Red Vožnje 

Baner

Linija 37 / Red Vožnje

 Prevoznik:   Arriva / B&B linea / Saga trans / Lekon 
 Predviđeno vreme vožnje od početne do krajnje stanice: 
 55min. 
 Broj angažovanih autobusa (radnim danima): 21
 Linija saobraća u zoni:  Zona 1 Zona 2

Servis vam je dostupan preko USSD koda *011* a da biste dobili informaciju o udaljenosti autobusa potrebno je da dodate i broj stajališta na kome se nalazite. Tako, na primer, ako se nalazite na stajalištu sa brojem 203, željenu informaciju dobićete pozivom na *011*203#

INFO: Broj stajališta nalazi se ispred naziva stajališta.

Linija 37 / Informacije

37
Pančevački most (Železnička stanica) - Kneževac

Ulice kojim linija saobraća

Smer A:

PANČEVAČKI MOST /ŽELEZNIČKA STANICA/ - Poenkareova - Venizelosova - Žorža Klemansoa -Francuska - Trg Republike - Kolarčeva - Terazije - Trg Nikole Pašića - Bulevar kralja Aleksandra - Kneza Miloša - Mostar - Bulevar vojvode Mišića - Radnička - Vijadukt - Kirovljeva - Požeška -Trgovačka - Ace Joksimovića - Ratka Mitrovića - Kneza Višeslava - Pilota Mihajla Petrovića - Miška Kranjca - Patrijarha Dimitrija - Oslobodilaca Rakovice - KNEŽEVAC

Smer B:

KNEŽEVAC - Oslobodilaca Rakovice - Patrijarha Dimitrija - Miška Kranjca - Pilota Mihajla Petrovića - Kneza Višeslava - Ratka Mitrovića - Ace Joksimovića - Trgovačka - Požeška - Kirovljeva - Visoka - Paštrovićeva - Radnička - Bulevar vojvode Mišića - Mostar - Kneza Miloša - Bulevar kralja Aleksandra - Trg Nikole Pašića - Dečanska - Makedonska - Trg Republike - Francuska - Žorža Klemansoa - Venizelosova - Poenkareova - PANČEVAČKI MOST /ŽELEZNIČKA STANICA/

Primećeni / Prijavljeni problemi na liniji
  • n/a
      Status linije: OK.
Poslate prijave
  • n/a
Izmene na liniji
  •  Od 01.01.2017. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (26.10.2016): [1] [2]
  •  Od 26.10.2016. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (03.10.2016): [1] [2]
  •  Od 03.10.2016. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (01.09.2016): [1] [2]
  •  Od 20.10.2014. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (01.09.2014): [1] [2]
  •  (25.04.2014) Od 26.04.2014. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (26.08.2013): [1] [2]

Legenda:

  •  Izmena nije na snazi
  • status-icon-crvena Izmena aktuelna
  • Offline Ostale izmene na liniji
Red vožnje (01.01.2017) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Pančevački most (Žel.St.): 136 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Kneževac: 140 
Red vožnje (26.10.2016) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Pančevački most (Žel.St.): 142 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Kneževac: 147 
Red vožnje (03.10.2016) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Pančevački most (Žel.St.): 136 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Kneževac: 140 
Red vožnje (01.09.2016) / Broj polazaka: 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Pančevački most (Žel.St.): 132
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Kneževac: 132

Prevoznik

Prevoznik:
GSP Beograd / Privatni prevoznici

Dodatne informacije

KORISNI TELEFONI

Dispečerski centar prevoznika GSP "Beograd" (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike i javnost o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu. Dispečerski centar radi neprekidno i telefonskim pozivom dobićete odmah informaciju o neostvarivanju polaska.

  • Telefon: 011/ 366.40.40
Operativno kontrolni centar Direkcije za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu, redovnim i vanrednim režimskim izmenama na linijama. Upravljanje saobraćajem. Kontrola rada vozila javnog gradskog prevoza u Beogradu svih prevoznika (GSP "Beograd" i privatnih prevoznika)

  • Telefon: 011/ 3300.805
  • Telefon: 011/ 3300.806
  • Telefon: 011/ 3300.807

Prijave na rad vozača i otpravnika prevoznika GSP-a "Beograd"

  • Telefon: 011/ 366.40.47 (radnim danom od 07h do 15h)
  • Poštom na adresu: Kneginje Ljubice 29, Beograd
  • Kontakt forma
[Podaci koje je potrebno dostaviti za formiranje prijave]
Govorni automat za informacije o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu (GSP Beograd) (Radno vreme: 00-24)

Govorni automat pruža informacije o redovima vožnje (polascima) za sve linije gradskog prevoza u Beogradu.

  • Telefon: 011/ 303.33.70
  • Telefon: 011/ 303.33.71

[Uputstvo za koriščenje govornog automata]

Beokom servis

Prijave saobraćajnih problema.

  • Telefon: 0800/ 110-011 [Besplatan poziv]
  • Telefon: 011/ 30.90.007
  • Email: [email protected]

BusPlus (Korisnički servis)

Dežurna inspekcija (Radno vreme: 07:00-22:00)

Kontrola rada vozača i prevoznika. Prijava nepoštovanja reda vožnje.

  • Telefon: 011/ 3227.000
  • Telefon: 011/ 3309.760
  • Telefon: 011/ 3309.762

Gradska saobraćajna inspekcija

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 2754.297
  • Telefon: 011/ 3222.262
  • Telefon: 011/ 3309.490
  • Email: [email protected]

Direkcija za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 07:30-15:30 radnim danima)

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 3227.241
  • Telefon: 011/ 3238.524
  • Telefon: 011/ 3309.153
KORISNE INFORMACIJE

Cene karata

Info
APLIKACIJE ZA MOBILNE TELEFONE (Android)
   (Android) (zvanična aplikacija)
MAPA GRADSKOG PREVOZA U BEOGRADU
   (belgrademaps.com) (gradski prevoz / minibus / noćni prevoz / gradska železnica)

 

PRIJAVE PUTNIKA
       Prijava tehničke neispravnosti
       Prijava nerealizovanog polaska
       Prijava neadekvatno obeležene stanice

 

Komentari   

 
#196 Kure90 09-03-2017 20:41
Transproduct više ne radi na 37.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#195 Pedja78 25-02-2017 16:10
Citat Пефи:
Да ли могу да се додају каснији поласци са Железничке станице Панчевачки мост #2106. Последњи полазак у 23:05 је превише рано. Требало би барем да је последњи полазак у 23:30.

Да напоменем да би требало возаче подсетити да ако је полазак у 22:35, да не крећу 5 мин раније него да поштују време поласка.

Stanes na okretnicu i shvatis da ako koristis 37 moras ranije kuci, u 11, a velika 48 moze da krene zadnja u pola 12... koji su to arsini, ja ne shvatam... Zivis na primer kao ja na Ceraku i znas da i 37 i 52 idu zadnje u 11... gde to ima... ljudi na Vidikovcu i Petlovom Brdu mogu da budu spokojni jer njihovi zadnji autobusi ne krecu pre pola 12... dokle bre vise.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#194 Borko 25-02-2017 04:41
Citat Пефи:
Да ли могу да се додају каснији поласци са Железничке станице Панчевачки мост #2106. Последњи полазак у 23:05 је превише рано. Требало би барем да је последњи полазак у 23:30.

Да напоменем да би требало возаче подсетити да ако је полазак у 22:35, да не крећу 5 мин раније него да поштују време поласка.

Podrska za Vas predlog! Ne znam iz kog ste konkretno dela grada, ali ja sam pre nekog vremena pokusao da skrenem paznju na to da stanari u okolini ulica Ace Joksimovica i Ratka Mitrovica, kao i u vecem delu Ceraka, imaju jako los prevoz iz centra posle 23:00, jer poslednji autobusi na 37 i 52 krecu prerano. Ostaju im u to vreme krcati 53 i 56, a onda dugo pesacenje. Tada sam predlozio da se na liniji 52 uvedu polasci u 23:20 i 23:40 sa Zelenog venca. Nazalost, nije bilo nikakve reakcije nadleznih i to je veoma razocaravajuce. Ovo je link na moj predlog: busevi.com/.../...

Sa 37 u vecernjim satima postoje dva velika problema. Prvi je to sto je poslednji polazak prerano. Drugi je to sto je razmak izmedju poslednja dva cak pola sata, a autobusi su pritom solo. Resenje bi bilo da takt polazaka sa Pancevackog mosta bude recimo 22:40, 23:00, 23:20 (znaci dodavanje jednog polaska). Uz ubacivanje ona dva polaska na 52, poslednji prevoz iz centra bi u ovaj problematicni deo Zarkova i Ceraka (i u Pilota M. Petrovica u slucaju 37) stizao negde oko ponoci, cime bi se putnici iz ovog kraja konacno izjednacili po tom pitanju sa stanovnicima Vidikovca, Petlovog brda, Banovog brda... U ovom delu je niklo dosta novih objekata u proteklih 10 godina, a poboljsanjem prevoza se niko ne bavi. Jedino je pohvalno sto su se smilovali da vrate zglobne na 52. Medjutim, ljudi koji putuju posle 22:00 ih izgleda uopste ne zanimaju.

Problem sa kretanjem pre vremena uvece je konstantan kod mnogih privatnih prevoznika i na to svakako treba obratiti paznju.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#193 Пефи 24-02-2017 03:37
Да ли могу да се додају каснији поласци са Железничке станице Панчевачки мост #2106. Последњи полазак у 23:05 је превише рано. Требало би барем да је последњи полазак у 23:30.

Да напоменем да би требало возаче подсетити да ако је полазак у 22:35, да не крећу 5 мин раније него да поштују време поласка.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#192 Ime obavezno 18-01-2017 05:19
Citat Певац:
Citat Раковица:
На већини линија Чукаричког потеза (23, 37, 51, 52, 53, 55, 56, 58, 88, 89... ), је зглоб неопходан да функционишу нормално, али то није случај са већином линија.

Zglobove sa 52 treba ukinuti zato što je linija poluprazna većimom dana i staviti ih na 27E.

Preteruješ s ovim, zaista.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#191 Певац 17-01-2017 11:44
Citat Раковица:
На већини линија Чукаричког потеза (23, 37, 51, 52, 53, 55, 56, 58, 88, 89... ), је зглоб неопходан да функционишу нормално, али то није случај са већином линија.

Zglobove sa 52 treba ukinuti zato što je linija poluprazna većimom dana i staviti ih na 27E.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#190 Певац 16-01-2017 22:43
Citat brainiac:
Citat Певац:
Citat ivandivjak:
Citat Певац:
Citat Redovniplatiša:
Na liniji 37, koja ide do većine ministarstava i Kliničkog centra sa početnim radnim vremenom od 7-8, ujutru se u pravcu ka Pančevačkom mostu u periodu od 7 do pola 8 vozlo popuni već na Ceraku i Žarkovu. Gužva je nepodnošljiva, a u poslednje vreme je jako zagušljivo kao da se unutra osećaju izduvni gasovi. Problem je nastao usled uvođenja autobusa sa značajno manje mesta. Prilično nedostojanstven put za 3270 dinara. Dakle, pridružujem se ostalim komentarima. Molim vas to da rešite. Ostali autobusi u isto vreme prolaze polupuni!

Ili 21 solo vozilo na 5 minuta ili 13 zglobova na 8,9 i 10 minuta. DJP misli da su ovim intervalom smanjili gužve, ali nisu. To nam je što nam je za 10 godina možda opet zglobovi prorade na ovoj liniji.

Da ako bi bilo 13 vozila na liniji da sva budu zglobna dolazimo do nove 52ojke kakva je sada van spica. Jednostavno 37 je linija koja treba da ima 50/50 pola solo, pola zglobni i tako bi bilo super svima. Dok 52, 53, 51 su linije na kojima treba zglobni samo u udarnim terminima, a posle solo. Prosto je glupo staviti toliko zglobnih samo na jednu liniju jer realno guzva jeste ali nije bas svaki polazak za zglobnog. Pa cak i 23 ima polaske kada je dovoljan solo. Prevoz u Beogradu je pre ove glupe podele bio mnogo bolji. Vise linija je imalo zglobne Solarise i tada su svi bili srecniji. Ovako bace na 95icu 30 Solarisa i odose svi Solarisi samo na jednu liniju umesto da se lepo podeli. Moze da se podeli nego izgleda da je direkciji ipak lakse da muce jedne a da drugima bude super.

51 ne treba zglob a na 52 još manje. 37 treba da bude 100% zglobna linija kao 23. Na 53 je dovoljno da zglobovi budu samo u šihti. Slažem se da je ranije podela bila dobra ali eto i 59 traži zglob ali samo u šihti koju nema.

Ne zaboravi polaske posle 11 na 53.

I da dodam samo 2 redovnjaka.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#189 brainiac 15-01-2017 23:01
Citat Певац:
Citat ivandivjak:
Citat Певац:
Citat Redovniplatiša:
Na liniji 37, koja ide do većine ministarstava i Kliničkog centra sa početnim radnim vremenom od 7-8, ujutru se u pravcu ka Pančevačkom mostu u periodu od 7 do pola 8 vozlo popuni već na Ceraku i Žarkovu. Gužva je nepodnošljiva, a u poslednje vreme je jako zagušljivo kao da se unutra osećaju izduvni gasovi. Problem je nastao usled uvođenja autobusa sa značajno manje mesta. Prilično nedostojanstven put za 3270 dinara. Dakle, pridružujem se ostalim komentarima. Molim vas to da rešite. Ostali autobusi u isto vreme prolaze polupuni!

Ili 21 solo vozilo na 5 minuta ili 13 zglobova na 8,9 i 10 minuta. DJP misli da su ovim intervalom smanjili gužve, ali nisu. To nam je što nam je za 10 godina možda opet zglobovi prorade na ovoj liniji.

Da ako bi bilo 13 vozila na liniji da sva budu zglobna dolazimo do nove 52ojke kakva je sada van spica. Jednostavno 37 je linija koja treba da ima 50/50 pola solo, pola zglobni i tako bi bilo super svima. Dok 52, 53, 51 su linije na kojima treba zglobni samo u udarnim terminima, a posle solo. Prosto je glupo staviti toliko zglobnih samo na jednu liniju jer realno guzva jeste ali nije bas svaki polazak za zglobnog. Pa cak i 23 ima polaske kada je dovoljan solo. Prevoz u Beogradu je pre ove glupe podele bio mnogo bolji. Vise linija je imalo zglobne Solarise i tada su svi bili srecniji. Ovako bace na 95icu 30 Solarisa i odose svi Solarisi samo na jednu liniju umesto da se lepo podeli. Moze da se podeli nego izgleda da je direkciji ipak lakse da muce jedne a da drugima bude super.

51 ne treba zglob a na 52 još manje. 37 treba da bude 100% zglobna linija kao 23. Na 53 je dovoljno da zglobovi budu samo u šihti. Slažem se da je ranije podela bila dobra ali eto i 59 traži zglob ali samo u šihti koju nema.

Ne zaboravi polaske posle 11 na 53.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#188 Раковица 15-01-2017 22:13
На већини линија Чукаричког потеза (23, 37, 51, 52, 53, 55, 56, 58, 88, 89... ), је зглоб неопходан да функционишу нормално, али то није случај са већином линија.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#187 Boki77 15-01-2017 15:32
Resenje bi bilo da CCl group preuzme 37 i da salju zglobne autobuse.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#186 Певац 15-01-2017 13:40
Citat ivandivjak:
Citat Певац:
Citat Redovniplatiša:
Na liniji 37, koja ide do većine ministarstava i Kliničkog centra sa početnim radnim vremenom od 7-8, ujutru se u pravcu ka Pančevačkom mostu u periodu od 7 do pola 8 vozlo popuni već na Ceraku i Žarkovu. Gužva je nepodnošljiva, a u poslednje vreme je jako zagušljivo kao da se unutra osećaju izduvni gasovi. Problem je nastao usled uvođenja autobusa sa značajno manje mesta. Prilično nedostojanstven put za 3270 dinara. Dakle, pridružujem se ostalim komentarima. Molim vas to da rešite. Ostali autobusi u isto vreme prolaze polupuni!

Ili 21 solo vozilo na 5 minuta ili 13 zglobova na 8,9 i 10 minuta. DJP misli da su ovim intervalom smanjili gužve, ali nisu. To nam je što nam je za 10 godina možda opet zglobovi prorade na ovoj liniji.

Da ako bi bilo 13 vozila na liniji da sva budu zglobna dolazimo do nove 52ojke kakva je sada van spica. Jednostavno 37 je linija koja treba da ima 50/50 pola solo, pola zglobni i tako bi bilo super svima. Dok 52, 53, 51 su linije na kojima treba zglobni samo u udarnim terminima, a posle solo. Prosto je glupo staviti toliko zglobnih samo na jednu liniju jer realno guzva jeste ali nije bas svaki polazak za zglobnog. Pa cak i 23 ima polaske kada je dovoljan solo. Prevoz u Beogradu je pre ove glupe podele bio mnogo bolji. Vise linija je imalo zglobne Solarise i tada su svi bili srecniji. Ovako bace na 95icu 30 Solarisa i odose svi Solarisi samo na jednu liniju umesto da se lepo podeli. Moze da se podeli nego izgleda da je direkciji ipak lakse da muce jedne a da drugima bude super.

51 ne treba zglob a na 52 još manje. 37 treba da bude 100% zglobna linija kao 23. Na 53 je dovoljno da zglobovi budu samo u šihti. Slažem se da je ranije podela bila dobra ali eto i 59 traži zglob ali samo u šihti koju nema.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#185 ivandivjak 14-01-2017 20:00
Citat Певац:
Citat Redovniplatiša:
Na liniji 37, koja ide do većine ministarstava i Kliničkog centra sa početnim radnim vremenom od 7-8, ujutru se u pravcu ka Pančevačkom mostu u periodu od 7 do pola 8 vozlo popuni već na Ceraku i Žarkovu. Gužva je nepodnošljiva, a u poslednje vreme je jako zagušljivo kao da se unutra osećaju izduvni gasovi. Problem je nastao usled uvođenja autobusa sa značajno manje mesta. Prilično nedostojanstven put za 3270 dinara. Dakle, pridružujem se ostalim komentarima. Molim vas to da rešite. Ostali autobusi u isto vreme prolaze polupuni!

Ili 21 solo vozilo na 5 minuta ili 13 zglobova na 8,9 i 10 minuta. DJP misli da su ovim intervalom smanjili gužve, ali nisu. To nam je što nam je za 10 godina možda opet zglobovi prorade na ovoj liniji.

Da ako bi bilo 13 vozila na liniji da sva budu zglobna dolazimo do nove 52ojke kakva je sada van spica. Jednostavno 37 je linija koja treba da ima 50/50 pola solo, pola zglobni i tako bi bilo super svima. Dok 52, 53, 51 su linije na kojima treba zglobni samo u udarnim terminima, a posle solo. Prosto je glupo staviti toliko zglobnih samo na jednu liniju jer realno guzva jeste ali nije bas svaki polazak za zglobnog. Pa cak i 23 ima polaske kada je dovoljan solo. Prevoz u Beogradu je pre ove glupe podele bio mnogo bolji. Vise linija je imalo zglobne Solarise i tada su svi bili srecniji. Ovako bace na 95icu 30 Solarisa i odose svi Solarisi samo na jednu liniju umesto da se lepo podeli. Moze da se podeli nego izgleda da je direkciji ipak lakse da muce jedne a da drugima bude super.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#184 Певац 14-01-2017 19:03
Citat sole:
Citat Певац:
Citat Redovniplatiša:
Na liniji 37, koja ide do većine ministarstava i Kliničkog centra sa početnim radnim vremenom od 7-8, ujutru se u pravcu ka Pančevačkom mostu u periodu od 7 do pola 8 vozlo popuni već na Ceraku i Žarkovu. Gužva je nepodnošljiva, a u poslednje vreme je jako zagušljivo kao da se unutra osećaju izduvni gasovi. Problem je nastao usled uvođenja autobusa sa značajno manje mesta. Prilično nedostojanstven put za 3270 dinara. Dakle, pridružujem se ostalim komentarima. Molim vas to da rešite. Ostali autobusi u isto vreme prolaze polupuni!

Ili 24 solo vozila na 5 minuta ili 13 zglobova na 8,9 i 10 minuta. DJP misli da su ovim intervalom smanjili gužve, ali nisu. To nam je što nam je za 10 godina možda opet zglobovi prorade na ovoj liniji.

Solo vozila ne mogu na 24 zbog trase na Vračaru. Uske ulice.

Ne linija 24, nego na 37 sada radi 21 vozilo. Greška pri kucanju.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#183 sole 14-01-2017 15:42
Citat Певац:
Citat Redovniplatiša:
Na liniji 37, koja ide do većine ministarstava i Kliničkog centra sa početnim radnim vremenom od 7-8, ujutru se u pravcu ka Pančevačkom mostu u periodu od 7 do pola 8 vozlo popuni već na Ceraku i Žarkovu. Gužva je nepodnošljiva, a u poslednje vreme je jako zagušljivo kao da se unutra osećaju izduvni gasovi. Problem je nastao usled uvođenja autobusa sa značajno manje mesta. Prilično nedostojanstven put za 3270 dinara. Dakle, pridružujem se ostalim komentarima. Molim vas to da rešite. Ostali autobusi u isto vreme prolaze polupuni!

Ili 24 solo vozila na 5 minuta ili 13 zglobova na 8,9 i 10 minuta. DJP misli da su ovim intervalom smanjili gužve, ali nisu. To nam je što nam je za 10 godina možda opet zglobovi prorade na ovoj liniji.

Solo vozila ne mogu na 24 zbog trase na Vračaru. Uske ulice.
Citat | Prijavi administratoru
 

Dodaj komentar

Molimo Vas da kod pisanja komentara, davanja predloga ili pritužbi na funkcionisanje linija budete što precizniji sa podacima - komentari koji su nerazumljivi, ne sadrže potrebne podatke ili sadrže netačne podatke neće biti objavljeni. Upozoravamo Vas da rasprave ne vode rešenju ni jednog problema, već samo konstruktivni predlozi, dijalog i razumevanje, i molimo Vas da to imate u vidu. Bilo kakva vrsta vređanja, političke diskusije, neće se tolerisati i takvi komentari biće obrisani. Ukoliko primetite neprikladan komentar molimo Vas da nas obavestite klikom na link "Prijavi administratoru". Ocenjivanje komentara dozvoljeno je samo registrovanim posetiocima. Upotreba više različitih korisničkih imena prilikom pisanja komentara, odnosno pisanje različitih komentara sa više različitih imena nije dozvoljeno i sledi automatska zabrana pisanja komentara. Upotreba isključivo velikih slova nije dozvoljena.

Sigurnosni kod
Osveži