Red Vožnje 

 
 
Broj / Relacija linije:
Linija 306 - Ustanička - Leštane - Bubanj Potok
Važi od / do:
20.01.2016 
Prevoznik - Status:
GSP Beograd / Privatni prevoznici - OK
Kategorija:
Gradski Prevoz Beograd

Linija 306 / Red Vožnje

 Prevoznik:   GSP "Beograd" / S.P. Kosmaj 
 Predviđeno vreme vožnje od početne do krajnje stanice: 
 32min. 
 Broj angažovanih autobusa (radnim danima): 3
 Linija saobraća u zoni:  Zona 1 Zona 2

 
 

Servis vam je dostupan preko USSD koda *011* a da biste dobili informaciju o udaljenosti autobusa potrebno je da dodate i broj stajališta na kome se nalazite. Tako, na primer, ako se nalazite na stajalištu sa brojem 203, željenu informaciju dobićete pozivom na *011*203#

INFO: Broj stajališta nalazi se ispred naziva stajališta.

 
 

Mapa - Dnevne linije (Gradski prevoz Beograd)

PREDLOZI UPUĆENI OD STRANE PUTNIKA ZA IZMENE NA LINIJI
Najčešće postavljena pitanja

Linija 306 / Informacije

306
Ustanička - Leštane - Bubanj Potok

Ulice kojim linija saobraća:

Smer A:

USTANIČKA - Živka Davidovića - Ustanička - Bulevar kralja Aleksandra - Smederevski put - Kružni put - Ravan - LEŠTANE - Ravan - Kružni put - BUBANj POTOK

Smer B:

BUBANj POTOK - Kružni put - Ravan - LEŠTANE - Ravan - Kružni put - Smederevski put - Bulevar kralja Aleksandra - Ustanička - Živka Davidovića - USTANIČKA

Napomena: Linija saobraća do Bubanj potoka samo određenim polascima u toku dana.
Primećeni / Prijavljeni problemi na liniji
  • n/a
      Status linije: OK
Poslate prijave
Izmene na liniji
  •  Od 20.01.2016. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (30.12.2015): [1] [2]
  •  Od 08.12.2014. na liniji se primenjuje novi red vožnje.
- Arhiva reda vožnje (01.09.2014): [1] [2]

Legenda:

  •  Izmena nije na snazi
  • status-icon-crvena Izmena aktuelna
  • Offline Ostale izmene na liniji
Red vožnje (20.01.2016) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Ustanička: 36 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Bubanj Potok: 39 
Red vožnje (30.12.2015) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Ustanička: 42 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Bubanj Potok: 44 
Red vožnje (08.12.2014) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Ustanička: 78 
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Bubanj Potok: 81 
 Red vožnje (01.09.2014) / Broj polazaka:
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Ustanička: 79
  • Broj polazaka (radni dan) / Terminus: Leštane: 83

Prevoznik

Prevoznik:
GSP Beograd / Privatni prevoznici

Dodatne informacije

 

KORISNI TELEFONI

Dispečerski centar prevoznika GSP "Beograd" (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike i javnost o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu. Dispečerski centar radi neprekidno i telefonskim pozivom dobićete odmah informaciju o neostvarivanju polaska.

  • Telefon: 011/ 366.40.40
Operativno kontrolni centar Direkcije za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 00-24h)

Informacije za putnike o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu, redovnim i vanrednim režimskim izmenama na linijama. Upravljanje saobraćajem. Kontrola rada vozila javnog gradskog prevoza u Beogradu svih prevoznika (GSP "Beograd" i privatnih prevoznika)

  • Telefon: 011/ 3300.805
  • Telefon: 011/ 3300.806
  • Telefon: 011/ 3300.807

Prijave na rad vozača i otpravnika prevoznika GSP-a "Beograd"

  • Telefon: 011/ 366.40.47 (radnim danom od 07h do 15h)
  • Poštom na adresu: Kneginje Ljubice 29, Beograd
  • Kontakt forma
[Podaci koje je potrebno dostaviti za formiranje prijave]
Govorni automat za informacije o polascima vozila gradskog prevoza u Beogradu (GSP Beograd) (Radno vreme: 00-24)

Govorni automat pruža informacije o redovima vožnje (polascima) za sve linije gradskog prevoza u Beogradu.

  • Telefon: 011/ 303.33.70
  • Telefon: 011/ 303.33.71

[Uputstvo za koriščenje govornog automata]

Beokom servis

Prijave saobraćajnih problema.

  • Telefon: 0800/ 110-011 [Besplatan poziv]
  • Telefon: 011/ 30.90.007
  • Email: [email protected]

BusPlus (Korisnički servis)

Dežurna inspekcija (Radno vreme: 07:00-22:00)

Kontrola rada vozača i prevoznika. Prijava nepoštovanja reda vožnje.

  • Telefon: 011/ 3227.000
  • Telefon: 011/ 3309.760
  • Telefon: 011/ 3309.762

Gradska saobraćajna inspekcija

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 2754.297
  • Telefon: 011/ 3222.262
  • Telefon: 011/ 3309.490
  • Email: [email protected]

Direkcija za javni prevoz grada Beograda (Radno vreme: 07:30-15:30 radnim danima)

  • Adresa: 27. marta 43-45
  • Telefon: 011/ 3227.241
  • Telefon: 011/ 3238.524
  • Telefon: 011/ 3309.153
KORISNE INFORMACIJE

Cene karata

Info
APLIKACIJE ZA MOBILNE TELEFONE (Android)
   (Android) (zvanična aplikacija)
MAPA GRADSKOG PREVOZA U BEOGRADU
   (belgrademaps.com) (gradski prevoz / minibus / noćni prevoz / gradska železnica)
 
 

Komentari   

 
#466 marrecar 02-02-2016 00:51
Ovo uopste nije normalno vise. Potpuno upropasten prevoz. Sta je ovo, 19-20 minuta izmedju polazaka van spica? U spicu 13-14 minuta. Alo, da li ste vi realni? Svaka vam cast, zaista, od sasvim normalne 306ice vi ste napravili ove monstrume i upopastili prevoz skroz. Ranije nisam imao problema da pogodim polazak, a da pri tome na odrediste dodjem u pogodno vreme, desetak minuta ranije. Sada imam opciju ili da dodjem pola sata ranije ili da kasnim. Znaci neverovatno.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#465 предраг 23-01-2016 18:10
Citat zoil:
Pa vi ste novim redom vožnje i na obe linije 306 i 311 ZAPRAVO SMANJILI BROJ VOZILA. Samo dva puta u toki dana u dva časa idu po tri vozila CEO DAN IDU PO DVA VOZILA NA OBE LINIJE. SVAKA VAM ČAST. JA BIH I TO SMANJIO. MNOGO JE I TO JEDNO VOZILO CEO DAN PUNA KAPA.

На обе линије има 3 возила, 2 тросменца + шихта.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#464 zoil 20-01-2016 16:01
Pa vi ste novim redom vožnje i na obe linije 306 i 311 ZAPRAVO SMANJILI BROJ VOZILA. Samo dva puta u toki dana u dva časa idu po tri vozila CEO DAN IDU PO DVA VOZILA NA OBE LINIJE. SVAKA VAM ČAST. JA BIH I TO SMANJIO. MNOGO JE I TO JEDNO VOZILO CEO DAN PUNA KAPA.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#463 sole 20-01-2016 14:22
Citat Jelena010:
Ovaj novi red voznje je 10x losiji. Jedino dobro u svemu ovome je vise polazaka u periodu od 22 do 00, ali zato smo ostali bez ukupno 6 polazaka za Lestane.

Od 12-13 autobusi idu na 19 min, a tada putuju svi djaci i dosta radnika, isti slucaj je i sa polascima od 6 do 7.

Gledajuci terminus Ustanicka, od 19-21 ukupno saobraca 6 autobusa koji takodje idu na 19 min. Dovoljno je da jedan polazak izostane i da svi oni koji se tad vracaju iz skole ili sa posla cekaju sledeci polazak 38 min.

Ne razumem cemu ovo.

Povećane su turaže na 306 i 311 , koliko sam razumeo , te otud nešto veće vreme čekanja , jer je sa starim bio problem da se uklopi.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#462 Jelena010 20-01-2016 00:19
Ovaj novi red voznje je 10x losiji. Jedino dobro u svemu ovome je vise polazaka u periodu od 22 do 00, ali zato smo ostali bez ukupno 6 polazaka za Lestane.

Od 12-13 autobusi idu na 19 min, a tada putuju svi djaci i dosta radnika, isti slucaj je i sa polascima od 6 do 7.

Gledajuci terminus Ustanicka, od 19-21 ukupno saobraca 6 autobusa koji takodje idu na 19 min. Dovoljno je da jedan polazak izostane i da svi oni koji se tad vracaju iz skole ili sa posla cekaju sledeci polazak 38 min.

Ne razumem cemu ovo.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#461 marrecar 12-01-2016 16:40
Pravi preporod za Lestane od kako je uvedena 311. Sad vise ne mora da se gleda red voznje jer kada stignete na bilo koju stanicu u naselju ili cete cekati minut ili pola sata jer nema ni 311 ni 306. Red voznje se ne postuje, nema nigde autobusa, jer ili ga stvarno nema, ili je otisao pre par minuta, iako ste vi gledali red voznje i isplanirali tacan dolazak na stanicu.

Juce 311 stigao iz Ravan u centar oko 13:42, a polazak iz Ravan je u 13:48. Sve sreca da sam ja poranio i stigao u centar malo ranije, inace bih cekao da 306 krene u 13:58 i tako zakasnio na kolokvijum. A ko zna da li bi i 306 dosao. A pola sata pre toga sam namerno gledao preko Busplus aplikacije gde je koji autobus, od centra Lestana do Moravca nijedan autobus, kod Moravca 311, par stanica iza 306. Eto koliko se postuje red voznje. I onda predvece oko 17:23, 306 vec otisla, i to pre polaska, 311 na stanici vidim dosta ljudi unutra. I on krenuo par minuta pre polaska. A u autobusu cujem da ljudi komentarisu novu liniju, nekima kao spas, drugi se zale na red voznje. Prijatelji na fejsbuku postavljaju statuse, u sali naravno, "311 ide samo vikendom, i to ponekad". Cestitam. Zaista je ovo sve uradjeno za Lestane. Hvala vam od srca.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#460 marrecar 08-01-2016 00:28
Citat Pitamsecesto:
Ajde smisli i reci sta ti treba da se to uradi, da te podrzimo! Jer bi nam, realno, svima takva linija skratila sve muke. Ovako nam treba 30min do ustanicke da bi tek mogao da nastavis svoje putovanje.

Rado bih, ali nemam vremena, spremam ispite, nemam uopste slobodno vreme.
Inace cujem od mnogih da je opsti haos sa prevozom za Lestane, cesto 311 uskace umesto 306 i obrnuto, ne postuje se red voznje, nema autobusa, ne zna se ni kada koji krece. Jedna situacija, 306 na okretnici u Lestanima, usli ljudi, odjednom nailazi 311 iz Ravan, ljudi istrcali iz 306 i usli u 311. Nadam se da ce se srediti sve vec do ponedeljka, inace je nama prevoz potpuno upropasten.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#459 Rs 06-01-2016 00:03
Sta se desava sa prevozom i linijom 306 i 311... Danas sat i po vremena nije radio... od 14-30 do 16-00.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#458 Pitamsecesto 04-01-2016 12:10
Citat marrecar:
Upravo to, sve se moze kad se hoce. Bas sam se sad setio, svojevremeno je na Beobuild-u bila inicijativa da se vrati linija 301. Mnogi su podrzali tu ideju, predlog je bio smisljen do detalja, sve sredjeno, poslato u Opstinu, DJP i drugim nadleznim sluzbama. Na kraju je odbijeno, ne secam se iz kog tacno razloga, ali je bilo nesto banalno, cini mi se da je bilo u fazonu da prema nekakvim podacima ne postoji potreba za jos jednom linija do Grocke. Pa evo opet odjednom se vreme menja i vraca se 301. Dolazi vreme za glasanje, tako da sad se sve moze kad se hoce (ili kad zatreba nesto). Sad ako zaista uvedu 301, nema teorijske sanse da 302 ostane sa istim redom voznje, definitivno ce prebaciti vozila na 301 pa ce ispasti isto kao i do sada na 302.

Mislim da je sada pravo vreme da se trazi linija preko auto puta. Posto ocigledno moze autobus kroz Save Kovacevica, trebalo bi da trazimo nesto od Vince, preko Lestana pa na autoput, recimo do Sumica ili Slavije.

Ajde smisli i reci sta ti treba da se to uradi, da te podrzimo! Jer bi nam, realno, svima takva linija skratila sve muke. Ovako nam treba 30min do ustanicke da bi tek mogao da nastavis svoje putovanje.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#457 marrecar 02-01-2016 19:04
Nesto mi nije jasno. Koja linija obavlja polazak u 23:20 radnim danima? Vidim da za 306 nema, za 311 pise da je taj polazak, a na 307 pise da obavlja 306. Isto pise i za vikend, sto je u redu jer 306 ima do tada polaske, dok 311 (poslednji pre 21h sto je ludilo). Medjutim stavljena je jedna *, za sta je napomena da je polazak do BP, a ne do Vince.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#456 marrecar 02-01-2016 17:04
Upravo to, sve se moze kad se hoce. Bas sam se sad setio, svojevremeno je na Beobuild-u bila inicijativa da se vrati linija 301. Mnogi su podrzali tu ideju, predlog je bio smisljen do detalja, sve sredjeno, poslato u Opstinu, DJP i drugim nadleznim sluzbama. Na kraju je odbijeno, ne secam se iz kog tacno razloga, ali je bilo nesto banalno, cini mi se da je bilo u fazonu da prema nekakvim podacima ne postoji potreba za jos jednom linija do Grocke. Pa evo opet odjednom se vreme menja i vraca se 301. Dolazi vreme za glasanje, tako da sad se sve moze kad se hoce (ili kad zatreba nesto). Sad ako zaista uvedu 301, nema teorijske sanse da 302 ostane sa istim redom voznje, definitivno ce prebaciti vozila na 301 pa ce ispasti isto kao i do sada na 302.

Mislim da je sada pravo vreme da se trazi linija preko auto puta. Posto ocigledno moze autobus kroz Save Kovacevica, trebalo bi da trazimo nesto od Vince, preko Lestana pa na autoput, recimo do Sumica ili Slavije.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#455 Odgovaramočesto 02-01-2016 16:33
Citat Pitamsecesto:
Citat marrecar:
Citat Odgovaramočesto:
Vidi, ne znam iz kog si dela Leštana, pretpostavljam od centra ka groblju i razumem da ti to ne bi značilo, ali isto tako uzmi u obzir da ljudi na kraju ulice Ravan imaju 2km do stanice i da im ova promena mnogo znači, isto tako moraš da uzmeš u obzir ljude koji žive u ulici Živka Kazandžića imaju oko 1,3 km do sadašnjih stanica, pa bi im značilo da autobus ide do Bubanj potoka i da se postave neke stanice.

Problem sa severo-zapadnim delom leštana je što su ulice preuske i čak bi i mini busevi imali problema da prođu.

Meni lično ova promena mnogo znači jer neću morati da pešačim 1250m nego 150m što je lepa promena. Žao mi je što ne može svima da se ugodi i slažem se sa tim da je debilno da se pešači 1km do stanice, ali tako je kada živimo gde živimo :/

Evo sinoc i jutros sam imao prilike da idem sa 311. Ono sto mogu da konstatujem jeste da se malo brze dolazi do centra nego sa 306. Isto tako sam primetio da Save Kovacevica / Marsala Tita uopste nisu tehnicki pogodne ulice za autobus. Sta reci kada autobus dobrim delom zalazi u drugu traku 90% u tom delu trase.

Upravo to zelim da kazem sto si i ti rekao. Ne moze da se udovolji svima, ali se ide na to da ako nesto ne moze da se poboljsa u nekom delu, u ovom slucaju da prolazi kroz mnogo veci deo naselja, onda se pravi linija koja se razlikuje od postojece. Premestanje na neki drugi terminus od Ustanicke, blize centru, bi bio pogodak, kako za Lestane, tako i za ostala naselja posle Lestana. I ne, ne zivim u tom delu gde si naveo, nego mnogo dalje od toga.

Citat Pitamsecesto:
Ti mislis da nema razloga, a svima koji zive u Gornjomalskoj, ili rade dole u onom institutu bi itekako znacilo. Zasto bi se ovi iz centra bunili (sto 306 ide u BP) ako imaju sada i 311?

Kazem da ne znaci posto je izricito receno da nema uslova za postavljanje stajalista na Kruznom putu. Ali cekaj, kako se ne bi bunili? To je dodatnih 150+ metara pesacenja, a 311 ide na svakih 20 minuta, u spicu. I to je kao dobro?

Isto tako je receno i da nema uslova za premestanje 306 na istu trasu kao sto je sada 311 zbog navedenih ulica koje ne ispunjavaju tehnicke uslove. Mogu da vam potpisem da se na delu trase 311 nalazi pripadnik vladajuce stranke. Nemojte da se zamajavate time da su oni ucinili uslugu stanovnicima Lestana, to im je najmanje znacajno.

To za pripadnika vladajuce stranke se slazemo, i kad sam pisala komentar 311 jos nije krenuo, i sigurno nisam ocekivala da ce 306 sa 6 autobusa pasti na 3. Sada oni koji zive stanicu posle semafora (stari put za Boleč) imaju isti problem koji su imali ovi iz Ravan pre uvodjenja 311, samo na to jos moraju da cekaju bus koji ide na 20 minuta, a pri tom kasni. Sta je ovde u stvari uradjeno? Oduzeli jednima, da bi dali drugima? I sto neko nije vodio racuna o polascima 311 i 306. U sredu sam se vozila 311 (iz Ravan je krenula u 12:49) u centru je bila u 13:02, a polazak 306 je u 13:05.

Sto se tice toga da bus ide do BP i toga da nema uslova za stanice kruznim putem, to je laz. Jedno vreme su stajele stanice (sad kad bolje razmislim, oko proslih izbora), pa ih poskidase. Znaci sve se moze kad se hoce! Mozda su jedini problem broj autobusa, kada bi povecali broj buseva i 306 i 311 mozda bi svima udovoljili?

Ja se izvinjavam, pošto sam pogrešnu informaciju imao, stvarno sam mislio da će 306 ići do BP i imati bar 2 stanice između BP i semafora.

Što se tiče broja autobusa, ne bi bilo problema da imamo po 3 autobusa na linijama 306 i 311 i da su polasci na 20 minuta, tj. da svaki od njih ide na po 10 minuta sa ustaničke, a ne ovako da imamo po 3 autobusa samo u špicu. Zbog lošeg proračuna 311 uvek kasni jer ne može da ispuni turu za 32 minuta. A ubacivanjem još ta 2 autobusa, stekli bi se uslovi da linije 302, 303 i 304 postanu ekspres linije(stajališta: Ustanička, škola mml, put za Kaluđericu, zdravstvena stanica Leštane i Vinča, Boleč raskršće, i onda normalno na svaku stanicu), čime bi se njihovo vreme ture smanjilo i povećao broj polazaka.

Sada ostaje da čekamo novu liniju za Grocku (301) i da vidimo da li će njima ostati isti broj vozila, pa onda možda da se žalimo.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#454 Pitamsecesto 02-01-2016 11:35
Citat marrecar:
Citat Odgovaramočesto:
Vidi, ne znam iz kog si dela Leštana, pretpostavljam od centra ka groblju i razumem da ti to ne bi značilo, ali isto tako uzmi u obzir da ljudi na kraju ulice Ravan imaju 2km do stanice i da im ova promena mnogo znači, isto tako moraš da uzmeš u obzir ljude koji žive u ulici Živka Kazandžića imaju oko 1,3 km do sadašnjih stanica, pa bi im značilo da autobus ide do Bubanj potoka i da se postave neke stanice.

Problem sa severo-zapadnim delom leštana je što su ulice preuske i čak bi i mini busevi imali problema da prođu.

Meni lično ova promena mnogo znači jer neću morati da pešačim 1250m nego 150m što je lepa promena. Žao mi je što ne može svima da se ugodi i slažem se sa tim da je debilno da se pešači 1km do stanice, ali tako je kada živimo gde živimo :/

Evo sinoc i jutros sam imao prilike da idem sa 311. Ono sto mogu da konstatujem jeste da se malo brze dolazi do centra nego sa 306. Isto tako sam primetio da Save Kovacevica / Marsala Tita uopste nisu tehnicki pogodne ulice za autobus. Sta reci kada autobus dobrim delom zalazi u drugu traku 90% u tom delu trase.

Upravo to zelim da kazem sto si i ti rekao. Ne moze da se udovolji svima, ali se ide na to da ako nesto ne moze da se poboljsa u nekom delu, u ovom slucaju da prolazi kroz mnogo veci deo naselja, onda se pravi linija koja se razlikuje od postojece. Premestanje na neki drugi terminus od Ustanicke, blize centru, bi bio pogodak, kako za Lestane, tako i za ostala naselja posle Lestana. I ne, ne zivim u tom delu gde si naveo, nego mnogo dalje od toga.

Citat Pitamsecesto:
Ti mislis da nema razloga, a svima koji zive u Gornjomalskoj, ili rade dole u onom institutu bi itekako znacilo. Zasto bi se ovi iz centra bunili (sto 306 ide u BP) ako imaju sada i 311?

Kazem da ne znaci posto je izricito receno da nema uslova za postavljanje stajalista na Kruznom putu. Ali cekaj, kako se ne bi bunili? To je dodatnih 150+ metara pesacenja, a 311 ide na svakih 20 minuta, u spicu. I to je kao dobro?

Isto tako je receno i da nema uslova za premestanje 306 na istu trasu kao sto je sada 311 zbog navedenih ulica koje ne ispunjavaju tehnicke uslove. Mogu da vam potpisem da se na delu trase 311 nalazi pripadnik vladajuce stranke. Nemojte da se zamajavate time da su oni ucinili uslugu stanovnicima Lestana, to im je najmanje znacajno.

To za pripadnika vladajuce stranke se slazemo, i kad sam pisala komentar 311 jos nije krenuo, i sigurno nisam ocekivala da ce 306 sa 6 autobusa pasti na 3. Sada oni koji zive stanicu posle semafora (stari put za Boleč) imaju isti problem koji su imali ovi iz Ravan pre uvodjenja 311, samo na to jos moraju da cekaju bus koji ide na 20 minuta, a pri tom kasni. Sta je ovde u stvari uradjeno? Oduzeli jednima, da bi dali drugima? I sto neko nije vodio racuna o polascima 311 i 306. U sredu sam se vozila 311 (iz Ravan je krenula u 12:49) u centru je bila u 13:02, a polazak 306 je u 13:05.

Sto se tice toga da bus ide do BP i toga da nema uslova za stanice kruznim putem, to je laz. Jedno vreme su stajele stanice (sad kad bolje razmislim, oko proslih izbora), pa ih poskidase. Znaci sve se moze kad se hoce! Mozda su jedini problem broj autobusa, kada bi povecali broj buseva i 306 i 311 mozda bi svima udovoljili?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#453 Vicecity 01-01-2016 23:49
Da se nadovezem na ''politicke'' linije tj linije za samopromociju... Dakle, ocekujemo da se minibus "provuče" Zabranskom-Vojvode Stepe i po meni možda dovoljno da se kod spomenika (stara osnovna škola u Kaluđerici - "Radisava Ignjatovića") tu završava i da se dalje preseda na 309, time se Leštane i donji deo Kaluđerice odlično povezuju. Naravno, ostaje nerešen problem naselja "Klenak", dakle i oni očekuju da dođu na red, stvarno je mnogo opasno pešačiti tu. Sada čitam i najave na nekim portalima lokalne vlasti kako će ubaciti i liniju 301 do Grocke... Nekako mi je neshvatljivo to da se vozila samo trpaju na terminus "Ustanička" a tamo više igla ne može da padne, zašto se već jednom ne usmeri neka linija ka Mirijevu i napravi solidna veza sa tim delom grada? Ali, šta ja pričam... Racionalno je imati liniju 25P i 74 a nije racionalno "prebaciti" još tih kilometar i po do 3 tiganja jednu od tih linija...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#452 sole 01-01-2016 18:42
Citat marrecar:
Citat sole:
Citat marrecar:
Mogu da vam potpisem da se na delu trase 311 nalazi pripadnik vladajuce stranke. Nemojte da se zamajavate time da su oni ucinili uslugu stanovnicima Lestana, to im je najmanje znacajno.

Kako god okreneš , bliže se izbori i biće ustupaka , sada više nego inače , zbog nove mreže linija , a ako ovim uspeju da kupe koji glas , njima super.

Upravo to. Sad kao produzuju 406, evo vraca se i 301. Nema boljeg nacina da se kupe glasovi. Opstina Grocka je jos ranije slala predloge da se 306 premesti u Marsala Tita/Save Kovacevica, odgovor je bio da nema tehnickih uslova. Sad kad je uvedena 311, pricaju da je to inicijativa gradjana Lestana (svi se zacudili kad su videli novu liniju) i Opstine. Te dve ulice se nisu promenile jos kad sam ja isao u osnovnu skolu, a to je bilo pre vise od 8 godina. Kako su se sad promenili uslovi, verovatno magija.

Pred izbore ne važe isti uslovi za uspostavljanje ili izmenu linija , kao u periodu između dva mandata. Bitno je da sada dostavimo što više predloga , obziroim da definitivno znamo da će nova mreža linija biti postepeno uvođena , i da se nadamo da će nešto od predloga biti usvojeno.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#451 marrecar 01-01-2016 18:34
Citat sole:
Citat marrecar:
Mogu da vam potpisem da se na delu trase 311 nalazi pripadnik vladajuce stranke. Nemojte da se zamajavate time da su oni ucinili uslugu stanovnicima Lestana, to im je najmanje znacajno.

Kako god okreneš , bliže se izbori i biće ustupaka , sada više nego inače , zbog nove mreže linija , a ako ovim uspeju da kupe koji glas , njima super.

Upravo to. Sad kao produzuju 406, evo vraca se i 301. Nema boljeg nacina da se kupe glasovi. Opstina Grocka je jos ranije slala predloge da se 306 premesti u Marsala Tita/Save Kovacevica, odgovor je bio da nema tehnickih uslova. Sad kad je uvedena 311, pricaju da je to inicijativa gradjana Lestana (svi se zacudili kad su videli novu liniju) i Opstine. Te dve ulice se nisu promenile jos kad sam ja isao u osnovnu skolu, a to je bilo pre vise od 8 godina. Kako su se sad promenili uslovi, verovatno magija.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#450 sole 01-01-2016 16:39
Citat marrecar:
Mogu da vam potpisem da se na delu trase 311 nalazi pripadnik vladajuce stranke. Nemojte da se zamajavate time da su oni ucinili uslugu stanovnicima Lestana, to im je najmanje znacajno.

Kako god okreneš , bliže se izbori i biće ustupaka , sada više nego inače , zbog nove mreže linija , a ako ovim uspeju da kupe koji glas , njima super.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#449 marrecar 01-01-2016 16:26
Citat Odgovaramočesto:
Vidi, ne znam iz kog si dela Leštana, pretpostavljam od centra ka groblju i razumem da ti to ne bi značilo, ali isto tako uzmi u obzir da ljudi na kraju ulice Ravan imaju 2km do stanice i da im ova promena mnogo znači, isto tako moraš da uzmeš u obzir ljude koji žive u ulici Živka Kazandžića imaju oko 1,3 km do sadašnjih stanica, pa bi im značilo da autobus ide do Bubanj potoka i da se postave neke stanice.

Problem sa severo-zapadnim delom leštana je što su ulice preuske i čak bi i mini busevi imali problema da prođu.

Meni lično ova promena mnogo znači jer neću morati da pešačim 1250m nego 150m što je lepa promena. Žao mi je što ne može svima da se ugodi i slažem se sa tim da je debilno da se pešači 1km do stanice, ali tako je kada živimo gde živimo :/

Evo sinoc i jutros sam imao prilike da idem sa 311. Ono sto mogu da konstatujem jeste da se malo brze dolazi do centra nego sa 306. Isto tako sam primetio da Save Kovacevica / Marsala Tita uopste nisu tehnicki pogodne ulice za autobus. Sta reci kada autobus dobrim delom zalazi u drugu traku 90% u tom delu trase.

Upravo to zelim da kazem sto si i ti rekao. Ne moze da se udovolji svima, ali se ide na to da ako nesto ne moze da se poboljsa u nekom delu, u ovom slucaju da prolazi kroz mnogo veci deo naselja, onda se pravi linija koja se razlikuje od postojece. Premestanje na neki drugi terminus od Ustanicke, blize centru, bi bio pogodak, kako za Lestane, tako i za ostala naselja posle Lestana. I ne, ne zivim u tom delu gde si naveo, nego mnogo dalje od toga.

Citat Pitamsecesto:
Ti mislis da nema razloga, a svima koji zive u Gornjomalskoj, ili rade dole u onom institutu bi itekako znacilo. Zasto bi se ovi iz centra bunili (sto 306 ide u BP) ako imaju sada i 311?

Kazem da ne znaci posto je izricito receno da nema uslova za postavljanje stajalista na Kruznom putu. Ali cekaj, kako se ne bi bunili? To je dodatnih 150+ metara pesacenja, a 311 ide na svakih 20 minuta, u spicu. I to je kao dobro?

Isto tako je receno i da nema uslova za premestanje 306 na istu trasu kao sto je sada 311 zbog navedenih ulica koje ne ispunjavaju tehnicke uslove. Mogu da vam potpisem da se na delu trase 311 nalazi pripadnik vladajuce stranke. Nemojte da se zamajavate time da su oni ucinili uslugu stanovnicima Lestana, to im je najmanje znacajno.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#448 Pitamsecesto 30-12-2015 07:39
Citat marrecar:
Citat Odgovaramočesto:

Ako pogledaš mapu: busevi.com/.../... videćeš da linija 306 ide do bubanj potoka. A to što oni pričaju da nema uslova, pa oda ih ima, tako je isto bilo i za trasu kojom će ići 311 (,,Ulice Save Kovačevića i Ravan su preuske da bi saobraćao gradski prevoz''), a onda školski autobus može da prođe kroz Save Kovačevića, koja je uža od ul. Ravan. Sve se može kad se hoće.

Ta mapa nema nikakve veze i vec sam jednom objasnjavao na beobildu. Nema nikakvog razloga da 306 ide svakim polaskom do Bubanj potoka. Drugo, na toj mapi nema nigde ucrtanih stajalista, sto opet znaci da nece biti nista bolje za taj deo naselja. Dalje, uzimajuci u obzir da su trase 306 i 311 95% iste, najveca verovatnoca je da ce se broj polazaka podeliti, odnosno da ce 306 i 311 obavljati polaske naizmenicno. To dalje znaci da, ako se vodimo prema toj logici da 306 ide pravo ka BP, veliki broj putnika koji sada ceka prevoz u centru bi morao da ceka prevoz duplo duze ili da pesace jos vise do ionako udaljene stanice.

Ta prica da 306 ne ide u centar i da ide direktno do BP ne pije vodu, ili nije nimalo logicna. Ako se to zaista desi, a nema razloga za to jer su postavljene nove table do centra sa 306, mogu da potpisem da ce se narod itekako pobuniti. Meni licno ova nova linija nista ne znaci. Vec sam dosta puta pisao, Lestane je specificno naselje, specificnog oblika i raspodele tako da je potrebno izuzetno pazljivo osmisliti nove linije, odnosno trase, kako bi se pokrio sto veci deo naselja i kako bi se poboljsao kvalitet prevoza. Za mene ovde nema promene, ja cu i dalje svaki dan pesaciti vise od kilometar do stanice, uz i niz brdo. Ja jesam mlad, ali to ne znaci da ovakva situacija treba da se smatra normalnom. Ima preko 10.000 stanovnika, linija koja lose pokriva naselje, sada jos jedna koja malo poboljsava situaciju, a interval polazak ostaje isti. Ja zaista ne vidim razlog za nekakvu radost ili nesto slicno. Videcemo kako ce funkcionisati, naravno da ce biti koriscena linija jer je skoro ista trasa kao 306, koju ionako koriste mnogi stanovnici duz Smederevskog puta (Kaludjerica, Lestane/Vinca). Ali poboljsanje? Tesko.

Ti mislis da nema razloga, a svima koji zive u Gornjomalskoj, ili rade dole u onom institutu bi itekako znacilo. Zasto bi se ovi iz centra bunili (sto 306 ide u BP) ako imaju sada i 311?
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#447 Odgovaramočesto 29-12-2015 00:32
Citat marrecar:
Citat Odgovaramočesto:

Ako pogledaš mapu: busevi.com/.../... videćeš da linija 306 ide do bubanj potoka. A to što oni pričaju da nema uslova, pa oda ih ima, tako je isto bilo i za trasu kojom će ići 311 (,,Ulice Save Kovačevića i Ravan su preuske da bi saobraćao gradski prevoz''), a onda školski autobus može da prođe kroz Save Kovačevića, koja je uža od ul. Ravan. Sve se može kad se hoće.

Ta mapa nema nikakve veze i vec sam jednom objasnjavao na beobildu. Nema nikakvog razloga da 306 ide svakim polaskom do Bubanj potoka. Drugo, na toj mapi nema nigde ucrtanih stajalista, sto opet znaci da nece biti nista bolje za taj deo naselja. Dalje, uzimajuci u obzir da su trase 306 i 311 95% iste, najveca verovatnoca je da ce se broj polazaka podeliti, odnosno da ce 306 i 311 obavljati polaske naizmenicno. To dalje znaci da, ako se vodimo prema toj logici da 306 ide pravo ka BP, veliki broj putnika koji sada ceka prevoz u centru bi morao da ceka prevoz duplo duze ili da pesace jos vise do ionako udaljene stanice.

Ta prica da 306 ne ide u centar i da ide direktno do BP ne pije vodu, ili nije nimalo logicna. Ako se to zaista desi, a nema razloga za to jer su postavljene nove table do centra sa 306, mogu da potpisem da ce se narod itekako pobuniti. Meni licno ova nova linija nista ne znaci. Vec sam dosta puta pisao, Lestane je specificno naselje, specificnog oblika i raspodele tako da je potrebno izuzetno pazljivo osmisliti nove linije, odnosno trase, kako bi se pokrio sto veci deo naselja i kako bi se poboljsao kvalitet prevoza. Za mene ovde nema promene, ja cu i dalje svaki dan pesaciti vise od kilometar do stanice, uz i niz brdo. Ja jesam mlad, ali to ne znaci da ovakva situacija treba da se smatra normalnom. Ima preko 10.000 stanovnika, linija koja lose pokriva naselje, sada jos jedna koja malo poboljsava situaciju, a interval polazak ostaje isti. Ja zaista ne vidim razlog za nekakvu radost ili nesto slicno. Videcemo kako ce funkcionisati, naravno da ce biti koriscena linija jer je skoro ista trasa kao 306, koju ionako koriste mnogi stanovnici duz Smederevskog puta (Kaludjerica, Lestane/Vinca). Ali poboljsanje? Tesko.

Vidi, ne znam iz kog si dela Leštana, pretpostavljam od centra ka groblju i razumem da ti to ne bi značilo, ali isto tako uzmi u obzir da ljudi na kraju ulice Ravan imaju 2km do stanice i da im ova promena mnogo znači, isto tako moraš da uzmeš u obzir ljude koji žive u ulici Živka Kazandžića imaju oko 1,3 km do sadašnjih stanica, pa bi im značilo da autobus ide do Bubanj potoka i da se postave neke stanice.

Problem sa severo-zapadnim delom leštana je što su ulice preuske i čak bi i mini busevi imali problema da prođu.

Meni lično ova promena mnogo znači jer neću morati da pešačim 1250m nego 150m što je lepa promena. Žao mi je što ne može svima da se ugodi i slažem se sa tim da je debilno da se pešači 1km do stanice, ali tako je kada živimo gde živimo :/
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #446 marrecar 28-12-2015 22:50
Citat Odgovaramočesto:

Ako pogledaš mapu: busevi.com/.../... videćeš da linija 306 ide do bubanj potoka. A to što oni pričaju da nema uslova, pa oda ih ima, tako je isto bilo i za trasu kojom će ići 311 (,,Ulice Save Kovačevića i Ravan su preuske da bi saobraćao gradski prevoz''), a onda školski autobus može da prođe kroz Save Kovačevića, koja je uža od ul. Ravan. Sve se može kad se hoće.

Ta mapa nema nikakve veze i vec sam jednom objasnjavao na beobildu. Nema nikakvog razloga da 306 ide svakim polaskom do Bubanj potoka. Drugo, na toj mapi nema nigde ucrtanih stajalista, sto opet znaci da nece biti nista bolje za taj deo naselja. Dalje, uzimajuci u obzir da su trase 306 i 311 95% iste, najveca verovatnoca je da ce se broj polazaka podeliti, odnosno da ce 306 i 311 obavljati polaske naizmenicno. To dalje znaci da, ako se vodimo prema toj logici da 306 ide pravo ka BP, veliki broj putnika koji sada ceka prevoz u centru bi morao da ceka prevoz duplo duze ili da pesace jos vise do ionako udaljene stanice.

Ta prica da 306 ne ide u centar i da ide direktno do BP ne pije vodu, ili nije nimalo logicna. Ako se to zaista desi, a nema razloga za to jer su postavljene nove table do centra sa 306, mogu da potpisem da ce se narod itekako pobuniti. Meni licno ova nova linija nista ne znaci. Vec sam dosta puta pisao, Lestane je specificno naselje, specificnog oblika i raspodele tako da je potrebno izuzetno pazljivo osmisliti nove linije, odnosno trase, kako bi se pokrio sto veci deo naselja i kako bi se poboljsao kvalitet prevoza. Za mene ovde nema promene, ja cu i dalje svaki dan pesaciti vise od kilometar do stanice, uz i niz brdo. Ja jesam mlad, ali to ne znaci da ovakva situacija treba da se smatra normalnom. Ima preko 10.000 stanovnika, linija koja lose pokriva naselje, sada jos jedna koja malo poboljsava situaciju, a interval polazak ostaje isti. Ja zaista ne vidim razlog za nekakvu radost ili nesto slicno. Videcemo kako ce funkcionisati, naravno da ce biti koriscena linija jer je skoro ista trasa kao 306, koju ionako koriste mnogi stanovnici duz Smederevskog puta (Kaludjerica, Lestane/Vinca). Ali poboljsanje? Tesko.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#445 Odgovaramočesto 28-12-2015 16:18
Danas su postavljene table za stajališta na liniji 311.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#444 Odgovaramočesto 28-12-2015 16:16
Citat marrecar:
Citat Odgovaramočesto:
Citat Pitamsecesto:
Da li ce ikada biti napravljena neka linija koja ce prolaziti kroz Gornjomalsku, mi na kraju ulice imamo najvise do stanice, pisali smo peticije mnogo puta, sad prave novu liniju (311 - ravan, save kovacevica, ustanicka) kako cujemo, nas (naravno) niko ne spominje.

Kada se uvede nova linija (311), onda će se linija 306 promeniti tako što će uvek ići do Bubanj potoka, a to je najbolja mogućnost za vas iz Gornjomalske, jer vam je ulica preuska.

Odakle ti to da se menja 306? Ona ostaje kakva jeste, sa povremenim polascima do Bubanj potoka. Nema nikakve potrebe da se tamo stalno okrece jer retko kad ima ljudi na stanici i kada sada ide. Postavljanje stanica na Kruznom od semafora do tamo nema ni reci. Ja sam pre izvesnog vremena slao predlog za liniju autoputem i napomenuo da je jedna od pozitivnih stvari to sto ce putnici iz Gornjomalske i sa suprotne strane Kruznog imati stajalista i brze ce stici do stanice. Odgovor je bio da za uspostavljanje stajalista na Kruznom nema uslova. Tako da ako sada menjaju 306, kao sto ti kazes, ili ce se magicno stvoriti uslovi ili ce ostati bez stajalista, sto znaci da opet nema nikakvog poboljsanja za putnike iz tih krajeva.

Ako pogledaš mapu: busevi.com/.../... videćeš da linija 306 ide do bubanj potoka. A to što oni pričaju da nema uslova, pa oda ih ima, tako je isto bilo i za trasu kojom će ići 311 (,,Ulice Save Kovačevića i Ravan su preuske da bi saobraćao gradski prevoz''), a onda školski autobus može da prođe kroz Save Kovačevića, koja je uža od ul. Ravan. Sve se može kad se hoće.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#443 marrecar 28-12-2015 11:14
Citat Odgovaramočesto:
Citat Pitamsecesto:
Da li ce ikada biti napravljena neka linija koja ce prolaziti kroz Gornjomalsku, mi na kraju ulice imamo najvise do stanice, pisali smo peticije mnogo puta, sad prave novu liniju (311 - ravan, save kovacevica, ustanicka) kako cujemo, nas (naravno) niko ne spominje.

Kada se uvede nova linija (311), onda će se linija 306 promeniti tako što će uvek ići do Bubanj potoka, a to je najbolja mogućnost za vas iz Gornjomalske, jer vam je ulica preuska.

Odakle ti to da se menja 306? Ona ostaje kakva jeste, sa povremenim polascima do Bubanj potoka. Nema nikakve potrebe da se tamo stalno okrece jer retko kad ima ljudi na stanici i kada sada ide. Postavljanje stanica na Kruznom od semafora do tamo nema ni reci. Ja sam pre izvesnog vremena slao predlog za liniju autoputem i napomenuo da je jedna od pozitivnih stvari to sto ce putnici iz Gornjomalske i sa suprotne strane Kruznog imati stajalista i brze ce stici do stanice. Odgovor je bio da za uspostavljanje stajalista na Kruznom nema uslova. Tako da ako sada menjaju 306, kao sto ti kazes, ili ce se magicno stvoriti uslovi ili ce ostati bez stajalista, sto znaci da opet nema nikakvog poboljsanja za putnike iz tih krajeva.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#442 Odgovaramočesto 28-12-2015 00:45
Citat Pitamsecesto:
Da li ce ikada biti napravljena neka linija koja ce prolaziti kroz Gornjomalsku, mi na kraju ulice imamo najvise do stanice, pisali smo peticije mnogo puta, sad prave novu liniju (311 - ravan, save kovacevica, ustanicka) kako cujemo, nas (naravno) niko ne spominje.

Kada se uvede nova linija (311), onda će se linija 306 promeniti tako što će uvek ići do Bubanj potoka, a to je najbolja mogućnost za vas iz Gornjomalske, jer vam je ulica preuska.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#441 marrecar 27-12-2015 16:17
Upravo to. Kada su mi odgovarali na prijave uvek je bio sablonski odgovor: "Utvrdjeno je koji je vozac, obavljen razgovor, predoceno to i to, ukazano na pravila ponasanja, izvinjavamo se itd.". Tako je i ovo. I bas ove nedelje necu imati prilike da se vozim tim polaskom pa da vidim da li se nesto promenio.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#440 sole 26-12-2015 15:14
Citat marrecar:
Hvala na pomoci, od sada cu ovde da pisem prijave jer ocigledno vise pomaze nego da licno saljem mejl. Ocekivao sam da ce da negira, mada zaista nema razloga da izmisljam. Retko kada prijavljujem, ignorisem neke prekrsaje, ali ovde je u pitanju moja bezbednost i cesto idem tim polaskom na kojem radi taj vozac tako da mi nije svejedno da me on vozi nebezbedno. Steta sto do nove godine necu imati priliku da se vozim opet tim polaskom, bas me zanima da li ce nesto da promeni. Hvala opet!

Ovo je standardan odgovor , da ne kažem tipski. Načitao sam ga se toliko puta da sam počeo da se pitam da li uopšte zovu ljude koji su napravili neki prekršaj , ili samo čekaju da prođe par dana da izgleda kao da su nešto uradili , a onda pošalju odgovor. Jedina stvar u koju sam siguran da su je zaista odradili , nevezano za to da li je prijava protiv vozača ili nešto drugo , je kada u promenu mogu da se uverim lično na terenu. Par puta sam slao prijave za pogrešnu ili nepotpunu obeleženost stajališta , što su na kraju i odradili , iako nijednom nisam dobio odgovor da li je to odrađeno ili ne.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #439 marrecar 26-12-2015 00:19
Hvala na pomoci, od sada cu ovde da pisem prijave jer ocigledno vise pomaze nego da licno saljem mejl. Ocekivao sam da ce da negira, mada zaista nema razloga da izmisljam. Retko kada prijavljujem, ignorisem neke prekrsaje, ali ovde je u pitanju moja bezbednost i cesto idem tim polaskom na kojem radi taj vozac tako da mi nije svejedno da me on vozi nebezbedno. Steta sto do nove godine necu imati priliku da se vozim opet tim polaskom, bas me zanima da li ce nesto da promeni. Hvala opet!
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #438 Goran 25-12-2015 16:53
Citat Goran:
Citat marrecar:
Moram da pisem ovde prijavu jer izgleda da ni DJP ni GSP ne odgovaraju u nekom normalno roku. Poslednju prijavu DJP sam poslao pre tacno mesec dana i odgovor nisam ni dobio. Elem, idemo redom.

1. Vozac na liniji 307 koji je pristigao na okretnicu Ustanicka oko 14:36-7 je u vozilu [*]o cigaretu. Nisam uspeo da vidim garazni broj, u pitanju je IK103F, a po redu voznje bi trebalo da je polazak 7/307.

2. Vozac na liniji 306 koji je u stigao na istu okretnicu u isto vreme, garazni broj 162 je takodje [*]o cigaretu u vozilu. Napominjem da su u oba vozila bili putnici.

3. Vozac na liniji 306 koji je vozio vozilo garaznog broj 204, polazak 5/306 u 14:34 sa Ustanicke, je vozio neprilagodjenom brzinom i izuzetno nasilno (nagla skretanja/cimanja, naglo kocenje). Nisam siguran da je isti vozac u pitanju, vrlo je moguce, polazak u 6:55, isti garazni broj, utorak 15.12. i sreda 16.12. slican nacin voznje, neprilagodjena brzina i nasilna voznja.

Prva tri dogadjaja su se desila danas, 18.12.2015. Napominjem da se vozilo #204 pokvarilo na stajalistu Zdravstvena stanica Lestane i Vinca.

Molim vas da se pod hitno sankcionisu ovakvi postupci.

Prijava je evidentirana i prosleđena nadležnima za kontrolu saobraćaja.

Dana 24.12.2015. izvršena je vanredna kontrola rada vozača prema dostavljenoj prijavi. Kompletan odgovor nadležnih možete pogledati u delu sajta "Pitali ste ?", direktan link: busevi.com/.../...
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#437 marrecar 22-12-2015 21:25
Evo da ponovo potvrdim za vozaca gbr. 204, polazak jutros u 6:55 iz Lestana, isti je vozac u pitanju kao u prethodnoj prijavi, isti nacin voznje.

A sad jedna malo neobicna prijava, suprotna ovoj gore. Vozac privatnog prevoznika Saga trans koji je danas bio na polasku 17:01 sa Ustanicke vozi izuzetno sporo. Svako ko svakodnevno koristi ovu liniju i cesto se vozi polaskom privatnika tacno zna da ako kasni vozilo da je taj vozac krivac. I danas je polazak obavljen u 17:07, ali recimo da je to posledica spica. Medjutim, njegovi polasci su redovno u kasnjenju od par minuta iako je taj polazak van spica. To je jedini vozac kome tada treba da od prve do poslednje stanice stigne za duze od pola sata, iako vecini treba oko 25 minuta. Takodje sam i par puta primetio da u kabini [*] cigaretu, ali rekao bih da je elektronska. Ali u svakom slucaju, neprimereno ponasanje. Ako ista znaci, broj vozila je #18, ne znam koji je tacan garazni broj. Zaista malo neobicna prijava, ali svi putnici negoduju zbog izuzetno spore voznje i zaista nije u redu da zbog njega kasne polasci. Vecina ljudi preseda i cesto zbog ovoga propuste prevoz.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
+1 #436 Goran 22-12-2015 10:13
Citat marrecar:
Moram da pisem ovde prijavu jer izgleda da ni DJP ni GSP ne odgovaraju u nekom normalno roku. Poslednju prijavu DJP sam poslao pre tacno mesec dana i odgovor nisam ni dobio. Elem, idemo redom.

1. Vozac na liniji 307 koji je pristigao na okretnicu Ustanicka oko 14:36-7 je u vozilu [*]o cigaretu. Nisam uspeo da vidim garazni broj, u pitanju je IK103F, a po redu voznje bi trebalo da je polazak 7/307.

2. Vozac na liniji 306 koji je u stigao na istu okretnicu u isto vreme, garazni broj 162 je takodje [*]o cigaretu u vozilu. Napominjem da su u oba vozila bili putnici.

3. Vozac na liniji 306 koji je vozio vozilo garaznog broj 204, polazak 5/306 u 14:34 sa Ustanicke, je vozio neprilagodjenom brzinom i izuzetno nasilno (nagla skretanja/cimanja, naglo kocenje). Nisam siguran da je isti vozac u pitanju, vrlo je moguce, polazak u 6:55, isti garazni broj, utorak 15.12. i sreda 16.12. slican nacin voznje, neprilagodjena brzina i nasilna voznja.

Prva tri dogadjaja su se desila danas, 18.12.2015. Napominjem da se vozilo #204 pokvarilo na stajalistu Zdravstvena stanica Lestane i Vinca.

Molim vas da se pod hitno sankcionisu ovakvi postupci.

Prijava je evidentirana i prosleđena nadležnima za kontrolu saobraćaja.
Citat | Prijavi administratoru
 
 
#435 Pitamsecesto 21-12-2015 23:22
Da li ce ikada biti napravljena neka linija koja ce prolaziti kroz Gornjomalsku, mi na kraju ulice imamo najvise do stanice, pisali smo peticije mnogo puta, sad prave novu liniju (311 - ravan, save kovacevica, ustanicka) kako cujemo, nas (naravno) niko ne spominje.
Citat | Prijavi administratoru
 

Dodaj komentar

Molimo Vas da kod pisanja komentara, davanja predloga ili pritužbi na funkcionisanje linija budete što precizniji sa podacima - komentari koji su nerazumljivi, ne sadrže potrebne podatke ili sadrže netačne podatke neće biti objavljeni. Upozoravamo Vas da rasprave ne vode rešenju ni jednog problema, već samo konstruktivni predlozi, dijalog i razumevanje, i molimo Vas da to imate u vidu. Bilo kakva vrsta vređanja, političke diskusije, neće se tolerisati i takvi komentari biće obrisani. Ukoliko primetite neprikladan komentar molimo Vas da nas obavestite klikom na link "Prijavi administratoru". Ocenjivanje komentara dozvoljeno je samo registrovanim posetiocima. Upotreba više različitih korisničkih imena prilikom pisanja komentara, odnosno pisanje različitih komentara sa više različitih imena nije dozvoljeno i sledi automatska zabrana pisanja komentara. Upotreba isključivo velikih slova nije dozvoljena.

Sigurnosni kod
Osveži