Red Vožnje 

 
 
Broj / Relacija linije:
Linija 26 - Dorćol (Dunavska) - Braće Jerković
Važi od / do:
25.06.2016 
Prevoznik - Status:
GSP Beograd / Privatni prevoznici - OK
Kategorija:
Gradski Prevoz Beograd
 

Baner

Linija 26 / Red Vožnje

 Prevoznik:   Arriva / Tamnava trans / Presto / Dumeco / Banbus / LDM group 
 Predviđeno vreme vožnje od početne do krajnje stanice: 
 45min. 
 Broj angažovanih autobusa (radnim danima): /
 Linija saobraća u zoni:  Zona 1

Servis vam je dostupan preko USSD koda *011* a da biste dobili informaciju o udaljenosti autobusa potrebno je da dodate i broj stajališta na kome se nalazite. Tako, na primer, ako se nalazite na stajalištu sa brojem 203, željenu informaciju dobićete pozivom na *011*203#

INFO: Broj stajališta nalazi se ispred naziva stajališta.

Linija 26 / Informacije

26
Dorćol (Dunavska) - Braće Jerković

Ulice kojim linija saobraća

Smer A:

DORĆOL /DUNAVSKA/ - Dunavska - Dubrovačka - Cara Dušana - Francuska - Trg Republike - Kolarčeva - Terazije - Trg Nikole Pašića - Bulevar kralja Aleksandra - Golsvortijeva - Krunska - Maksima Gorkog - Strumička - Kruševačka - Miška Jovanovića - Peke Pavlovića - Zaplanjska - Dragice Končar - Braće Jerkovića - BRAĆE JERKOVIĆ

Smer B:

BRAĆE JERKOVIĆ - Braće Jerkovića - Dragice Končar - Zaplanjska - Peke Pavlovića - Miška Jovanovića - Kruševačka - Todora Dukina - Maksima Gorkog - Kalenićeva - Sinđelićeva - Bulevar kralja Aleksandra - Trg Nikole Pašića - Terazije - Kolarčeva - Trg Republike - Francuska - Cara Dušana - Tadeuša Košćuška - Dunavska - DORĆOL /DUNAVSKA/

Primećeni / Prijavljeni problemi na liniji
  • n/a
      Status linije: OK.
Poslate prijave
Izmene na liniji
  •  Od 02.11.2015. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (01.10.2015): [1] [2]
  •  Od 01.08.2015. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (23.07.2015): [1] [2]
  •  Od 23.07.2015. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (22.06.2015): [1] [2]
  •  Od 11.12.2014. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (10.11.2014): [1] [2]
  •  Od 10.11.2014. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (13.10.2014): [1] [2]
  •  Od 13.10.2014. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (01.09.2014): [1] [2]

Legenda:

  •  Izmena nije na snazi
  • status-icon-crvena Izmena aktuelna
  • Offline Ostale izmene na liniji
 Red vožnje (02.11.2015) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Dorćol (Dunavska): 190 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Braće Jerković: 192 
Red vožnje (01.10.2015) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Dorćol (Dunavska): 201
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Braće Jerković: 204
Red vožnje (01.08.2015) / Broj polazaka: [Letnji red vožnje]
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Dorćol (Dunavska): 147 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Braće Jerković: 152 
Red vožnje (23.07.2015) / Broj polazaka: [Letnji red vožnje]
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Dorćol (Dunavska): 142 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Braće Jerković: 139 
Red vožnje (22.06.2015) / Broj polazaka: [Letnji red vožnje]
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Dorćol (Dunavska): 147
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Braće Jerković: 152
Red vožnje (11.12.2014) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Dorćol (Dunavska): 200 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Braće Jerković: 207
Red vožnje (10.11.2014) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Dorćol (Dunavska): 199 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Braće Jerković: 207 
 Red vožnje (13.10.2014) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Dorćol (Dunavska): 196
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Braće Jerković: 203

Prevoznik

Prevoznik:
GSP Beograd / Privatni prevoznici

Dodatne informacije

KORISNI TELEFONI

Dispečerski centar prevoznika GSP "Beograd" (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike i javnost o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu. Dispečerski centar radi neprekidno i telefonskim pozivom dobićete odmah informaciju o neostvarivanju polaska.

  • Telefon: 011/ 366.40.40
Operativno kontrolni centar Direkcije za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu, redovnim i vanrednim režimskim izmenama na linijama. Upravljanje saobraćajem. Kontrola rada vozila javnog gradskog prevoza u Beogradu svih prevoznika (GSP "Beograd" i privatnih prevoznika)

  • Telefon: 011/ 3300.805
  • Telefon: 011/ 3300.806
  • Telefon: 011/ 3300.807

Prijave na rad vozača i otpravnika prevoznika GSP-a "Beograd"

  • Telefon: 011/ 366.40.47 (radnim danom od 07h do 15h)
  • Poštom na adresu: Kneginje Ljubice 29, Beograd
  • Kontakt forma
[Podaci koje je potrebno dostaviti za formiranje prijave]
Govorni automat za informacije o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu (GSP Beograd) (Radno vreme: 00-24)

Govorni automat pruža informacije o redovima vožnje (polascima) za sve linije gradskog prevoza u Beogradu.

  • Telefon: 011/ 303.33.70
  • Telefon: 011/ 303.33.71

[Uputstvo za koriščenje govornog automata]

Beokom servis

Prijave saobraćajnih problema.

  • Telefon: 0800/ 110-011 [Besplatan poziv]
  • Telefon: 011/ 30.90.007
  • Email: [email protected]

BusPlus (Korisnički servis)

Dežurna inspekcija (Radno vreme: 07:00-22:00)

Kontrola rada vozača i prevoznika. Prijava nepoštovanja reda vožnje.

  • Telefon: 011/ 3227.000
  • Telefon: 011/ 3309.760
  • Telefon: 011/ 3309.762

Gradska saobraćajna inspekcija

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 2754.297
  • Telefon: 011/ 3222.262
  • Telefon: 011/ 3309.490
  • Email: [email protected]

Direkcija za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 07:30-15:30 radnim danima)

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 3227.241
  • Telefon: 011/ 3238.524
  • Telefon: 011/ 3309.153
KORISNE INFORMACIJE

Cene karata

Info
APLIKACIJE ZA MOBILNE TELEFONE (Android)
   (Android) (zvanična aplikacija)
MAPA GRADSKOG PREVOZA U BEOGRADU
   (belgrademaps.com) (gradski prevoz / minibus / noćni prevoz / gradska železnica)

 

PRIJAVE PUTNIKA
       Prijava tehničke neispravnosti
       Prijava nerealizovanog polaska
       Prijava neadekvatno obeležene stanice

 

Komentari   

 
+1 #171 Pedja78 10-06-2016 15:33
Citat ivandivjak:
Na 26ici vozi jedan jako ljubazan vozac. Vozi akiu. Svima kaze dobar dan, dovidjenja... Video sam pitaju ga ljudi kad ce se vratiti na 52.

Jeste, čovek se zove Milorad Zatezalo... bio je 10 godina ovde kod nas na 52-ci, neverovatno ljubazan čovek, nije bio čovek koji je trčao za busom, a da mu ovaj nije stao... neki ga kude što sporo vozi, ali realno pošto sada radi na 26-ci, to se neće ni toliko osetiti jer linija ima toliko stajanja i semafora da je normalno i da ide sporije. U svakom slučaju, ljudi koji koriste 26-cu imaju razloga da budu zadovoljni kada imaju ovako divne ljude koji ih prevoze.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#170 ivandivjak 09-06-2016 21:40
Na 26ici vozi jedan jako ljubazan vozac. Vozi akiu. Svima kaze dobar dan, dovidjenja... Video sam pitaju ga ljudi kad ce se vratiti na 52.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#169 Aco 22-04-2016 13:43
Решење да нема решења није у оптицају, колико год би неко хтео да га узме у обзир. Као што већ рекоше требало је направити прелазно решење, а не неко је решио нема приватних и државних на истим линијама и допунити са постојећим зглобним, који су релативно ремонтовани. Друга ствар као што неко рече поставе се услови уговором за приватнике не да могу него да морају да имају прихватљиве аутобусе, таксативно се наведе који. То што је нов бус не значи да је добар али мора да испоштује критеријуме, па ако му се исплати сваке 4 године да мења бус ако је пропао његова ствар. А дугорочније решење не да се чека него да се покрене. Мислим да је прва линија метроа која је неопходна кружна, то је моје мишљење јер оне које су замишљене пројектом имају већ добри трамваји а сложићемо се да решење треба тражити и за друге линије. Није решење да се чека успостављање нпр. за 50 тролејбуса од Медака до Видиковца и од Звездаре до Бањице следећих 10 година а да се до тад не прошири ни једна улица, нпр. око Трошарине где има места. У сваком случају било бројање путника па није било измена на боље. Све се види преко Бус плуса како и где крећу бусеви. Ако не крећу на време треба их упозорити.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#168 Kiyoshi 19-04-2016 23:54
Tacno je Vlado sve sto si rekao potpuno se slazem. 18m je duzine duplog japanca. Oni ne mogu na trasu 26 ni 25.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#167 Vlada Trešnja 19-04-2016 20:21
Citat Dule:
Verovatno misli na autobus Van Hool sa dve ''harmonike'' međutim prave danas to i ostali proizvođači. Obično ima po neki na aerodromu ako neki avion ne sleti gde treba pa njim prevezu putnike do aerodromske zgrade. Neki gradovi ih koriste kao turističku atrakciju od centra grada do aerodroma. Neće to skoro biti u Beogradu a onim uličicama kojima idu 25, 25P i 26 neće ići nikada. Zašto bi bilo ko dao milion Evra za takav bus kada na njemu teško da će išta zaraditi. Otišli su krševi GSP sa linije 26 došli novi autobusi, ali saobraćaj u gradu je takav da 26 iako ide na 4-5 min u špicu teško ostvari taj interval i bude gužva. Videćete šta je gužva i kolaps na liniji kada od 1. Maja kada umesto 17 zglobnih na liniji 601 bude išlo 19 ili 21 solo bus. To će biti katastrofa jer često je i u ovima gužva jer se broj stanovnika drastično povećava na tom pravcu.

Dragan38 misli na Van Hool-ov model AG300, niskopodni zglobni autobus dužine 18.4 metra sa motorom u prednjem delu i pratećom trećom osovinom. Dosta je duži od ikarbusove 201-ice i naravno nisu isti međuosovinski razmaci, tako da ne znam da li bi mogao raditi na 26-ici. Imate ga na zvaničnom sajtu proizvođača Van Hool. Postoji i jeftinija alternativa kod beloruskog proizvođača MAZ, ali je kvalitet njihovih autobusa diskutabilan. Takozvani XXL autobusi ne služe u turističke svrhe, već se koriste na opterećenim i jakim linijama svetskih metropola. U pravu ste kada kažete da mi nemamo ulice za takve autobuse, sem na Novom Beogradu.

26-ica nije jedina linija gde kapacitet angažovanih vozila nije dovoljan. Jednostavno, činjenica koju svi mi znamo, je da Beograd ima komplikovanu i nedovoljno razvijenu saobraćajanu infrastrukturu i da bez metroa nije moguće nekim delovima grada obezbediti adekvatan prevoz. GSP se odavno ne pita nizašta i sveden je na uslužno preduzeće od osnivanja Direkcije za javni prevoz i u potpunosti je zavistan od grada, pogotovo od osnivanja Apeksa.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#166 Dule 18-04-2016 22:49
Verovatno misli na autobus Van Hool sa dve ''harmonike'' međutim prave danas to i ostali proizvođači. Obično ima po neki na aerodromu ako neki avion ne sleti gde treba pa njim prevezu putnike do aerodromske zgrade. Neki gradovi ih koriste kao turističku atrakciju od centra grada do aerodroma. Neće to skoro biti u Beogradu a onim uličicama kojima idu 25, 25P i 26 neće ići nikada. Zašto bi bilo ko dao milion Evra za takav bus kada na njemu teško da će išta zaraditi. Otišli su krševi GSP sa linije 26 došli novi autobusi, ali saobraćaj u gradu je takav da 26 iako ide na 4-5 min u špicu teško ostvari taj interval i bude gužva. Videćete šta je gužva i kolaps na liniji kada od 1. Maja kada umesto 17 zglobnih na liniji 601 bude išlo 19 ili 21 solo bus. To će biti katastrofa jer često je i u ovima gužva jer se broj stanovnika drastično povećava na tom pravcu.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#165 Kiyoshi 18-04-2016 21:38
Dajte sliku tog vanhool-a. A drugo, ta vozila bi prema sadasnjem stanju trebalo da nabave privatnici. Znaci da se sklopi nov ugovor s njima da prodaju ove i kupe nekoliko tih Belgijskih ako sam dobro video. Trenutno ova vozila na 25 i 26 su nova, ali za 6-7 godina nece biti isto - bice kvarova, a ugovor je na 10 godina s njima.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#164 Dragan38 18-04-2016 17:50
Morate razumeti, da su IK201 autobusi vrsta koja izumire, sada rade samo u spicnim periodima, jesu oni bili kicma 26, ali sve ima svoj vek i rok trajanja. Jedino resenje bi bilo uvodjenje lokalne ekspres linije od Omladinskog Stadiona do Brace Jerkovic trasom 26, gde bi stajao samo na frekventnim stanicama. Vlado, imas sliku Van Hool autobusa, oni bi mogli da rade na 26, ali problem je finansijske prirode, jer gsp nema para... Alternativa za 25, 26 i 50 mora da postoji u vidu ekspres linija na pola trase, da bi se videlo koji je deo kritican... Pre bih rekao da je 26 kriticniji deo od Brace Jerkovic do Vukovog Spomenika.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #163 Vlada Trešnja 18-04-2016 13:05
Vozdovacki, ja verujem da je kapacitet vozila na liniji 26 delimično smanjen odlaskom zglobnih vozila, ali isto tako verujem da je za 26-icu bolje što su je preuzeli privatni prevoznici, jer sem Solarisa SP Karaburma nema mnogo pouzdanih i solidnih autobusa. Kada kažem izraubovana vozila (nigde nisam upotrebio reči kao što su neupotrebljiva ili krš), tu pre svega mislim na činjenicu da su pomenuta vozila uveliko odslužila svoje i da je većina odavno prešla preko milion kilometara.

SP Karaburma je 2002. godine dobila preko 80 autobusa tipa IK-201. Ovi autobusi su po mnogo čemu bili bolji od prethodno isporučenih serija IK-201-ice i odlično su se pokazali. Upravo ste ove autobuse najčešće viđali na liniji 26. Ali, kako sve ima svoj rok trajanja, pa tako i ovi autobusi, prva vozila iz pomenute serije počela su da se rashoduju i pre dolaska Solarisa. Od ne malog broja rashodovanih, SP Novi Beograd remontovao je i vratio u saobraćaj njih pet (1007, 1022, 1026, 1075, 1089). Posle njih, SP Karaburmi isporučeno je još samo sedam vozila tipa IK-201 (2004. godine 3, a 2006. samo 4). I oni su se pokazali kvalitetnim i pouzdanim. Velika većina njih radila je i preko 20h dnevno, često preopterećena i vožena po beogradskim ulicama, za koje svi mi znamo u kakvom su stanju. Japanci su radili u drugačijem režimu zbog uslova koje je postavio sam donator.

Kao što ste i sami rekli, mi nismo bogato društvo da bacamo vozila koja još kako tako mogu raditi, već to činimo tek kad šasija dospe u stanje raspadanja ili mehanika toliko propadne, da je svaka dalja popravka besmislena. Priznaćete da to baš i nije normalno. Pojedini evropski gradovi maksimalno eksploatišu autobuse od prvog dana, kao što je to slučaj u glavnom gradu Danske, ali se tamo uveliko rashoduju autobusi proizvedeni, verovali ili ne 2008. godine, jer su prešla oko milion kilometara. Mi nažalost ne možemo sebi priuštiti takav luksuz, ali ne moramo baš ni ići iz krajnosti u krajnost.

Namera mi je bila, da moj prethodni komentar bude čisto informativnog karaktera. Kao što sam i u prethodnom komentraru napisao, postoje niskopodni zglobni autobusi koji imaju motor u prednjem delu i što je najvažnije prateću ili zakretanu treću osovinu, ali veliko je pitanje kako bi se oni pokazali na linijama kao što su 26 i 50, a uz to nisu nimalo jeftini. Pozdrav.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#162 Dragan38 16-04-2016 02:21
Citat Vozdovacki:
Citat Dragan38:
Voleo bi vas pojedince da vidim, kako bi resili problem linije... Stanite malo na stranu vozaca, nemojte da ste nezadovoljni vecito! Lepo skupite pare, kupite 20 do 40 autobusa Van Hool, i poklonite GSPu, za linije poput 25, 25P, 26 i 50... Ljudi, nije problem guzva u autobusu, problem su uska grla na trasi! Nekad sam znao da od Trga do Brace Jerkovice putujem i vise od 60 minuta... Kod Kalenic pijace je zlo zbog nepropisno parkiranih vozila!

Izvinjavam se, ali kakav je ovo komentar? Znaci da placamo karte i na sve to da jos prevoznicima iz svog dzepa kupujemo vozila? Zasto stati tu? Mogli bismo svi da ponesemo od kuce po kanister nafte, sediste, rukohvat, delove za remont motora i doniramo prevoznicima. I naravno da vozacima placamo baksis kako bi postovali red voznje i bili iole ljubazni prema putnicima. Da li su putnici krivi sto grad pri dodeli linija nije razmisljao o nabavci adekvatnih novih vozila za odredjene linije? Najlakse je da su stavili minibuse, oni sigurno mogu svugde da prodju. Jedino resenje je da neko na jednoj veoma opterecenoj liniji prosto otfikari trecinu mesta po vozilu i da se svi pravimo da je stanje bolje nego ikad? To cak ne moze ni da se nazove resenjem, to se zove pogorsanje.

Ja takvo iskustvo imam od kada mi je 65 produzena za 8 stanica od stare okretnice, tek u treci ulazim k'o covek na staroj okretnici! I to cupkam na nozi u zglobnoj. Da skratim, tip zglobnih autobusa na 26 koji je do skoro radio, je maltene bio na samom izdisaju, kukali na to sto nema niskopodnih autobusa, klime, grejanja itd, sada kukate na to sto su izasli u susret sa koliko toliko dobrom ekipom privatnika, i to ne valja...? Da nije bilo divlje i neplanske gradnje na Vracaru duz onih minijaturnih ulicica videli bi Solarise, sada nema sansi... Opet vam ponavljam, vozaci se trude da ispostuju red voznje propisan od strane DJP, to sto vi vidite guzvu u tri ili cetiri autobus u nizu, to je verovatno negde bio cep na trasi, a i sami znate da na trasi ima guzvi i uskih grla, tako da bi voleo da sednete jedan dan u kozu vozaca na 26 i 50 narocito, pa bi promenili plocu odmah ;)
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#161 ivandivjak 15-04-2016 15:48
Citat Vozdovacki:
Citat Dragan38:
Voleo bi vas pojedince da vidim, kako bi resili problem linije... Stanite malo na stranu vozaca, nemojte da ste nezadovoljni vecito! Lepo skupite pare, kupite 20 do 40 autobusa Van Hool, i poklonite GSPu, za linije poput 25, 25P, 26 i 50... Ljudi, nije problem guzva u autobusu, problem su uska grla na trasi! Nekad sam znao da od Trga do Brace Jerkovice putujem i vise od 60 minuta... Kod Kalenic
pijace je zlo zbog nepropisno parkiranih vozila!

Izvinjavam se, ali kakav je ovo komentar? Znaci da placamo karte i na sve to da jos prevoznicima iz svog dzepa kupujemo vozila? Zasto stati tu? Mogli bismo svi da ponesemo od kuce po kanister nafte, sediste, rukohvat, delove za remont motora i doniramo prevoznicima. I naravno da vozacima placamo baksis kako bi postovali red voznje i bili iole ljubazni prema putnicima. Da li su putnici krivi sto grad pri dodeli linija nije razmisljao o nabavci adekvatnih novih vozila za odredjene linije? Najlakse je da su stavili minibuse, oni sigurno mogu svugde da prodju. Jedino resenje je da neko na jednoj veoma opterecenoj liniji prosto otfikari trecinu mesta po vozilu i da se svi pravimo da je stanje bolje nego ikad? To cak ne moze ni da se nazove resenjem, to se zove pogorsanje.

Da, zbog cega postoji bus plus? I jos prevoznici dobijaju pare od grada. Slazem se da je stanje uzasno, i da dodju po 2 autobusa i oba su puna, i da treba mnogo vise vremena, ali bas da treba 2 sata do brace jerkovica, to nije istina. Pa gde vi zivite? Na marsu? Realno ne treba vise od 1 sata i 30 min. To je najvise.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#160 Vozdovacki 14-04-2016 16:19
Citat Dragan38:
Voleo bi vas pojedince da vidim, kako bi resili problem linije... Stanite malo na stranu vozaca, nemojte da ste nezadovoljni vecito! Lepo skupite pare, kupite 20 do 40 autobusa Van Hool, i poklonite GSPu, za linije poput 25, 25P, 26 i 50... Ljudi, nije problem guzva u autobusu, problem su uska grla na trasi! Nekad sam znao da od Trga do Brace Jerkovice putujem i vise od 60 minuta... Kod Kalenic pijace je zlo zbog nepropisno parkiranih vozila!

Izvinjavam se, ali kakav je ovo komentar? Znaci da placamo karte i na sve to da jos prevoznicima iz svog dzepa kupujemo vozila? Zasto stati tu? Mogli bismo svi da ponesemo od kuce po kanister nafte, sediste, rukohvat, delove za remont motora i doniramo prevoznicima. I naravno da vozacima placamo baksis kako bi postovali red voznje i bili iole ljubazni prema putnicima. Da li su putnici krivi sto grad pri dodeli linija nije razmisljao o nabavci adekvatnih novih vozila za odredjene linije? Najlakse je da su stavili minibuse, oni sigurno mogu svugde da prodju. Jedino resenje je da neko na jednoj veoma opterecenoj liniji prosto otfikari trecinu mesta po vozilu i da se svi pravimo da je stanje bolje nego ikad? To cak ne moze ni da se nazove resenjem, to se zove pogorsanje.
Citat | Prijavi administratoru
 

Dodaj komentar

Molimo Vas da kod pisanja komentara, davanja predloga ili pritužbi na funkcionisanje linija budete što precizniji sa podacima - komentari koji su nerazumljivi, ne sadrže potrebne podatke ili sadrže netačne podatke neće biti objavljeni. Upozoravamo Vas da rasprave ne vode rešenju ni jednog problema, već samo konstruktivni predlozi, dijalog i razumevanje, i molimo Vas da to imate u vidu. Bilo kakva vrsta vređanja, političke diskusije, neće se tolerisati i takvi komentari biće obrisani. Ukoliko primetite neprikladan komentar molimo Vas da nas obavestite klikom na link "Prijavi administratoru". Ocenjivanje komentara dozvoljeno je samo registrovanim posetiocima. Upotreba više različitih korisničkih imena prilikom pisanja komentara, odnosno pisanje različitih komentara sa više različitih imena nije dozvoljeno i sledi automatska zabrana pisanja komentara. Upotreba isključivo velikih slova nije dozvoljena.

Sigurnosni kod
Osveži