Izmene na linijama, pitanja, prijave, predlozi … vezani za funkcionisanje linija javnog gradskog i prigradskog prevoza.

Predlog za uvođenje linije 511L (Blok 20 – Sremčica)

0

Svesni smo da u rastućem naselju Sremčica koje već ima preko 25 000 stanovnika jedna linija koja vodi ka centru grada postaje premalo.

Nova linija koja bi povezivala Sremčicu i Železnik sa centrom grada i koja bi, pritom, stajala na smanjenom broju stajališta od linija koje saobraćaju tom trasom, bi omogućila bolju vezu sa centrom grada, Novim Beogradom, direktnu vezu sa planiranom novom autobuskom stanicom za opštine Čukarica i Rakovica, te ujedno i olakšala presedanje i rasteretila linije 88, 85, 89, kao i druge linije koje saobraćaju tom trasom.

Trasa od Sremčice ka Novom Beogradu bi bila:

Zbog saobraćanja preko Ibarske magistrale, Mosta na Adi i ulicom Vladimira Popovića izbegle bi se gužve u saobraćaju. Takođe bi omogućila direktnu vezu Novog Beograda kao i Sremčice/Železnika sa novim tržnim centrom BIG na Vidikovcu.

Predložena trasa linije: Vladimira Popovića – Jurija Gagarina – Most na Adi – Radnička – Maršala Tolbuhina – E763 (Ibarska magistrala) – Avalska – Radnih Akcija – Lole Ribara – Stevana Filipovića – Beogradska

Linija bi saobraćala sa taktom od 10 min u špicu i 20 min van špica.

Predložena učestalost polazaka je okvirna i na nadležnima je da odrede koji takt bi bio dostupan na osnovu kapaciteta dostupnih vozila.

Preskočena stajališta na datoj trasi su izdvojena na osnovu broja putnika koji koriste ta stajališta kao i na osnovu blizine susednih stajališta. Ukoliko se ukaže potreba, nadležni su, podrazumeva se, slobodni za njihovo uvođenje na liniju.

Takođe, većina građana se ne slaže sa smanjenjem broja vozila na postojećoj liniji 511 budući da je linija preopterećena i tek uvođenjem nove linije bi imala optimalan kapacitet, kao i linije 85, 88, 89. U tom smislu, građani su se izjasnili za bilo koji takt polazaka ukoliko broj polazaka na postojećoj liniji 511 ne bi bio smanjen.

Kao opciona numeracija linije predlaže se broj 86.

Hvala


Predlog ažuriran (16.07.2018):
Izbrisano stajalište “Vinogradski venac” ; Dodato stajalište “Blok 42”
💬
Dopuna autora (18.07.2018):
Kao autor teme sam kontaktirao pismenim putem kancelariju predsednika opštine Čukarica uz molbu da se izjasne o ovom predlogu korisnom za celu opštinu.
💬
Dopuna autora (21.07.2018):
Anketa – predlozi za izmenu predloga

Predlog ažuriran (27.07.2018):
Predlog ažuriran na osnovu podataka iz ankete: Iz liste stajališta brišu se stanice: #1683 MIRKOVIĆEVA, #1673 OBRENOVAČKA, #1666 SARE BERNAR, #1662 STEVANA FILIPOVIĆA, #1658 NIĆIFOROVIĆEVA, #1002 VALjEVSKA, #971 MZ ČUKARIČKA PADINA.
Dodato stajalište: #1660 ŽELEZNIČKA RAMPA. Dodate dodatne informacije o trasi predložene linije, kao i dodatne informacije o funkcionisanju i numeraciji linije na osnovu podataka iz ankete.
💬
Dopuna autora (28.07.2018):
Poštovani putnici, Hvala na Vašem glasanju i izjašnjavanju. Hvala Vam i na podršci za ovaj predlog. Nastavite i dalje da komentarišete sve do 31.7. kada predlog ide pred nadležne. Kontaktirao sam i upravu BIG CEE kompanije koja je vlasnik Big tržnih centara da u svom interesu podrže predlog kao što je Ikea podržala liniju 70. Srdačno, autor.
Nemanjab93 objavljeno
Status: Prosleđeno nadležnima na dalju proveru i postupanje.

    114 answers

    pera (anonymous)

    @sole

    jeste, tacno, lepo receno.

    Iako ima komentara gde samo pricaju da “ne treba” a ne kazu sto ili gde kazu “smanjite” a ne kazu opet zasto, i Vi i brainiac i mnogi drugi kazete neke konkretne stvari.

    Ja sam iz komentara izvukao zakljucak da ljudi podrzavaju zglobni bus na 20 min. ili singl na 10 min., da im je svejedno ko bi drzao i kakvi bi busevi bili, da se bas dosta ljudi sa Pevca, Vidikovca i Padine javilo da im se dopada, da je korisno sto je veza s novom autobuskom itd, itd.

    A ne znam, iskreno, da se trazi pojacavanje 511-ice da li bi iko to uopste i razmatrao. To bi naislo na veci otpor nego sto su neki pisali kako “vec ide cesto i u nekim delovima grada treba bolji prevoz” itd, itd.

    Mislim da je ovo jedina nada za pojacanje broja polazaka a realno, ne trazi puno vozila jer 6 zglobnih buseva moze pokriti pokaske na 20 min.

    pera objavljeno
      wh (anonymous)

      @Green101

      ne treba se svadjati, ali moram da se slozim da ima dosta zluradih komentara od nekih sto ne bi da se uvodi samo jer ne znaju ili su lenji da nesto urade za svoje naselje.

      Ja zivim u Zelezniku i kad sam video da se prica o boljem prevozu za Kaludjericu bas sam se obradovao jer mislim da je to potrebno.

      P.s.  i ako se ne varam ovi busevi su preusmereni pa idu preko Pozeske? Dok ova preslozena linija direkno izbija iz Endija Vorhola na Savsku magistralu.

      srecno nam svima!

      wh objavljeno
        sole 435 poena

        @Nemanja93 naravno da nisam ni mislio da se kritika odnosi na mene.  Kada sam govorio o kritici , govorio sam generalno. Eto recimo , brainiac , koji je uvek pomagao i zalagao se za bolji prevoz , i bio konstruktivan , zbog predloga koji je dao da se određeni broj vozila sa 511 skine i prebaci na tu novu liniju uz dodavanje novih vozila , okarakterisan kao neko ko ne podržava predlog i ko jedino ima za cilj da napakosti. E zbog ovoga sam rekao da nemam želju da pomognem u ovom slučaju. Šta mi treba u životu da mi neko spočitava kako sam protiv nečega , samo zato što imam nešto drukčiju zamisao za rešenje problema , a pri tom ti isti ljudi nikad u životu nisu sastavili nikakav konkretan predlog , niti su ga lično dostavljali na šalter pisarnice DJP , niti su lično razgovarali sa ljudima iz DJP , niti su u potpunosti upoznati sa time kako funkcionišu stvari oko predloga i stanjem stvari na terenu (šta ima vedće šanse da prođe , a šta ne) i koji se još pozivaju na to da ako je mogla neka linija da se preusmeri / produži (a to je u 99% odrađeno po političkoj liniji) onda ne postoji ni jedan jedini argument zašto ne može ono što su oni zamislili.

        A takođe , čitajući komentare pojedinaca , stiče se utisak da vam tolko i nije bitna ta nova linija , jer da jeste , prihvatili bi ste da se smanji broj vozila na 511 ili bi ste tražili da se linija 511 preusmeri / produži na NBG , ako vam je zaista tolko neophodna veza sa tim delom grada , ili bi ste se jednostavno zalagali za veći broj vozila ako su konstantne gužve sa trenutnim stanjem na terenu ili bi ste se pak zalagali za bolju povezanost sa Vidikovcem i Žarkovom. I nakon tolkog broja komentara na ovaj predlog , i dalje ostaje nejasno šta se konkretno traži , tj. šta želi da se postigne sa ovim predlogom. Isto tako , nedorečeno je da li da liniju održava GSP ili privatnik , solo ili zglobni autobusi… O ljudima koji samo kukaju kako određenom naselju nije potrebno poboljšanje prevoza i kako je to bespotrebno trošenje resursa jer je u njihovom naselju očajan prevoz , a pri tom neće ni da mrdnu prstom da daju neki konkretan predlog za rešenje istog , ne bih govorio , to je neka sasvim druga strana priče.

        Naravno , sve izrečeno ne znači da smatram da sam najpametniji , već da udruženim snagama može mnogo više da se postigne , umesto „pljuvanja“ onih koji kažu nešto drukčije vezano za predlog , od onoga kako je u originalu konstruisan , koliko god ta namera bila dobra. @Green101 je to sve lepo objasnio.

        sole objavljeno
          Green101 (anonymous)

          @sole

          Potpuno se slažem sa tvojim mišljenjem. Što se njih tiče, linija mora da se uvede odmah i to nipošto ne sme da bude drugačije nego što su zamislili. “Mi to tako hoćemo, nemojte da kažete nešto drugačije ni po koju cenu.”

          Svakako, linija može da se uvede, pa ako se ispostavi da je korisna, to je odlično, ako nadležni odluče da ipak nije, mogu da je ukinu. Nemojte se svađati oko gluposti, to ne pomaže nikome i ničemu. Evo vidim da su linije 58, 88 i 512 privremeno preusmerene baš tom trasom preko Ibarske magistrale, pa možete da isprobate da vidite kako to izgleda i da li je zaista korisno i uopšte neophodno.

          Green101 objavljeno
            Nemanjab93 22 poena

            Poštovani @sole

            nije bilo upućeno Vama jer ste oduvek davali konstruktivne predloge.

            Slažem se da ne mora svaki komentar koji je protiv predloga da bude negativan, ali morate priznati da ih ima dosta zluradih koji daju negativan komentar a jedini argument je “druga naselja imaju veće potrebe” ili “linija ne bi bila dovoljno brza”.

            Ja sam uvek smatrao da će ekipa busevi.com uvek da objavi predloge koji su dobro osmišljeni i onda svi možemo da ih podržimo ako su vresni podrške.

            Dati konkretan i jasan razlog, to je konstruktivna kritika. Blatiti samo zarad toga što neko nije sa npr. Petlovog brda ili Kneževca ili Vinograda, to je neosnovano.

            Nemanjab93 objavljeno
              sole 435 poena

              @ Nemanja93

              Molim vas sve koji ne živite na datom potezu da se uzdržite od negativnih komentara i da postavite neki koristan predlog za svoje naselje.

              I opet se vraćamo na to da je svaki komentar koji ne podržava predlog 100% , negativan. Zbog ovakvog stava nemam ni volje i želje da pomognem jer je izlišno. Ko god je pratio moje zalaganje i rad proteklih godina , zna da sam pomagao oko mnogih naselja i da je više mojih predloga usvojeno.

              Ovo ne znači da sam protiv poboljšanja prevoza , ali sam protiv načina na koji se pojedinci ophode prema drugima , čak i onima sa dobrom namerom.

              P.S.

              Davao sam i predloge za moj kraj.

              sole objavljeno
                Boki_1 (anonymous)

                Izvinjavam se, bio sam na odmoru, pa nisam stigao da odgovorim.

                @sole: Šta misliš o ideji da se spoje 521 i 513? Da na liniji rade 3 vozila. Linija bi svraćala i u Goricu , a mogla bi i 512 pa da produži dalje kroz Sremčicu.

                Iskreno, ne znam. Odselio sam se iz Sremcice pre nego sto je uvedena lija 513, pa posto ne znam kakvo je stanje na njoj, ne bih mogao da iznesem neki predlog.

                @Nemanjab93: Slažem se s lepim predlogom o produžetku 521 i mislim da bi onda 512 mogla da se produži do poslednje stanice 511.

                To sam ja i napisao, samo sam se izrazio u siframa stanica.

                @johhny: Međutim ovaj predlog koji ste izneli je apsolutno nepovezan sa trenutnim pa mu ovde i nije mesto.

                Izvinjavam se, nije mi bila namera da ‘otimam’ temu, vec samo da dam konstruktivnu ideju. Srecno sa predlogom.

                Boki_1 objavljeno
                  Nemanjab93 22 poena

                  @lul

                  Ljudi, mislim, zaboravljaju da će vrlo skoro tramvaji ići preko mosta na Adi pa dalje preko Jurija Gagarina do blokova te će tramvajska veza s Ušćem/Sajmištem biti prekinuta, te će tu biti jedna od korisnosti ove linije.

                  Potom je tu rasterećivanje postojećih o kojim smo pričali već i tu nije tolika poena u brzini.

                  Molim vas sve koji ne živite na datom potezu da se uzdržite od negativnih komentara i da postavite neki koristan predlog za svoje naselje.

                  A ja još nisam video nikog iz ovih naselja da se buni jer nam svima treba bolji prevoz.

                  Hvala

                  Nemanjab93 objavljeno
                    1 2 3 4 13 14 15