Red Vožnje 

 
 
Broj / Relacija linije:
Linija 27 - Trg Republike - Mirijevo 3
Važi od / do:
25.06.2016 
Prevoznik - Status:
GSP Beograd / Privatni prevoznici - OK
Kategorija:
Gradski Prevoz Beograd
 

Baner

Linija 27 / Red Vožnje

 Prevoznik:   GSP "Beograd" / S.P. Karaburma 
 Predviđeno vreme vožnje od početne do krajnje stanice: 
 45min. 
 Broj angažovanih autobusa (radnim danima): /
 Linija saobraća u zoni:  Zona 1 Zona 2

Servis vam je dostupan preko USSD koda *011* a da biste dobili informaciju o udaljenosti autobusa potrebno je da dodate i broj stajališta na kome se nalazite. Tako, na primer, ako se nalazite na stajalištu sa brojem 203, željenu informaciju dobićete pozivom na *011*203#

INFO: Broj stajališta nalazi se ispred naziva stajališta.

Linija 27 / Informacije

27
Trg Republike - Mirijevo 3

Ulice kojim linija saobraća

Smer A:

TRG REPUBLIKE - Braće Jugovića - Dečanska - Trg Nikole Pašića - Bulevar kralja Aleksandra - Ruzveltova - Mije Kovačevića - Dragoslava Srejovića - Jovanke Radaković - Mirijevski venac - Rableova - Mihaila Bulgakova - Koste Nađa - MIRIJEVO 3

Smer B:

MIRIJEVO 3 - Koste Nađa - Mihaila Bulgakova - Rableova - Mirijevski venac - Jovanke Radaković - Dragoslava Srejovića - Mije Kovačevića - Ruzveltova - Bulevar kralja Aleksandra - Trg Nikole Pašića - Terazije - Kolarčeva - Trg Republike - Francuska - TRG REPUBLIKE

Primećeni / Prijavljeni problemi na liniji
  • n/a
      Status linije: OK.
Poslate prijave
  • n/a
Izmene na liniji
  •  Od 01.04.2015. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (01.09.2014): [1] [2]
  •  Od 11.05.2014. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (26.08.2013): [1] [2]

Legenda:

  •  Izmena nije na snazi
  • status-icon-crvena Izmena aktuelna
  • Offline Ostale izmene na liniji
Red vožnje (01.04.2015) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Trg Republike: 189 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Mirijevo 3: 189 
Red vožnje (01.09.2014) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Trg Republike: 191
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Mirijevo 3: 190

Prevoznik

Prevoznik:
GSP Beograd / Privatni prevoznici

Dodatne informacije

KORISNI TELEFONI

Dispečerski centar prevoznika GSP "Beograd" (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike i javnost o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu. Dispečerski centar radi neprekidno i telefonskim pozivom dobićete odmah informaciju o neostvarivanju polaska.

  • Telefon: 011/ 366.40.40
Operativno kontrolni centar Direkcije za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu, redovnim i vanrednim režimskim izmenama na linijama. Upravljanje saobraćajem. Kontrola rada vozila javnog gradskog prevoza u Beogradu svih prevoznika (GSP "Beograd" i privatnih prevoznika)

  • Telefon: 011/ 3300.805
  • Telefon: 011/ 3300.806
  • Telefon: 011/ 3300.807

Prijave na rad vozača i otpravnika prevoznika GSP-a "Beograd"

  • Telefon: 011/ 366.40.47 (radnim danom od 07h do 15h)
  • Poštom na adresu: Kneginje Ljubice 29, Beograd
  • Kontakt forma
[Podaci koje je potrebno dostaviti za formiranje prijave]
Govorni automat za informacije o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu (GSP Beograd) (Radno vreme: 00-24)

Govorni automat pruža informacije o redovima vožnje (polascima) za sve linije gradskog prevoza u Beogradu.

  • Telefon: 011/ 303.33.70
  • Telefon: 011/ 303.33.71

[Uputstvo za koriščenje govornog automata]

Beokom servis

Prijave saobraćajnih problema.

  • Telefon: 0800/ 110-011 [Besplatan poziv]
  • Telefon: 011/ 30.90.007
  • Email: [email protected]

BusPlus (Korisnički servis)

Dežurna inspekcija (Radno vreme: 07:00-22:00)

Kontrola rada vozača i prevoznika. Prijava nepoštovanja reda vožnje.

  • Telefon: 011/ 3227.000
  • Telefon: 011/ 3309.760
  • Telefon: 011/ 3309.762

Gradska saobraćajna inspekcija

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 2754.297
  • Telefon: 011/ 3222.262
  • Telefon: 011/ 3309.490
  • Email: [email protected]

Direkcija za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 07:30-15:30 radnim danima)

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 3227.241
  • Telefon: 011/ 3238.524
  • Telefon: 011/ 3309.153
KORISNE INFORMACIJE

Cene karata

Info
APLIKACIJE ZA MOBILNE TELEFONE (Android)
   (Android) (zvanična aplikacija)
MAPA GRADSKOG PREVOZA U BEOGRADU
   (belgrademaps.com) (gradski prevoz / minibus / noćni prevoz / gradska železnica)

 

PRIJAVE PUTNIKA
       Prijava tehničke neispravnosti
       Prijava nerealizovanog polaska
       Prijava neadekvatno obeležene stanice

 

Komentari   

 
#137 Goran 10-05-2016 15:35
Citat igr:
Koliko je vremena potrebno od trga republike do stanice seliste?

Prosečno vreme vožnje od terminusa "Trg Republike" do stajališta "Selište" iznosi: 31 min.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#136 igr 10-05-2016 15:25
Koliko je vremena potrebno od trga republike do stanice seliste?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#135 nezil 01-04-2016 15:49
Citat brainiac:
Citat nezil:
Слажем се за тврд став који имате да се не дирају миријевске линије. Али велико је хушкање за враћање на некадашњу трасу 74 и 25П, међутим заборављено је да се 27Л утопио у поменуту линију.

За БКА имам веома одличну линију, без проблема је користим јер је почетна станица моја, мало проблема имам при повратку да не набрајам које су? Ја имам тврд став за не дирање истих линија. Ако се одузму горе поменуте линије губим директну везу за град и Нови Београд и Кумодраж. Потредно је враћање 27Л али никако у некадашњој варијанти. Разлог је оптерећење и овако оптерећена ова линија заједно са 27Е. Било како и одакле ишла линија, за варијанту сам повезивања Миријева како смедеревског, тако и сланачког пута, па макар на 50 минута и минибуса.

Још да додам прича се да ће 79 ићи, Миријево 4, преко виса Бајдина односно Шоферски рај до Миријева 3 и даље уобичајено?

Mislim da je jasno da ako puste liniju sa Smederevca češću od pola sata da su i tvoje linije na udaru, a ne samo 27 i 27e.

Što se tiče vraćanja 74 i 25p na staru trasu, mislim da neće biti samim linijama od velike pomoći, jer je jedini čep od Mirijeva do Bogoslovije ispred 3 bika 2 semafora unazad, i to samo ujutru. Ostalo ide kao po loju, uz standardnu razliku u brzini vozila u zavisnosti od broja putnika u njemu.

Sad pojedinačno:

- 74 ljudi koriste samo parcijalno, a na dužoj relaciji samo onima kojima se može da gube vreme. Na svim tim parcijalnim delovima ima drugih linija, osim veze Kneza Miloša - Gazela.

- Što se tiče 25p, sporan je samo deo posle okretnice 25, i kao i u Mirijevu, može biti problem vraćanje u Kumodraž. Ali opet neće biti velikog poboljšanja linije.

Ne bih predlagao ukidanje linije i nekakve nove linije jer mi tako dune. Ne vidim nikakvu realnu mogućnost za novu liniju. Jedino je moguća reorganizacija čiji je predlog uradio Sole u saradnji samnom, sa kojim mislim da niko ne bi bio oštećen. Kol'ko se sećam, nisi dao svoje mišljenje o njemu. Nisam siguran ni gde se nalazi.

Једноставано сам тврдог става, не дирати ништа! Горе предложено од линија измењеном трасом, не видим уштеду ичега. И нису само моје линије него становника целог Миријева, доњи крај Карабурме, ...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#134 sole 30-03-2016 10:36
Citat brainiac:
Citat nezil:
Слажем се за тврд став који имате да се не дирају миријевске линије. Али велико је хушкање за враћање на некадашњу трасу 74 и 25П, међутим заборављено је да се 27Л утопио у поменуту линију.

За БКА имам веома одличну линију, без проблема је користим јер је почетна станица моја, мало проблема имам при повратку да не набрајам које су? Ја имам тврд став за не дирање истих линија. Ако се одузму горе поменуте линије губим директну везу за град и Нови Београд и Кумодраж. Потредно је враћање 27Л али никако у некадашњој варијанти. Разлог је оптерећење и овако оптерећена ова линија заједно са 27Е. Било како и одакле ишла линија, за варијанту сам повезивања Миријева како смедеревског, тако и сланачког пута, па макар на 50 минута и минибуса.

Још да додам прича се да ће 79 ићи, Миријево 4, преко виса Бајдина односно Шоферски рај до Миријева 3 и даље уобичајено?

Mislim da je jasno da ako puste liniju sa Smederevca češću od pola sata da su i tvoje linije na udaru, a ne samo 27 i 27e.

Što se tiče vraćanja 74 i 25p na staru trasu, mislim da neće biti samim linijama od velike pomoći, jer je jedini čep od Mirijeva do Bogoslovije ispred 3 bika 2 semafora unazad, i to samo ujutru. Ostalo ide kao po loju, uz standardnu razliku u brzini vozila u zavisnosti od broja putnika u njemu.

Sad pojedinačno:

- 74 ljudi koriste samo parcijalno, a na dužoj relaciji samo onima kojima se može da gube vreme. Na svim tim parcijalnim delovima ima drugih linija, osim veze Kneza Miloša - Gazela.

- Što se tiče 25p, sporan je samo deo posle okretnice 25, i kao i u Mirijevu, može biti problem vraćanje u Kumodraž. Ali opet neće biti velikog poboljšanja linije.

Ne bih predlagao ukidanje linije i nekakve nove linije jer mi tako dune. Ne vidim nikakvu realnu mogućnost za novu liniju. Jedino je moguća reorganizacija čiji je predlog uradio Sole u saradnji samnom, sa kojim mislim da niko ne bi bio oštećen. Kol'ko se sećam, nisi dao svoje mišljenje o njemu. Nisam siguran ni gde se nalazi.

Predlagao sam sledeće (naravno u dogovoru sa brainiacom):

1) Linija 27 preko Mirijevskog bulevara

2) Linija 74 da se vrati na staru trasu

3) Linija 25P da ide od okretnice Mirijevo III preko Ćalija i da radi u ekspres režimu , kao i da ne ide preko Braće Jerković , uz renumeraciju u 25A

4) Linija 27E da staje na svakoj stanici duž trase i da se pojača sa određenim brojem vozila sa linije 74

5) Dodatak: 79 da skrene desno u Samjuela Beketa kod Doma zdravlja , a da se linija 20 produži do okretnice Mirijevo preko Vitezova Karađorđeve zvezde

Detaljniji opis:

1) Linija 27: Koste Nađa , Mihajla Bulgakova , Rableova , Mirijevski venac , Vitezova Karađorđeve zvezde , Mirijevski bulevar , Višnjička , dalje trenutnom trasom

Linija bi imala 28 stajališta – 1 više u odnosu na sadašnju trasu , isti broj vozila , bez menjanja reda vožnje , jer je vremenski isto potrebno preko Mirijevskog bulevara , kao na trenutnoj trasi



2) Linija 74 se vraća na staru trasu do Omladinskog stadiona , određen broj vozila se skida

3) Linija 25A: Koste Nađa , Samjuela Beketa , Mirijevski venac , Jovanke Radaković , Dragoslava Srejovića , dalje trenutnom trasom do Bulevara Peka Dabčevića , Bulevar Peka Dabčevića , Vojvode Stepe do okretnice 33

Linija se produžava za jednu stanicu u Kumodražu , radi bolje bezbednosti

Linija bi saobraćala u ekspres režimu i imala 36 – 39 stajališta , što je za 15 – ak manje u odnosu na sadašnju trasu i broj stajališta , isti broj vozila uz povećan broj polazaka , novi red vožnje



4) Linija 27E saobraća istom trasom kao i do sada , uz stajanje na svakoj stanici , uz povećanje broja vozila (stavljaju se vozila koja su skinuta sa linije 74 , figurativno)

Linija se pojačava sa 4 vozila i saobraća na 5 minuta ili sa dva vozila i saobraća na 6 minuta , u odnosu na trenutni takt od 7 minuta

5) Dodatak

Linija 79 se skraćuje i skreće desno u Samjuela Beketa kod Doma zdravlja , umesto da kruži oko Mirijeva III , isti broj vozila , bez menjanja reda vožnje

Linija 20 se produžava od okretnice Mirijevo III do okretnice Mirijevo , preko Vitezova karađorđeve zvezde , uz uspostavljanje stajališta u zoni raskrsnice Vitezova Karađorđeve zvezde i Matice Srpske , čime se nadoknađuje izmeštanje linije 79 , isti broj vozila , saobraćaju na 22 minuta , novi red vožnje

linija 79



linija 20



Zaključak: sa istim brojem vozila se dobija bolji prevoz , kako za stanovnike Mirijeva , tako i za većinu korisnika drugih naselja , čime se povećavaju šanse za usvajanje predloga
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#133 Mirijevo 1 30-03-2016 09:28
Citat nezil:
Citat Mirijevo 1:

Koji put isti ljudi potenciraju istu priču?! Ne možete da preusmerite 27E na Mirijevski bulevar i ostavite sve u Mirijevu 1, na Ćalijama i gornjem delu Karaburme sa jednim jedinim prevozom. Ljudi ovde nemaju tu sreću da im ispred zgrade staju po 3 različite linije kao u ostatku Mirijeva, a najbliži su centru. Saberite se više.

Једино решење за Ћалије је нека линија за БКА као испомоћ 46 у коју не можете ући, јер је пуна од нас који имамо по три линије! Тако да ће и тај крај имати три линије.

Што се тиче за причу око 79 коју сам чуо, уверио сам се проласком пре пар месеци да се слика пута променила. Поново се асфалтирао пут изградили тротоар, ивичњаци, који је раније био у тешко катастрофалном стању.

Najbolje rešenje je da se trase 27 i 27E ne diraju, jer obe linije idu dovoljno često i preko njih lako može da se preseda na linije za druge delove grada. Treba izmeniti režim saobraćaja u Mirijevskom bulevaru. Moja iskustva govore da 74 ne treba dirati, jer ga koristi veliki broj ljudi i iz Mirijevskog bulevara i iz ostatka Mirijeva. 25P treba skratiti do Omladinskog stadiona (i promeniti broj linije jer je konfuzan), a od Mirijeva 4 treba uvesti novu liniju koja bi išla trasom 25P do Pančevačkog mosta ili Dunav stanice. Mislim da je nerealno očekivati da takva linija ide do Trga ili negde još bliže centru, pogotovo što u Despota Stefana može da se presedne na veliki broj linija.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #132 brainiac 29-03-2016 19:38
Citat nezil:
Слажем се за тврд став који имате да се не дирају миријевске линије. Али велико је хушкање за враћање на некадашњу трасу 74 и 25П, међутим заборављено је да се 27Л утопио у поменуту линију.

За БКА имам веома одличну линију, без проблема је користим јер је почетна станица моја, мало проблема имам при повратку да не набрајам које су? Ја имам тврд став за не дирање истих линија. Ако се одузму горе поменуте линије губим директну везу за град и Нови Београд и Кумодраж. Потредно је враћање 27Л али никако у некадашњој варијанти. Разлог је оптерећење и овако оптерећена ова линија заједно са 27Е. Било како и одакле ишла линија, за варијанту сам повезивања Миријева како смедеревског, тако и сланачког пута, па макар на 50 минута и минибуса.

Још да додам прича се да ће 79 ићи, Миријево 4, преко виса Бајдина односно Шоферски рај до Миријева 3 и даље уобичајено?

Mislim da je jasno da ako puste liniju sa Smederevca češću od pola sata da su i tvoje linije na udaru, a ne samo 27 i 27e.

Što se tiče vraćanja 74 i 25p na staru trasu, mislim da neće biti samim linijama od velike pomoći, jer je jedini čep od Mirijeva do Bogoslovije ispred 3 bika 2 semafora unazad, i to samo ujutru. Ostalo ide kao po loju, uz standardnu razliku u brzini vozila u zavisnosti od broja putnika u njemu.

Sad pojedinačno:

- 74 ljudi koriste samo parcijalno, a na dužoj relaciji samo onima kojima se može da gube vreme. Na svim tim parcijalnim delovima ima drugih linija, osim veze Kneza Miloša - Gazela.

- Što se tiče 25p, sporan je samo deo posle okretnice 25, i kao i u Mirijevu, može biti problem vraćanje u Kumodraž. Ali opet neće biti velikog poboljšanja linije.

Ne bih predlagao ukidanje linije i nekakve nove linije jer mi tako dune. Ne vidim nikakvu realnu mogućnost za novu liniju. Jedino je moguća reorganizacija čiji je predlog uradio Sole u saradnji samnom, sa kojim mislim da niko ne bi bio oštećen. Kol'ko se sećam, nisi dao svoje mišljenje o njemu. Nisam siguran ni gde se nalazi.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#131 nezil 29-03-2016 14:04
Citat Mirijevo 1:

Koji put isti ljudi potenciraju istu priču?! Ne možete da preusmerite 27E na Mirijevski bulevar i ostavite sve u Mirijevu 1, na Ćalijama i gornjem delu Karaburme sa jednim jedinim prevozom. Ljudi ovde nemaju tu sreću da im ispred zgrade staju po 3 različite linije kao u ostatku Mirijeva, a najbliži su centru. Saberite se više.

Једино решење за Ћалије је нека линија за БКА као испомоћ 46 у коју не можете ући, јер је пуна од нас који имамо по три линије! Тако да ће и тај крај имати три линије.

Што се тиче за причу око 79 коју сам чуо, уверио сам се проласком пре пар месеци да се слика пута променила. Поново се асфалтирао пут изградили тротоар, ивичњаци, који је раније био у тешко катастрофалном стању.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#130 sole 29-03-2016 00:24
Citat nezil:
Још да додам прича се да ће 79 ићи, Миријево 4, преко виса Бајдина односно Шоферски рај до Миријева 3 и даље уобичајено?

Ne znam samo kuda su mislili da proteraju liniju , kada su tamo uske ulice , i neke od njih nisu ljudski ni završene (pre svega mislim na deo bliže Matice srpske).
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#129 nezil 28-03-2016 20:36
Citat brainiac:
Ne može. Najbolje što može je do Mirijeva 2 i ne dalje, jer nema smisla liniju od pola sata dodavati uz 74 pa 16, kad tim pravcem idu mnogo češće linije.

Objasniću opet zašto ne može češće od pola sata. U špicu na potezu 300 do bar Kaluđerice radi 53 autobusa. Siguran sam da bar četvrtini više odgovara preko Mirijeva nego preko Bulevara ili Ustaničke, što će reći treba dodatnih 13 autobusa da se ti ljudi prevezu od Mirijeva do centra. Pošto mirijevske linije neće dobiti te autobuse, nastaće haos. Znamo da je 46 u problemu, ne može da se uđe već na 4.-5. stanici, 27, a i 27e su u špicu krcati kad izađu iz Mirijeva, 74 se napuni u Mirijevskom bulevaru. Može se naći mesta za ljude iz jednog busa na pola sata, kojima je stvarno potrebno da dođu do Mirijeva, za više ne može. Zato prestanite da predlažete takve linije.

Слажем се за тврд став који имате да се не дирају миријевске линије. Али велико је хушкање за враћање на некадашњу трасу 74 и 25П, међутим заборављено је да се 27Л утопио у поменуту линију.

За БКА имам веома одличну линију, без проблема је користим јер је почетна станица моја, мало проблема имам при повратку да не набрајам које су? Ја имам тврд став за не дирање истих линија. Ако се одузму горе поменуте линије губим директну везу за град и Нови Београд и Кумодраж. Потредно је враћање 27Л али никако у некадашњој варијанти. Разлог је оптерећење и овако оптерећена ова линија заједно са 27Е. Било како и одакле ишла линија, за варијанту сам повезивања Миријева како смедеревског, тако и сланачког пута, па макар на 50 минута и минибуса.

Још да додам прича се да ће 79 ићи, Миријево 4, преко виса Бајдина односно Шоферски рај до Миријева 3 и даље уобичајено?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#128 Vicecity 26-03-2016 21:00
@ Dragan38



Evo gde bi po meni mogao da se okrece bus, tu su preko dana parkirana dva Lastina vozila, a i nekada davno tu je bila okretnica... 5km od tog terminusa do Mirijeva 2.
Citat | Prijavi administratoru
 

Dodaj komentar

Molimo Vas da kod pisanja komentara, davanja predloga ili pritužbi na funkcionisanje linija budete što precizniji sa podacima - komentari koji su nerazumljivi, ne sadrže potrebne podatke ili sadrže netačne podatke neće biti objavljeni. Upozoravamo Vas da rasprave ne vode rešenju ni jednog problema, već samo konstruktivni predlozi, dijalog i razumevanje, i molimo Vas da to imate u vidu. Bilo kakva vrsta vređanja, političke diskusije, neće se tolerisati i takvi komentari biće obrisani. Ukoliko primetite neprikladan komentar molimo Vas da nas obavestite klikom na link "Prijavi administratoru". Ocenjivanje komentara dozvoljeno je samo registrovanim posetiocima. Upotreba više različitih korisničkih imena prilikom pisanja komentara, odnosno pisanje različitih komentara sa više različitih imena nije dozvoljeno i sledi automatska zabrana pisanja komentara. Upotreba isključivo velikih slova nije dozvoljena.

Sigurnosni kod
Osveži