3) kao i veza za Vidikovac i Banovo brdo), Miljakovac III alternativu 48 kada zakaze, do Dedinja, Knezevac (naseljeni deo sa druge strane pruge) alternativu liniji 42 kao i direktnu linuju za Vidikovac (pijaca...) ...

Napomena: i ako je razdaljina izmedju Knezevca i Vidikovca samo 1km, potrebne su alpinisticke sposobnosti za taj uspon, sto predstavlja problem starijima, zenama sa kolicima, maloj deci...

Apsolutno. Alpinizam je ipak ekstremni sport, a kad padne kiša, o snegu da i ne govorimo - nemoguća misija.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1261 BusPutnik 22-05-2015 16:27
Ne znam kako to vise da nazovem, danas, oko 11:30, ponovo, zateknem autobuse jedan za drugim na Dedinju u pravcu prema gradu, dvadesetak minuta kasnije u Knezevcu zateknem ponovo dva autobusa jedan za drugim, ponovo u pravcu ka gradu. I ovo se ponavlja vec dosta dugo. Da bus ide na 3-4 mozda bi i bilo podnosljivo, ovako kada ide na 15-16 min. i vise, nije.

Kada vec ne mogu da ubace alternativu, mogli bi onda da popnu tramvaj kroz Maricku! Za L linije, sa vise strana vidimo da to nije srecno resenje, L linije su redje, takodje bi imala polaske na oko 10-15 min. i gotovo je nemoguce uskladiti obe linije da idu ravnomerno tako da to ne mora da utice na vreme cekanja autobusa.

Predlog - linija 504: Resnik-Cerak (Banovo brdo); linija 34: Prokop-Miljakovac III, linija 37 bi tada mogla kroz Maricku. Pitanje je samo dokle, Vidikovac (23, 53, 89, 521) je prepun i cini mi se ne toliko veliki, Petlovo (42, 56, 59) mi se cini kao malo bolje resenje mada ni ovo nije previse veliko. Predlogom vecina dobija. Resnik dobija direktnu liniju za Vidikovac i Banovo brdo, Strazevici ostaje direktna linija za centar (linija 3) kao i veza za Vidikovac i Banovo brdo), Miljakovac III alternativu 48 kada zakaze, do Dedinja, Knezevac (naseljeni deo sa druge strane pruge) alternativu liniji 42 kao i direktnu linuju za Vidikovac (pijaca...) ...

Napomena: i ako je razdaljina izmedju Knezevca i Vidikovca samo 1km, potrebne su alpinisticke sposobnosti za taj uspon, sto predstavlja problem starijima, zenama sa kolicima, maloj deci...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1260 Ljiljana B. 19-05-2015 19:48
Citat Danielle:
Evo da napisem i ja nesto o famoznoj liniji 42. Juce izmedju 12:50 i 13:20 nijedan polazak sa Petlovog brda. Cujem posle u autobusu komentare da su ga cekali oko sat vremena. Kad smo konacno docekali autobus, bukvalno se vukao do Rakovice zbog guzve. Izadjem iz autobusa, uzmem taksi i ipak zakasnim na pregled zakazan pre 4 meseca i naravno, lekar me ni ne primi. Ovo nije prvi put, ovo je ko zna koji put da negde ne stignem na vreme zbog ove linije. Neko se igra sa nasim zivcima, vremenom, novcem i dostojanstvom. Ukinite 42 pa da znamo da ne postoji, verujte bice mnogo bolje.

Opet i opet: rešenje je uvodjenje nove linije, pored postojeće 42, linije 37L koja bi skretala u Maričku. Ako obe idu na 20 minuta, zbog navodne neisplativosti ili racionalnosti, u gradu smo na 10 minuta, dakle bar bi postojala alternativa. Pri postojećem stanju ekonomije, ne vidim drugi izlaz. Nije optimalno, ali...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1259 Danielle 15-05-2015 08:19
Evo da napisem i ja nesto o famoznoj liniji 42. Juce izmedju 12:50 i 13:20 nijedan polazak sa Petlovog brda. Cujem posle u autobusu komentare da su ga cekali oko sat vremena. Kad smo konacno docekali autobus, bukvalno se vukao do Rakovice zbog guzve. Izadjem iz autobusa, uzmem taksi i ipak zakasnim na pregled zakazan pre 4 meseca i naravno, lekar me ni ne primi. Ovo nije prvi put, ovo je ko zna koji put da negde ne stignem na vreme zbog ove linije. Neko se igra sa nasim zivcima, vremenom, novcem i dostojanstvom. Ukinite 42 pa da znamo da ne postoji, verujte bice mnogo bolje.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1258 komsinica 12-05-2015 01:32
Linija je iz dana u dan sve gora i gora. Kada ce vec jednom poceti da se postuje red voznje? Skoro svaki dan se desi da se preskoci polazak sa Petlovog Brda a pogotovo onaj u 12:55 ljudi kasne na posao, deca u skolu, na fakultet.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1257 BusPutnik 08-05-2015 22:52
Citat Bg Bus:
Citat brainiac:
23 funkcioniše, ali nekad ni njega nema, 95 je u problemima, 74 je značajno gori nego ranije. Da li to treba i sa 42 da se desi?
Glup argument je da je linija tajnovita ili skrivena.

Aj nemoj, koristim i 95 i 23 u najgorem delu od Pancevackog mosta do K.Milosa i 95 od Z.Stanice nbgd do Pancevackog i nikad je ne cekam duze od 5min i kad ga nema 5-6min dodju dva a sa 23 ni jednom do sad nisam imao problem, a 42 ne moze da se unisti jer ona apsolutno ni jedan cvor nema na celoj trasi jer ide putevima gde nema toliko saobracaja (kad se poredi s ovim).

Kako je onda unistema, iskace i preskace, ne stize i ostalo ako nema apsolutno ni jedan cvor? To jednostavno nije tacno. Samo da prodje semafor u Kosutnjaku mu u spicu treba i do 7-8min, ja licno merio. Da ne nabrajam Autokomandu, Dedinje (Ljutice Bogdana, Bul. A. Karadj., sada Nemanjinu, Savsku, Mostar...). Inace, ovih dana ima neki novi fazon pa idu po dva busa, jedan za drugim.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1256 Bg Bus 05-05-2015 11:47
Citat brainiac:
23 funkcioniše, ali nekad ni njega nema, 95 je u problemima, 74 je značajno gori nego ranije. Da li to treba i sa 42 da se desi?
Glup argument je da je linija tajnovita ili skrivena.

Aj nemoj, koristim i 95 i 23 u najgorem delu od Pancevackog mosta do K.Milosa i 95 od Z.Stanice nbgd do Pancevackog i nikad je ne cekam duze od 5min i kad ga nema 5-6min dodju dva a sa 23 ni jednom do sad nisam imao problem, a 42 ne moze da se unisti jer ona apsolutno ni jedan cvor nema na celoj trasi jer ide putevima gde nema toliko saobracaja (kad se poredi s ovim).
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1255 Ljiljana B. 05-05-2015 10:41
Citat brainiac:
23 funkcioniše, ali nekad ni njega nema, 95 je u problemima, 74 je značajno gori nego ranije. Da li to treba i sa 42 da se desi?
Glup argument je da je linija tajnovita ili skrivena.

Baš je ovo glupa konstatacija. Ovo se već dešava sa linijom 42, svaka 2 sata propusti vožnju, pa se čeka naredni polazak za pola sata, a to se sve toleriše jer je linija skrivena i prolazi kroz nenaseljene "predele", pa nadležni znaju da putnici zbog ove katastrofalne linije neće dići "revoluciju". Ergo, to nema veze sa dužinom linije, nego sa trasom, odnosno naseljenošću delova kroz koje prolazi.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #1254 brainiac 05-05-2015 10:35
Citat Bg Bus:
Citat brainiac:
Citat Ljiljana B.:
Citat Bg Bus:
Poslao sam malopre predlog za produzivanje 27E na Mirijevo IV-Trg Republike-Trg Slavija. Posto je ovim rasterecena okretnica na Trgu Republike ima prostora da se ubaci jos jedan bus od Slavije do centra i mislim da bi 42 bio najbolji za to jer 42 ide u 50% trase putevima gde ni jedan bus ne ide i ti delovi grada uglavnom nemaju bus do Trga.

Meni se ideja baš dopada, super je, naročito zato što bi ovu liniju učinilo dinamičnijom. Ova linija zaista kao da je skrivena, ide kroz nenaseljene predele, kao da prevozi nešto tajno. Samim tim, posledice su manjak putnika van špica, pa to služi kao argument za retke polaske/takt.

Nisam nikad video gluplje argumente za upropašćavanje i ovako upropašćene linije.

Pa argumenata ima mnogo kao npr. 50% busa nece morati da masovno preseda. A tvoj glavni argument je predugacka linija, jao strasno produzice se za jedan km. ako je mogao do tu moze i ovoliko dalje kao da zvedara nema dovoljno ljudi ajde da i 60% opstine Vozdovac preseda na njihove linije. A ako 74, 95, 23 uspevaju moze i ovaj koji ide ulicama koje nemaju saobracajne cvorove kao ostale navedene.

23 funkcioniše, ali nekad ni njega nema, 95 je u problemima, 74 je značajno gori nego ranije. Da li to treba i sa 42 da se desi? Glup argument je da je linija tajnovita ili skrivena.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1253 Boki2 05-05-2015 10:11
Sta znaci to da bi linija postala "dinamicnija"? Ako je poenta u produzenju, da je onda produzimo do Dorcola? Onda bi bila jos vise "dinamicna".
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1252 Bg Bus 04-05-2015 23:13
Citat brainiac:
Citat Ljiljana B.:
Citat Bg Bus:
Poslao sam malopre predlog za produzivanje 27E na Mirijevo IV-Trg Republike-Trg Slavija. Posto je ovim rasterecena okretnica na Trgu Republike ima prostora da se ubaci jos jedan bus od Slavije do centra i mislim da bi 42 bio najbolji za to jer 42 ide u 50% trase putevima gde ni jedan bus ne ide i ti delovi grada uglavnom nemaju bus do Trga.

Meni se ideja baš dopada, super je, naročito zato što bi ovu liniju učinilo dinamičnijom. Ova linija zaista kao da je skrivena, ide kroz nenaseljene predele, kao da prevozi nešto tajno. Samim tim, posledice su manjak putnika van špica, pa to služi kao argument za retke polaske/takt.

Nisam nikad video gluplje argumente za upropašćavanje i ovako upropašćene linije.

Pa argumenata ima mnogo kao npr. 50% busa nece morati da masovno preseda. A tvoj glavni argument je predugacka linija, jao strasno produzice se za jedan km. ako je mogao do tu moze i ovoliko dalje kao da zvedara nema dovoljno ljudi ajde da i 60% opstine Vozdovac preseda na njihove linije. A ako 74, 95, 23 uspevaju moze i ovaj koji ide ulicama koje nemaju saobracajne cvorove kao ostale navedene.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #1251 brainiac 04-05-2015 22:53
Citat Ljiljana B.:
Citat Bg Bus:
Poslao sam malopre predlog za produzivanje 27E na Mirijevo IV-Trg Republike-Trg Slavija. Posto je ovim rasterecena okretnica na Trgu Republike ima prostora da se ubaci jos jedan bus od Slavije do centra i mislim da bi 42 bio najbolji za to jer 42 ide u 50% trase putevima gde ni jedan bus ne ide i ti delovi grada uglavnom nemaju bus do Trga.

Meni se ideja baš dopada, super je, naročito zato što bi ovu liniju učinilo dinamičnijom. Ova linija zaista kao da je skrivena, ide kroz nenaseljene predele, kao da prevozi nešto tajno. Samim tim, posledice su manjak putnika van špica, pa to služi kao argument za retke polaske/takt.

Nisam nikad video gluplje argumente za upropašćavanje i ovako upropašćene linije.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
-1 #1250 Ljiljana B. 04-05-2015 22:24
Citat Bg Bus:
Poslao sam malopre predlog za produzivanje 27E na Mirijevo IV-Trg Republike-Trg Slavija. Posto je ovim rasterecena okretnica na Trgu Republike ima prostora da se ubaci jos jedan bus od Slavije do centra i mislim da bi 42 bio najbolji za to jer 42 ide u 50% trase putevima gde ni jedan bus ne ide i ti delovi grada uglavnom nemaju bus do Trga.

Meni se ideja baš dopada, super je, naročito zato što bi ovu liniju učinilo dinamičnijom. Ova linija zaista kao da je skrivena, ide kroz nenaseljene predele, kao da prevozi nešto tajno. Samim tim, posledice su manjak putnika van špica, pa to služi kao argument za retke polaske/takt.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1249 sole 03-05-2015 23:40
Citat brainiac:
Nema apsolutno nikakve potrebe dodatno pojačavati potez Trg republike - Slavija, a pogotovo ne sa takvim linijama, istovremeno ih uporpašćavajući.
Nikad kraja suludim idejama, a kako vreme prolazi, sve su luđe i luđe.

I sve duže i duže linije koje su ionako dugačke.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+2 #1248 brainiac 03-05-2015 22:44
Citat Bg Bus:
Poslao sam malopre predlog za produzivanje 27E na Mirijevo IV-Trg Republike-Trg Slavija. Posto je ovim rasterecena okretnica na Trgu Republike ima prostora da se ubaci jos jedan bus od Slavije do centra i mislim da bi 42 bio najbolji za to jer 42 ide u 50% trase putevima gde ni jedan bus ne ide i ti delovi grada uglavnom nemaju bus do Trga.

Nema apsolutno nikakve potrebe dodatno pojačavati potez Trg republike - Slavija, a pogotovo ne sa takvim linijama, istovremeno ih uporpašćavajući.
Nikad kraja suludim idejama, a kako vreme prolazi, sve su luđe i luđe.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
-2 #1247 Bg Bus 03-05-2015 15:52
Poslao sam malopre predlog za produzivanje 27E na Mirijevo IV-Trg Republike-Trg Slavija. Posto je ovim rasterecena okretnica na Trgu Republike ima prostora da se ubaci jos jedan bus od Slavije do centra i mislim da bi 42 bio najbolji za to jer 42 ide u 50% trase putevima gde ni jedan bus ne ide i ti delovi grada uglavnom nemaju bus do Trga.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1246 sole 11-04-2015 23:52
Zbog radova na uglu Ljutice Bogdana i Bulevara kneza Aleksandra Krađorđevića (iskopana je rupa i ograđen prostor) , linija 42 saobraća u smeru ka Slaviji kao linija 34 , na potezu od bolnice Dragiša Mišović do stadiona Partizana.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1245 BusPutnik 24-03-2015 17:48
Ovoj izmenjenoj trasi mogli su da dodaju epitet - Turisticka. To sam i licno cuo u autobusu. Takodje bolje bi bilo da su je u smeru ka Slaviji pustili Sarajevskom, bila bi bolja veza za Zelenim vencom za dalje presedanje.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #1244 Sandra11 13-03-2015 00:49
@Sole,

hvala punooo!!!
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #1243 sole 11-03-2015 16:39
Citat Sandra11:
Pitanjce, idem iz pravca Juznog bulevara do Sokobanjske (ulica pored Ljutice Bogdana), preko autokomande, da li na kruznom toku mogu skrenuti ka Marakani ili ne?? Ne poznajem ovaj kraj pa ne razumem jel to zatvoreno za saobracaj ili nije?



Skretanje sa autokomande u Dr. Ivana Milutinovića je trenutno onemogućeno , već se može samo pravo bulevarom Oslobođenja.

Ukoliko želite u gornji deo ulice , idete sledećom trasom (varijanta 1): Južni bulevar - Bulevar Oslobođenja - Veljka Lukića Kurjaka - Banjički venac - Ljutice Bogdana - Dr. Ive Popovića Đanija - Sokobanjska

Ukoliko želite u donji deo ulice , idete sledećom trasom (varijanta 2): Južni bulevar - Bulevar Oslobođenja - Veljka Lukića Kurjaka - Banjički venac - Serdar Jola - Aleksandra Stamboliskog - Sokobanjska
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1242 Sandra11 11-03-2015 01:25
Pitanjce, idem iz pravca Juznog bulevara do Sokobanjske (ulica pored Ljutice Bogdana), preko autokomande, da li na kruznom toku mogu skrenuti ka Marakani ili ne?? Ne poznajem ovaj kraj pa ne razumem jel to zatvoreno za saobracaj ili nije?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1241 Loki 10-03-2015 16:08
@ Milorad

Ok, hvala!
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1240 Milorad 10-03-2015 15:13
Citat Loki:
Nisam video da je promenjen red voznje. Jel ovde bila informacija o tome?

Da, bila je informacija ovde na sajtu o izmeni reda vožnje na ovoj liniji. Informacija je bila dostupna još 06.03.15. (kada je red vožnje i ažuriran), a trenutno je vest arhivirana. Informacije možete videti i sada ukoliko kliknete na tab "Linija 42 / Informacije".

Link ka arhiviranoj vesti o izmeni reda vožnje: busevi.com/.../...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1239 Loki 10-03-2015 12:22
Nisam video da je promenjen red voznje. Jel ovde bila informacija o tome?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1238 zokia 09-03-2015 10:28
Jos samo malo da se pojaca interval polazaka vikendom.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1237 Ljiljana B. 08-03-2015 19:51
Citat NikolaSt:
42 i vikendom u 23:15 poslednja... idemo breee :-)

Uvek se treba boriti, ponekad vredi...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1236 NikolaSt 07-03-2015 15:57
42 i vikendom u 23:15 poslednja... idemo breee :-)
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1235 BusPutnik 01-03-2015 16:48
Citat Ljiljana B.:
Baš me intersuju kriterijumi za noćnu liniju 37N od Maričke prema nedodjiji, a nedostatak iste kroz Maričku, gde postoji 10 stanica do okretnice. Pri tome, postoje linije 47N i 48N.

Vec sam napisao da kriterijuma nema. da se linije stihijski uvode, dodaju, spajaju, razdvajaju, jedna preko druge se pravi... to i jeste najveci problem i onda dolazimo do ovakvih nerazumnih linija. Posebno sto se iskoristivost kapaciteta stvarno dovodi u pitanji a i kvalitet javnog prevoza je daleko od mogucnosti cak i pod ovakvim uslovima.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1234 Ljiljana B. 28-02-2015 19:49
Citat BusPutnik:
Citat Ljiljana B.:
Ipak je najlogičnije uvodjenje npr. linije 37 L. Čak i da ide na 0,5 ha, uz postojeću liniju 42, takodje na 0,5 ha, to je benefit... Uključivalla bi, naravno, vikend, kao i noćni prevoz.

Nisam siguran koliko je logicno uvodjenje L linije koja bi bila vise opterecena od osnovne. Osim toga, linija 37 sa ovakvim resursima zaista nema sta da trazi u praznom fabrickom kvartu po kome vozi par km. Nju najvise koriste putnici iz Resnika, ali za njih je logicnije a i pravicnije da dobiju kvalitetnu alternativu 47ci preusmeravajuci 504u prema Vidikovcu i dalje prema Banovom brdu, neka me isprave ako gresim.

Problem 42e je verovatno taj sto je Knezevac najvece naselje posle Petlovog koji ima bolje alternative na liniji pa ne uspeva da samo opravda celu liniju. Ja bih najzadovoljniji bio kada bi tramvaj isao sa druge strane zel. pruge, ovako okretnica Knezevac se sada samo tako zove, vecem delu naselja je ona sada nedostupna/predaleko.

Isto je sve to nelogicno kao i sto ovolika Rakovica nema ADA liniju, a 54u ne mogu da reogranizuju do Ade ili bar postave trotoar od Makisa do Ade. Primera trosenja resursa i ne preterano logicnih resenja ima koliko hocete.

Nocni prevoz nema nikakve veze sa dnevnim linijama, tako da preusmeravanje bilo koje linije ne znaci povlacenje i promene nocne linije. Kada ce biti konkurs za nocni prevoz, koliko ja znam, ne zna se...

Baš me intersuju kriterijumi za noćnu liniju 37N od Maričke prema nedodjiji, a nedostatak iste kroz Maričku, gde postoji 10 stanica do okretnice. Pri tome, postoje linije 47N i 48N.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1233 BusPutnik 28-02-2015 00:41
Svaka cast na novoj izmeni ove linije pa je sada jos duza i za Rakovicu vremenski jos dalja. Nije mi jasno, sta ocekivati i kakav efekat ocekuju kada sa istim resursima produzuju liniju? Makar to bilo i privremeno nekoliko meseci? Manju cenu karte na ovoj liniji? Cisto sumljam...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1232 BusPutnik 23-02-2015 23:06
Citat Ljiljana B.:
Ipak je najlogičnije uvodjenje npr. linije 37 L. Čak i da ide na 0,5 ha, uz postojeću liniju 42, takodje na 0,5 ha, to je benefit... Uključivalla bi, naravno, vikend, kao i noćni prevoz.

Nisam siguran koliko je logicno uvodjenje L linije koja bi bila vise opterecena od osnovne. Osim toga, linija 37 sa ovakvim resursima zaista nema sta da trazi u praznom fabrickom kvartu po kome vozi par km. Nju najvise koriste putnici iz Resnika, ali za njih je logicnije a i pravicnije da dobiju kvalitetnu alternativu 47ci preusmeravajuci 504u prema Vidikovcu i dalje prema Banovom brdu, neka me isprave ako gresim.

Problem 42e je verovatno taj sto je Knezevac najvece naselje posle Petlovog koji ima bolje alternative na liniji pa ne uspeva da samo opravda celu liniju. Ja bih najzadovoljniji bio kada bi tramvaj isao sa druge strane zel. pruge, ovako okretnica Knezevac se sada samo tako zove, vecem delu naselja je ona sada nedostupna/predaleko.

Isto je sve to nelogicno kao i sto ovolika Rakovica nema ADA liniju, a 54u ne mogu da reogranizuju do Ade ili bar postave trotoar od Makisa do Ade. Primera trosenja resursa i ne preterano logicnih resenja ima koliko hocete.

Nocni prevoz nema nikakve veze sa dnevnim linijama, tako da preusmeravanje bilo koje linije ne znaci povlacenje i promene nocne linije. Kada ce biti konkurs za nocni prevoz, koliko ja znam, ne zna se...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1231 Ljiljana B. 23-02-2015 19:03
Citat BusPutnik:
Ovde je bilo komentara da linija 94 ne treba da ide Bulevarom Patrijarha jer nema dovoljno putnika, linije ka Mirijevu se stalno produzuju, linija 48 se produzivala sve za po par stanica... samo je problem da linija 37 ne ide sa leve nego sa desne strane pruge, ne ide 2km sa jednim putnikom vec zaista da ide kroz naselje cije ime inace pise kao terminus. A tek linija 42, siguran sam da je nesrecno napravljena, sa jedne strane je linija koja opsluzuje bolinicu(e) gde van poseta ili prijema nema vece guzve, opsluzuje zel. st. Rakovica i taj deo Bulevara gde zaista nema mnogo ljudi osim velikih saobracajnih guzvi u spicu, Dedinje gde, gle cuda, javni prevoz nije mnogo popularan i naselje kome su potrebe totalno suprotne. U takvim okolnostima u ocima statistike tj. DJP linija radi posao, na terenu nije previse upotrebljiva i sigurna pa putnici ne cesto idu na alternativne rute. Pokusavam da nadjem jos neku liniju koja je slicna liniji 42 ali mi tesko ide. Ukoliko se linija vrati na trasu pre radova na autokomdandi, isprepletite sa linijom 59 tako da linije idu jedno manje-jedno vece naselje, bice potpuno druga prica. Takodje, ukoliko se linija 42 preusmeri ka Zelenom vencu kao sto ima predloga, bice to paklena linija jer Kanarevo, Miljakovac, Rakovica, Kosutnak, pa i Banjica osim trola nemaju liniju iz tog dela grada...

Ipak je najlogičnije uvodjenje npr. linije 37 L. Čak i da ide na 0,5 ha, uz postojeću liniju 42, takodje na 0,5 ha, to je benefit... Uključivalla bi, naravno, vikend, kao i noćni prevoz.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1230 BusPutnik 13-02-2015 10:20
Ovde je bilo komentara da linija 94 ne treba da ide Bulevarom Patrijarha jer nema dovoljno putnika, linije ka Mirijevu se stalno produzuju, linija 48 se produzivala sve za po par stanica... samo je problem da linija 37 ne ide sa leve nego sa desne strane pruge, ne ide 2km sa jednim putnikom vec zaista da ide kroz naselje cije ime inace pise kao terminus. A tek linija 42, siguran sam da je nesrecno napravljena, sa jedne strane je linija koja opsluzuje bolinicu(e) gde van poseta ili prijema nema vece guzve, opsluzuje zel. st. Rakovica i taj deo Bulevara gde zaista nema mnogo ljudi osim velikih saobracajnih guzvi u spicu, Dedinje gde, gle cuda, javni prevoz nije mnogo popularan i naselje kome su potrebe totalno suprotne. U takvim okolnostima u ocima statistike tj. DJP linija radi posao, na terenu nije previse upotrebljiva i sigurna pa putnici ne cesto idu na alternativne rute. Pokusavam da nadjem jos neku liniju koja je slicna liniji 42 ali mi tesko ide. Ukoliko se linija vrati na trasu pre radova na autokomdandi, isprepletite sa linijom 59 tako da linije idu jedno manje-jedno vece naselje, bice potpuno druga prica. Takodje, ukoliko se linija 42 preusmeri ka Zelenom vencu kao sto ima predloga, bice to paklena linija jer Kanarevo, Miljakovac, Rakovica, Kosutnak, pa i Banjica osim trola nemaju liniju iz tog dela grada...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1229 zokia 11-02-2015 10:16
Zeleo bih da apelujem da se vikendom pojaca linija, jer je interval polazaka zaista mali, ljudi se smrzavaju na stanicama cekajuci bus.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1228 ikavuk 09-02-2015 22:09
Em sto je najgora linija, polasci u 05:00 i 5:23 sa P.brda svaki drugi dan su nerealizovani. O vozacima da i ne govorim. ljudi idu na posao a busa nema, smrzavaju se 40 min. do sledeceg. Promenili ste vozaca koji je vozio u 5:23 i sta ste dobili... sem jos gore situacije... sramota.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1227 Mucenica iz 42 09-02-2015 01:11
Citat Ljiljana B.:
Ne, baš treba 37 da skrene u Maričku, jer bez potrebe ide prazan do Kneževca, pa još i noćni, a niko živi tamo i ne stanuje, a fabrike su zatvorene. A mi to plaćamo. A nedostaje nam i noćni, pa valjda toliki mladi ne idu uveče do pustih fabrika, nego kroz novonastanjena i izgradjena naselja. Ponavljam zašto bi 37 išao prazan od Maričke do Kneževca, kada može da prevozi mnogo putnika kroz Maričku, Slavka Rodića, Kneževačku i dalje. Takodje, treba valjda da prevozi i to mnoštvo putnika do Vidikovca i dalje, a ne, da ponovim, da ide prazan od napuštenih fabrika. Ne mogu da verujem da se mučimo, da nemamo noćnu i to još i plaćamo za vožnju praznog autobusa. Svašta.

To bi resilo nase muke.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1226 Ljiljana B. 06-02-2015 10:04
Citat BB:
Pa mogli su da uvedu i polazak u 23:15h i vikednom a ne samo radnim danima, i da su npr. uveli jos jedan polazak na liniji 59 npr. u 23:25h.

Naravno. Linija 42 je zaista najugroženija, da upotrebim ovaj izraz. Zamislite, poslednji polazak u 22.30 vikendom! A opet, linija 37 ima i noćnu liniju, iako od famozne raskrsnice Maričke i Pilota M. P. ide bukvalno prazna. A ljudi koji stanuju u Maričkoj, Slavka Rodića i dalje, peške kilometrima...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1225 BB 05-02-2015 16:33
Pa mogli su da uvedu i polazak u 23:15h i vikednom a ne samo radnim danima, i da su npr. uveli jos jedan polazak na liniji 59 npr. u 23:25h.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1224 Ljiljana B. 03-02-2015 18:15
Taman sam se obradovala poslednjem polasku iz Birčaninove u 23:15h, ali sam onda primetila da to NE važi za vreme vikenda, dakle kada mladi izlaze... Opet ista priča. ČEKA SE, DAKLE, AUTOBUS 37, ide se do Maričke, a onda peške, zavisi ko koliko km...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1223 Ljiljana B. 02-02-2015 18:15
Da li me oči varaju, ili je zaista pomeren poslednji polazak na 23:15h iz Birčaninove? Ako je tako, super.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1222 Ljiljana B. 01-02-2015 19:41
Citat Filip:
Ovu liniju koristim kada idem u Knezevac, treba je pojacati, veliki je razmak izmedju polazaka pogotovo vikendom, predugo se ceka ako izostane jedan polazak, ovu liniju bi koristilo znatno vise ljudi kad bi bila cesca i pouzdanija.

Naravno, to već godinama pokušavamo. I, tvrdim da bi liniju 37 trebalo preusmeriti ka Maričkoj, a time bismo dobili i noćnu liniju. Zašto da bus na liniji 37 ide prazan od raskrsnice sa Maričkom ka nepostojećim fabrikama? I stalno iznova...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1221 Mickey011 31-01-2015 21:25
Citat sole:
Citat Mickey011:
Što se tiče dela kroz Pere Velimirovića, tuda može da prolazi lin.504 (trasa kao nekad 542) a takodje se može i 34 produžiti pored DZ kan.brdo, pored žel.stanice pa do Miljakovca.

Predlog delimično valja , jer nije potpun. Čime bi se pokrio deo kroz Pere Velimirovića i oko VMA i Ortopedske bolnice?

Pa piše, lin.504 bi sa Miljakovca 3 i 2 išla preko Kanarevog Brda pa Pere Velimirovića i pored železničke stanice (kao nekad 542). Deo kod ortopedske već ima lin. 34 a u neposrednoj blizini su sve ostale linije 40,41,42,49,59,78 i 94. Takodje Stari Košutnjak ima i liniju 3.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1220 sole 31-01-2015 14:27
Citat Mickey011:
Nema potrebe da toliko kruži kad se može stići mnogo brže uz kombinaciju sa tramvajem 3 (ko ide do slavije). Mislim da ova linija i na redovnoj trasi ima previše "čepova" i zato ispada iz reda vožnje (slavija, autokomanda, ljutice bogdana, ortopedska, stari košutnjak, rakovica...) te svakako treba uraditi korekciju trase.

U tom smislu, kako iz pravca Miljakovca, Kanarevog brda, Banjice i Dedinja ide dosta linija ka Slaviji (47,48,59,78) a pritom od Pinka do Centra nema alternative za trojlejbuse, predlog bi bio da se shodno mapi u prilogu, radi ubrzanja i bolje povezanosti, linija 42 preusmeri do Zelenog venca, zadržavajući isti broj vozila (8) uz interval od 12min. Tako će bolje povezati mnoga naselja sa centrom, izbeći čepove i saobraćati redovnije. Takodje, biće moguće i da zglobovi saobraćaju, pa čak i Solarisi :)

Što se tiče dela kroz Pere Velimirovića, tuda može da prolazi lin.504 (trasa kao nekad 542) a takodje se može i 34 produžiti pored DZ kan.brdo, pored žel.stanice pa do Miljakovca.


Predlog delimično valja , jer nije potpun. Čime bi se pokrio deo kroz Pere Velimirovića i oko VMA i Ortopedske bolnice?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1219 Mickey011 31-01-2015 09:30
Citat Rade D.:
Mislim da bi novu trasu linije 42 trebalo ostaviti kao stalnu, posto prema Slaviji iz tog pravca vec idu linije 59 i 78.

Nema potrebe da toliko kruži kad se može stići mnogo brže uz kombinaciju sa tramvajem 3 (ko ide do slavije). Mislim da ova linija i na redovnoj trasi ima previše "čepova" i zato ispada iz reda vožnje (slavija, autokomanda, ljutice bogdana, ortopedska, stari košutnjak, rakovica...) te svakako treba uraditi korekciju trase.

U tom smislu, kako iz pravca Miljakovca, Kanarevog brda, Banjice i Dedinja ide dosta linija ka Slaviji (47,48,59,78) a pritom od Pinka do Centra nema alternative za trojlejbuse, predlog bi bio da se shodno mapi u prilogu, radi ubrzanja i bolje povezanosti, linija 42 preusmeri do Zelenog venca, zadržavajući isti broj vozila (8) uz interval od 12min. Tako će bolje povezati mnoga naselja sa centrom, izbeći čepove i saobraćati redovnije. Takodje, biće moguće i da zglobovi saobraćaju, pa čak i Solarisi :)

Što se tiče dela kroz Pere Velimirovića, tuda može da prolazi lin.504 (trasa kao nekad 542) a takodje se može i 34 produžiti pored DZ kan.brdo, pored žel.stanice pa do Miljakovca.

Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1218 Rade D. 28-01-2015 10:04
Mislim da bi novu trasu linije 42 trebalo ostaviti kao stalnu, posto prema Slaviji iz tog pravca vec idu linije 59 i 78.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1217 Filip 26-01-2015 19:26
Ovu liniju koristim kada idem u Knezevac, treba je pojacati, veliki je razmak izmedju polazaka pogotovo vikendom, predugo se ceka ako izostane jedan polazak, ovu liniju bi koristilo znatno vise ljudi kad bi bila cesca i pouzdanija.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1216 Milorad 24-01-2015 22:14
Citat N.S.:
Zbog ove najnovije izmene na liniji, da li mi mozete reci koliko ce vremena trebati od pocetne do krajnje stanice? Hvala.

Planirano vreme vožnje od početne do krajnje stanice prema novom redu vožnje od 26.01.2015. iznosi: 58 min.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1215 N.S. 24-01-2015 19:47
Zbog ove najnovije izmene na liniji, da li mi mozete reci koliko ce vremena trebati od pocetne do krajnje stanice? Hvala.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1214 Ljiljana B. 22-01-2015 09:36
Danas čitam u Danas-u da grad nabavlja 350 najmodernijih vozila, da će internet biti dostupan u takvim vozilima... A 42... Poslednji polazak u 22.30 ha, vikendom na pola sata, bez noćnih polazaka... Verovatno će pojačati liniju 37. Šta reći...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1213 Ljiljana B. 21-01-2015 19:17
Citat BusPutnik:
Slazem se , liniju 504 preusmeriti ka Banovom brdu (Resnik ionako ima samo 47 , ovako bi dobio drugu kvalitetnu liniju) , a od Knezevca bi pokrila liniju 37 , liniju 34 produziti do Miljakovca 3 gde bi zamenila 504-u mada sam svojevremeno predlagao isto to i za 49-u. 37-u preusmeriti kroz Maricku (svakako bi vise putnika imala sa ove strane pruge nego gde sada ide a cuo sam da DJP tako "trzisno" i razmislja.). Tramvaj je dovoljno jak za sada da moze da iznese okretnicu i taj deo Rakovice. Linija 37 bi se produzila za 1-2km (sada vise od 2km vozi "prazan"), zavisi do kog terminusa bi isla (Vidikovac, Petlovo...). Gde se sve busevi okrecu, mogu da naprave terminus i kod zel.stanice Knezevac (na kojoj naravno NEMA BG:Voz a kada ce ne zna se). Najveci biser je taj sto naselje nema nocni prevoz dok okretnica ima 2 (DVE) linije nocnog prevoza (37 , 47)! Samo ovo je dovoljno da covek dobije averziju prema javnom prevozu.

Kada je Grad mogao da napravi one sulude zeleznicke nasipe (na Novom BG su podizani stubovi) ukine pruzni prelaz i odsece naselje od okretnice (nekada se tu okretala i Lasta) neka sada obezbede normalan prevoz.

Mozda je najveci problem sto , i ako se dosta izgradilo i prosirilo , naselje nije novo i "fensi" vec spada u red starijih naselja u Beogradu. A kome to treba...

Potpuno se slažem. Ima toliko mogućnosti, ali naravno, nismo fensi, a i ta naša inertnost...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1212 BusPutnik 12-01-2015 22:21
Citat Ljiljana B.:
Ne, baš treba 37 da skrene u Maričku, jer bez potrebe ide prazan do Kneževca, pa još i noćni, a niko živi tamo i ne stanuje, a fabrike su zatvorene. A mi to plaćamo. A nedostaje nam i noćni, pa valjda toliki mladi ne idu uveče do pustih fabrika, nego kroz novonastanjena i izgradjena naselja. Ponavljam zašto bi 37 išao prazan od Maričke do Kneževca, kada može da prevozi mnogo putnika kroz Maričku, Slavka Rodića, Kneževačku i dalje. Takodje, treba valjda da prevozi i to mnoštvo putnika do Vidikovca i dalje, a ne, da ponovim, da ide prazan od napuštenih fabrika. Ne mogu da verujem da se mučimo, da nemamo noćnu i to još i plaćamo za vožnju praznog autobusa. Svašta.

Slazem se , liniju 504 preusmeriti ka Banovom brdu (Resnik ionako ima samo 47 , ovako bi dobio drugu kvalitetnu liniju) , a od Knezevca bi pokrila liniju 37 , liniju 34 produziti do Miljakovca 3 gde bi zamenila 504-u mada sam svojevremeno predlagao isto to i za 49-u. 37-u preusmeriti kroz Maricku (svakako bi vise putnika imala sa ove strane pruge nego gde sada ide a cuo sam da DJP tako "trzisno" i razmislja.). Tramvaj je dovoljno jak za sada da moze da iznese okretnicu i taj deo Rakovice. Linija 37 bi se produzila za 1-2km (sada vise od 2km vozi "prazan"), zavisi do kog terminusa bi isla (Vidikovac, Petlovo...). Gde se sve busevi okrecu, mogu da naprave terminus i kod zel.stanice Knezevac (na kojoj naravno NEMA BG:Voz a kada ce ne zna se). Najveci biser je taj sto naselje nema nocni prevoz dok okretnica ima 2 (DVE) linije nocnog prevoza (37 , 47)! Samo ovo je dovoljno da covek dobije averziju prema javnom prevozu.

Kada je Grad mogao da napravi one sulude zeleznicke nasipe (na Novom BG su podizani stubovi) ukine pruzni prelaz i odsece naselje od okretnice (nekada se tu okretala i Lasta) neka sada obezbede normalan prevoz.

Mozda je najveci problem sto , i ako se dosta izgradilo i prosirilo , naselje nije novo i "fensi" vec spada u red starijih naselja u Beogradu. A kome to treba...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#1211 Ljiljana B. 11-01-2015 19:31
Ne, baš treba 37 da skrene u Maričku, jer bez potrebe ide prazan do Kneževca, pa još i noćni, a niko živi tamo i ne stanuje, a fabrike su zatvorene. A mi to plaćamo. A nedostaje nam i noćni, pa valjda toliki mladi ne idu uveče do pustih fabrika, nego kroz novonastanjena i izgradjena naselja. Ponavljam zašto bi 37 išao prazan od Maričke do Kneževca, kada može da prevozi mnogo putnika kroz Maričku, Slavka Rodića, Kneževačku i dalje. Takodje, treba valjda da prevozi i to mnoštvo putnika do Vidikovca i dalje, a ne, da ponovim, da ide prazan od napuštenih fabrika. Ne mogu da verujem da se mučimo, da nemamo noćnu i to još i plaćamo za vožnju praznog autobusa. Svašta.
Citat | Prijavi administratoru
 

Dodaj komentar

Molimo Vas da kod pisanja komentara, davanja predloga ili pritužbi na funkcionisanje linija budete što precizniji sa podacima. Upozoravamo Vas da rasprave ne vode rešenju ni jednog problema, već samo konstruktivni predlozi, dijalog i razumevanje, i molimo Vas da to imate u vidu. Bilo kakva vrsta vređanja, političke diskusije, neće se tolerisati i takvi komentari biće obrisani. Ukoliko primetite neprikladan komentar molimo Vas da nas obavestite klikom na link "Prijavi administratoru". Ocenjivanje komentara dozvoljeno je samo registrovanim posetiocima. Upotreba više različitih korisničkih imena prilikom pisanja komentara, odnosno pisanje različitih komentara sa više različitih imena nije dozvoljeno i sledi automatska zabrana pisanja komentara.

Sigurnosni kod
Osveži